Caute takze zacnem takto, Opel zafira 2006 1.9cdti 74 kw takze zhasina motor pocas jazdy samozrejme ostane svietit auto s klucom znova nastartujem zhasnu kontrolky prejdem par metrom a zase to iste zhasne motor...potom ked auto postoji tyzden nastartujem ..niekedy prejdem aj 200k a nic ale niekedy ani vobec nenastartujem a ked sa mi spustilo DPF VTEDY AUTO nezhasne ani raz mam to odsledovane a spusta sa pri kazdej jazde skoro pokial auto nastartujem a sa zohreje samozrejme...objavovala sa mi casto chyba ohladom imobilizera a s CIM modulom a chyba 1625 a truba isla ked sa jej chcelo ked som zapol svetla tak skoro nidky nesla truba tak som to dal chapikovi oprvit tipoval som CIM modul tak ho opravil vymenil nejaku suciastku a povedal ze sa mam vozit a uvidime dalej.. ako fakt opravil bo ohladne chyby s imobilizerom sa uz neobjavuje a klakson ide uz tak jak ma aj pri zapnutych svetlach.......teraz som este pri nom nebol pri tom CHLAPIKOVI bo je dost problem sa ku nemu dostat vobec dovolat ...tak by som sa Vas cchel spytat co by ste Vy poradili teraz sa Objabuju chyby cisla neviem presne ale hlasky ...Neni komunikacia s ECU ,,neni komunikacia s ABS CAN...posilovac riadenia neni komunikacia CAN CIM neni komunikacia s RJ a dalej otacky motora signal preruseny,hladina paliva signal preruseny ,rychlost vozidla signal preruseny , teplota motora signal preruseny.....este som zabudol DPF nieje zanesene bolo to na diag.
No zrejme budeš mať problém canbus svorkovnicami alebo niekde prerušené kabeláže. Takže navštív skúseného mechanika a nechaj ho nech sa Ti vtom pošprtá.
Opel Zafira y20dth MB E 320 CDI W 211 MB S 320 CDI W 221 AMG Opel Sintra x22dth - ex Skoda 105 L -ex http://www.nakupujsk.sk nie som na fejsbúku
chybobe kody CIM U2105-00 can bus no comunication with ECU ABS U2105-00 can bus no comunication with ECU EHPS U2105-00 can bus no comunication with ECU PARK PILOT U2117-71 invalid data from DIS IPC P0115-71 P0460-71 P0500-71 P0654-71 P0550-71
No zrejme budeš mať problém canbus svorkovnicami alebo niekde prerušené kabeláže. Takže navštív skúseného mechanika a nechaj ho nech sa Ti vtom pošprtá.
Ešte otázka A náhodou si nemal zverskú návštevu bez toho aby si o tom vedel ?
Opel Zafira y20dth MB E 320 CDI W 211 MB S 320 CDI W 221 AMG Opel Sintra x22dth - ex Skoda 105 L -ex http://www.nakupujsk.sk nie som na fejsbúku
KAble som skontroloval vsetky ci niesu nahodou pohryzene od kun alebo maciek .. vypadaju OK nikde nic...este ma napadla jedna vec ked mi motor zhasinl a ja som opakovane startoval pokial sa dalo a pokial nie tak akokeby cerpadlo v nadrzi islo iba 2 sec po potoceni kluca v spinacke a potom sa ani nedalo startovat vobec nepustilo ma dalej....CO ma za ulohu rele K14 .pisu terminal ,,15,,?? ak rele prerusuje svorku 15 moze to byt ze RJdnotky nekomunikuju co vy NA TOvymenim ho a uvidim
relátko v motorovom priestore bude robiť zlobu. Žlté , pri kabíne
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006 Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
Nepomohlo....vymenil som ho a to iste to robii... zdochyna motor aj na volnobeh aj pri jazde vobec sa na tom neda chodit... a teraz naskocila chyba P 1625-58 Main Relay Opens Too Early . aj zapnem zapalovanie vsetko ok a po chvilke ostane svietit auticko s klucom a nemozem ani nastartovat a toto sa deje uz 2 mesiace chvilku auto ide a vacsinou nejde uz budem nuteny ist s tym do OPLU co sa mi moc necche
tak uz vobec sa neda nastartovat....svieti auticko s klucom a svieti zhavenie ..op com som pozeral a so vsetkymi riadiacimí jednotkami sa spojim len s riadiacou jednotkou motora sa neda spojit ...a ostatne jednotky hlasia ze can bus neni komunikacia ECU.. tak zeby sa potvrdila vada RJ???
Tak ECU vymenena a vysledok?? motor ide nezhasina len za dava stale do nudzoveho rezimu a po pripojeny na diag...ukazuje vzdy hrozne chyby znova sa chyby vymazu auto ide chvliku da sa zase do nudzoveho rezimu a znova ine chyby ako pred tym zakazdym ine chyby kde moze byt problem ??
ja mam 1,9 cdti 74kw ten nema klapky...tam je problem s elektronikou stara jednotka bola zla tak som sa rozhodol zohnat druhu pozitu.. ale robi to zlobu hadze sa do nudzoveho rezimu stale a vzdy rozdielne chyby v pameti jedotky. o to ide ze co to sposobuje
Tak auto uz ide v poriadku ....prehral sa tam SW... po 2 mesiacoch patrania sa konecne ukazala vadna RJ... zeby len tak znicoho nic odlisla?? alebo od vyroby je vadna ze casom zlyha??
zdravim Vas vsetkych priatelia a majstri remesla.... mam problem s mojou kraskou zafira 1,9 tdci zasina mi na nej motor....a neviem si dat rady aj pocas jazdy zhasnev intervaloch niekedy po 50-az 100 km.potom ju nemozem nastartovat az po urcitej dobe cca 10...15 minutach potom zasa slape ako hodinky kym znova nezhasne .... som z toho uz na nervy ked idem na dlhsiu trasu.... nemam uz v nej spolahnutie nakolko to je uzasny kocar a nechcem ho stratit. Preto VAS velmi prosim o dobru radu a pomoc nad zlato samozrejme nechcem to zadarmo dakujem .
Pridávam sa aj ja ....do teraz len počas jazdy šklblo autom a išlo ďalej( stalo sa to asi 4 krát), dnes ráno cestou do práce mi skapalo úplne. odstavil som na krajnici, vypol klúčik napočítal do 10 a naštartoval. Prídem z práce a hodím ho na OP-Com.
Škoda Octavia 1,9TDI 1999 Opel Zafira 1,9cdti 2006.........ex Škoda Felícia 1,3Mpi 1998........ex
Takže dnes po ceste z práce po cca 10km Žirafa sekla na stotinu secundy, ale išla ďalej, potom som odstavil doma a neskor dal ešte cca 50km a nič... večer test OP-Com: Total number of fault codes: 1
P0621 - Generator Lamp "L" Control Circuit Malfunction (žiarovka zadnej hmlovky) (01) - Not present nič viac :-(
ale potom som dal testy a tento: ""throttle selenoid valve test"".......... po spustení zhasol motor.....prečo?
Škoda Octavia 1,9TDI 1999 Opel Zafira 1,9cdti 2006.........ex Škoda Felícia 1,3Mpi 1998........ex