Eisy, rozdiel medzi CDTI 2.0 MY2012, CDTI 2.0 MY2014 a CDTI 2.0 MY2016 je pomerne priepastný. U 2012 celkovo vychytaný SW, spoľahlivý infotainment (bez fičuriniek). Otravný regulátor turba ktorý po čase začne vydávať nepríjemný brumivý hluk a musí sa vymeniť. Inak spokojnosť. V štandarde to čo píšu v cenníku (napr. sedačky a pod)
U 2014 je to tak ako každý nový model - niekto hrabol do podstaty stroja. Horšie xenony s "tunelovým" efektom a slabším prisvecovaním nabok. Na druhej strane výborne vybavená konektivita multimediálneho systému aj keď samotný systém nedochytaný...
U 2016 je hladký motor, ktorý nemá chybu, neskutočný chod motora. Vychytané prkotiny pod kapotou. tu je to No.1 ošustená výbava za pár eur - chýba napr. výduch klímy dozadu, okradnuté sedačky, odkladacia skrinka... hanba
toť moje skúsenosti. O 2009 ani nepíšem, to bola v plienkach...
Zasa pravda. Len sme pisali o 2012. A tam sa par veci naslo. Ten regulator je to najmenej. Tiez uz to riesim. Dalej slavne tesnennie pri olejovom cerpadle, aj ked menit pokial nenaskoci hlaska na palubaku sa ho nechystam. To by sme mohli menit preventivne pol auta. Dalej neprijemny suchotavy zvuk uz od 90-100000km. Vymena rozvodov pomohla uz par krat ... mne robi to iste uz od cca 95000km. Neviem co to spravi ak budem cakat do 150000 na vymenu. (Mam 113000)
Mna neodhovarali ... Ked som sa dozvdel o Moznych problemoch, Spravil som teda preventivnu vymenu oleja v Haldexe pri cca 50000km aj tak sa pri necelych 70000km menil diferak Menilo sa to v Ramci zaruky CarGarantie... Oni platili pracu , ostatok siel v pomere 80/20% (oni 80 ja 20)
Inak v pohode hadam to vydrzi nez to predam. Nez som ju kupil dost casto som vydal sneh. Odvtedy stale menej a menej.
U kolegu odvtedy čo kúpil frézu na sneh tak tiež 5 rokov poriadne nesnežilo... Uvidíme čo donesie nový model. Nestihol som Inchebu tak až ho budú mať v predajni.
Pri kúpe auta som dostal 2x kľúč a to je všetko.Kolega mi povedal že mi chýba nejaká kartička s číslami.Predpokladám že je to problém ak bude treba napr. meniť baterku.Dá sa tá kartička vystaviť v autorizovanej predajni?Čo budem potrebovať na vystavenie, prípadne aká je cena?Ďakuejm
Volá sa to Car Pass a vystavia ti to za cca 40 EUR (ak si dobre pamätám) u autorizovaného predajcu Opel. Treba to napr. pri programovaní RJ, výmene niektorých elektronických komponentov a pod.
Opel Astra K '20 F12SHL - ex Opel Vectra C '06 Z19DTH Opel Vectra B '96 X18XE - ex
Uz je to viac ako 40€. Opel nedavno ceny zvysoval. Uz to je cez 50€.. za jeden mail do Nemecka trocha dost..
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
je to dôležitý dokument, neváhaj si to nechať vystaviť v servise. či je to 40 alebo 150 EUR - zbytočný komentár na stranu Opla, on ho dal k autu "zadarmo" skôr sa treba spýtať človeka ktorý túto kartičku stratil.
kartičku netreba pri výmene batérie - tú možno kľudne odpojiť a pripojiť, auto funguje na 100%. Ako píše kolega vyššie, treba ju pri programovaní RJ. A toto je dôležitá poznámka: odfoť si kartičku a nos ju v mobile. Ak sa ti stane, že napríklad na dovolenke v zahraničí budeš mať problém s autom a servis bude potrebovať napríklad resetnúť niečo alebo prehrať SW musíš im to číslo dať. ak máš kartičku doma je ti na dve veci. vlastná skúsenosť. našťastie som mal doma človeka ktorý to vyfotil a poslal mi MMS-kou do španielska
na original Car Pass-e od Insignie sú tieto položky: VIN Security code -> 4-miestne číslo. toto je najdôležitejšie čo potrebuješ, bez neho ak ho pre daný úkon na aute nepomôže ani servis engine Type / No napr. B20DTH/8-miestne číslo Key No. -> 5-miestne číslo pre výrobu náhradného kľúča Radio Type / Code prázdne, nie je potrebné Serial No. -> 16-mestne číslo rádia CD changer typ / code prázdne, nie je namontovaný Serial No. Phone/Telematic Type Serial No.
Neviem ako to nazvať, tak to skúsim opísať: Včera ráno som prišiel do práce, poprehadzoval veci do autobusu, zamkol auto a začal som sa tváriť že pracujem.Odišiel som z dvora a večer mi volal kolega že mám odomknuté auto.Pravdepodobne som nedopatrením stlačil na klúči odomknutie.Je možné že Insignia nemá funkciu ktora v takomto prípade zamkne auto ak sa neotvoria dvere alebo kufor?Alebo si musím dávať na to pozor.Auto teraz parkuje na dvore takže to moc neriešim, ale nerád by som našiel otvorené auto niekde na ulici.Ďakujem
Ani moja Astra H to nema. Pritom Corsa C to mala. Len teraz neviem, ci ten impulz na zamknutie po odomknuti, ak neboli ziadne dvere otvorene, bol z "logiky" auta, ale z alarmu (neoriginal).