Zdravim mam problém s centrálom, funguje len centrál bez DO, bol na pichnuty na diganostike, aj kľúč bol testovany ci vysiela, skúšal som aj kodovat no bez uspechu, je mozne ze je rj centralu v cudu? Diky za odpoveď.
Stáva sa, že sa na plošnom spoji diaľkového ovládača objavia studené spoje. DO sa pri tom tvári, že vysiela, ale nič z neho nelezie. V takom prípade treba plošák skontrolovať a podozrivé miesta prepájkovať.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG Opel Astra F-CC, X18XE Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Zeby to robilo na obidvoch diaľkových ovládacoch? Takze rozobrať kluc a pozriet spoje ak by boli dake zaoxidovane alebo daco tak to vycistit alebo preletovat ak by bol zly spoj
Áno. Tie DO majú už svoje roky. Mohlo to odísť na oboch. Kontrola DO ako prvý krok ťa vyjde najmenej. Mne to pomohlo. Až po prípadnom neúspechu v tomto kroku hľadaj chybu ďalej.
Omega MV6 '98 AT4 - N2O Vectra 2,5 V6 '97 AT4 keď budem veľa papať a vyrastiem, kúpim si VXR8 Bathurst S
Mam ich rozobrate a nevyzerá ze by bolo s nimi nieco spatne Edit: DO som vycistil, spoje vyzerali byt ok, vymenil som baterku, prihnul kontakty, skusal aj odpojit radio a nakodovat a nic,moze byt aj rj centralu v cudu.?
Vedel by si mi napisat postup ako to potom zapojit? Jednotku ktora je pri spolujazdcovych nohach pripojit na tu univerzalnu? Je to moc zlozite?diky za odpoveď.
pokud se trochu orientuješ v elektrice a umíš měřit pak to neni těžká práce oplí centrál reaguje na mínusový impulsy.takže si bud u jednotky nebo na sloupku u řidiče najdeš za pomoci žárovkový zkoušečky dráty na který ti to po přivedení mínusu zamkne a odemkne a na ty připojíš výstupy z tý uni dálky dráty pro blinkry najdeš na přepinači blinkrů u volantu
opel vectra B 1.6 74KW 1996-ex
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octtávie combi 1,6 SR 74KW
co by si tam dorabal, pichni na diagnostiku a skus tie dialkace otestovat ci vysielaju oba povely a ak ano tak ich priparuj pre istotu k autu a potom skusaj dalej - uz sa mi stalo ze prisli zákazníci ze dialkove blika, overil som frekvenciu a aj tak neslo - predavajuci proste k autu dal nejake dialkace z celkom iného auta len aby mal pokoj od kupujúceho. to ze to neslo argumentoval baterkou.. Skontroluj si tiez poistky ci su vsetky dobre.
Dialkace na vebe, astra g/zafira a mam skladom keby bolo treba, pripadne viem otestovat/opravit povodne
Astra G - sportive, X20DTL, 1999, 3dv, spotreba 3,5-5 l/100km leto , 4,5-6 l/100km zima
Na diagnostike to bolo, aj to meral jeden chlapik ze ci vysielaju signal, vsetko ok. Parovat som ich taktiež skusal no neuspese obydva ovladace. Baterka je v nich dobra. Poistky su tiez dobre. Mimochodom odkial si?
som z NR ak myslis mna, mam to aj v profile uvedene. Zalezi ako meral, ci meral len tok dat na 433MHz alebo priamo oplackou diagnostikou auto detekovalo prislusne povely open alebo lock/deadlock. Pripadne sprav foto elektroniky dialkacu alebo napis sem co je napisane na plosnom spoji ake oznacenia.
Astra G - sportive, X20DTL, 1999, 3dv, spotreba 3,5-5 l/100km leto , 4,5-6 l/100km zima
Neviem ako ti poslat fotku cez toto forum.. Ale vsetky informácie ktore su na plosaku :433, 179-4A, PCB8. Tot vše este na cipe je toto: 421615 B69237 0E30A CKLAA9618