Zdravím, mám na Vás otázku. Behám po servisoch, autorizovaných aj garážových s problémom, že mi často vypaľuje DPF ( 100 - 150 km ) premávka mesto aj mimo mesta. Mal som vyčistený EGR, demontovaný filter DPF, ktorý bol vyčistený certifikovanou firmou, namontovaný, prekontrolované snímače diferenčného tlaku, teploty výfukových plynov a vyzerajú byť v poho- vyjadrenie servisákov. Tankujem iba na Shell. Teraz tá otázka: žiadna diagnostika ( OP-COM, Launch, GDS 2, Delphi ) mi neukazuje stav zaplnenia DPF filtra - vypisuje, že ,,NEPOŽADOVÁNO" Pri inom motore, myslím, že to bol 81 kW to vypisuje. Môže byť chyba v riadiacej jednotke motora resp. môj motor to vypisovať nemá ? Kód motora A17DTS. ? Neviete mi s tým poradiť? Pýtal som sa v Opli na aktualizáciu SW riadiacej jednotky - vraj musia skontrolovať moju a porovnať či je novšia - ale vraj mi nevie povedať či to potom pôjde ( paráda a to pýtajú 60 eur). Máte s tým niekto skúsenosť? Ďakujem.
Opel Astra J, ST, 1.7 CDTi, 96 kW, r.v.2012 Cosmo Opel Astra J,Hatchback, 1.4 74 kW, r.v. 2013, Cosmo - ex Opel Astra Caravan 1.9 CDTi,88 kW,r.v.2007,Cosmo - ex Ford Escort 1,8 TD, r.v.1998, 3dv. - ex Opel Vectra B Caravan, r.v.1997, 1,6, 16 V X16XEL - ex Ford Escort 1,3i, r.v. 1997,5dv. - ex
No na začiatku som tu začal čítať o dpf tak preto to sem dal, ospravedlňujem sa keď to sem nepatrí. Jazdím kombinované aj diaľnica aj mesto. problém je v tom ze diagnostika ukázala že posledná regenerácia bola pred 500km pritom boli dve a s úplne iným nájazdom cca 105 km jedna a druhá cca 200 km..mimo iného písalo že priemer medzi regenerácia je cca 430 km, Cize mi to príde ako keby to boli nejaké staré údaje...je možné že je to buď zaseknute(zamrznuté) alebo nejak neodborne vypnuté?
Opel Astra J, ST, 1.7 CDTi, 96 kW, r.v.2012 Cosmo Opel Astra J,Hatchback, 1.4 74 kW, r.v. 2013, Cosmo - ex Opel Astra Caravan 1.9 CDTi,88 kW,r.v.2007,Cosmo - ex Ford Escort 1,8 TD, r.v.1998, 3dv. - ex Opel Vectra B Caravan, r.v.1997, 1,6, 16 V X16XEL - ex Ford Escort 1,3i, r.v. 1997,5dv. - ex
Vďaka za presun. No viem to tak, že boli zvýšené otáčky, zvýšená spotreba, vibrovalo celé auto, dym z výfuku, znížila sa životnosť oleja (každé vypaľovanie 1-2%)-po 9000 km životnosť 14%. Každú regeneráciu si zaznamenávam, cize viem presne kedy prebehla. Iba dva krát sa mi stalo, že som prerušil regeneráciu.
Opel Astra J, ST, 1.7 CDTi, 96 kW, r.v.2012 Cosmo Opel Astra J,Hatchback, 1.4 74 kW, r.v. 2013, Cosmo - ex Opel Astra Caravan 1.9 CDTi,88 kW,r.v.2007,Cosmo - ex Ford Escort 1,8 TD, r.v.1998, 3dv. - ex Opel Vectra B Caravan, r.v.1997, 1,6, 16 V X16XEL - ex Ford Escort 1,3i, r.v. 1997,5dv. - ex
Áno presne tak to neustále vypaľovanie má donútilo to dat vyčistiť, no a výsledok žiadny. Pomaly začínam ľutovať, že som ho radšej nedal odstrániť. Vyšlo by yo rovnako. I keď pocit nekompletnéh auta...v piatok som objednaný do Oplu na tu aktualizáciu tak uvidím.
Opel Astra J, ST, 1.7 CDTi, 96 kW, r.v.2012 Cosmo Opel Astra J,Hatchback, 1.4 74 kW, r.v. 2013, Cosmo - ex Opel Astra Caravan 1.9 CDTi,88 kW,r.v.2007,Cosmo - ex Ford Escort 1,8 TD, r.v.1998, 3dv. - ex Opel Vectra B Caravan, r.v.1997, 1,6, 16 V X16XEL - ex Ford Escort 1,3i, r.v. 1997,5dv. - ex