fungovanie klubu, ako celku
Moderátor: macil
- alcom1234
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 2558
- Dátum registrácie: 18 Nov 2010, 07:52
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko alt: Slovenský Grob
- Bydlisko: Košice / Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: fungovanie klubu, ako celku
Však vravím, že som už vychladol
Opel Astra K '20 F12SHL - ex
Opel Vectra C '06 Z19DTH
Opel Vectra B '96 X18XE - ex
Opel Vectra C '06 Z19DTH
Opel Vectra B '96 X18XE - ex
- vitaminxxl
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4550
- Dátum registrácie: 23 Júl 2008, 13:53
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Košice-okolie
- Bydlisko alt: Vancouver
- Bydlisko: Kosice-okolie
Re: fungovanie klubu, ako celku
aaa teraz spat k tym bodom, ktorymi som to zacal..
v skratke k tym novym stanovam - moj navrh je taky, ze sa funkcie vyrazne zreduuju.. a to na tieto:
Vedenie klubu
1. Prezident OcSK (oranzova farba)
2. Technicky predseda (oranzova farba)
3. Administrator (oranzova farba)
4. Predseda marketingu a reklamy (oranzova farba)
Plenum
1. Moderatori fora (tmavozelena farba)
2. Redaktori obsahu (nejaka farba)
3. VIP clenovia (svetlo modra farba)
4. Uzivatelia fora (bez farebneho oznacenia)
v tomto smere nemame zatial ziadneho redaktora, takze by sme nejakeho mali najst ...
a rodiel bude v tom, ze za vsetko sa bude moct verejne hlasovat.. na kazdy bod su uz navrhnute aj podrobnejsie detaily, ale neviem, ci to tu mozem davat uz aj verejne na pretras...
v skratke k tym novym stanovam - moj navrh je taky, ze sa funkcie vyrazne zreduuju.. a to na tieto:
Vedenie klubu
1. Prezident OcSK (oranzova farba)
2. Technicky predseda (oranzova farba)
3. Administrator (oranzova farba)
4. Predseda marketingu a reklamy (oranzova farba)
Plenum
1. Moderatori fora (tmavozelena farba)
2. Redaktori obsahu (nejaka farba)
3. VIP clenovia (svetlo modra farba)
4. Uzivatelia fora (bez farebneho oznacenia)
v tomto smere nemame zatial ziadneho redaktora, takze by sme nejakeho mali najst ...
a rodiel bude v tom, ze za vsetko sa bude moct verejne hlasovat.. na kazdy bod su uz navrhnute aj podrobnejsie detaily, ale neviem, ci to tu mozem davat uz aj verejne na pretras...
Moja prvá a už aj bývalá...
Súčasné auto: Toyota avensis 2006, 2,2 - 130kW
Súčasné auto: Toyota avensis 2006, 2,2 - 130kW
- Bisky9
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 2752
- Dátum registrácie: 13 Nov 2013, 18:07
- Auto: Signum
- Bydlisko: Humenné
- Bydlisko alt: Košice,Bratislava
Re: fungovanie klubu, ako celku
Podľa mňa treba spraviť jednu vec spraviť ešte pár ľudí ktorý by sa tu o to starali.. Ako moderátor atď.. A ako bolo spomínané uškrtiť fejzbukuk..
Nieje to také ťažké priškrtiť fb.. Horšie je s tým kto sa o to tu bude starať predsa sme ľudia ktorí aj pracujú a nemajú čas sa podievat opsk.. Max tak ze sa sem tam pripoja do debaty a rady.. Najlepšia alternatíva je.. Poriesit to v polianke 2016.. Či členovia VIP moderátori admini a kompetentný.. ak sa niečo bude dať.. Riešiť to tu je blbosť skončí to hladkou alebo podobným blbostiam...
Nieje to také ťažké priškrtiť fb.. Horšie je s tým kto sa o to tu bude starať predsa sme ľudia ktorí aj pracujú a nemajú čas sa podievat opsk.. Max tak ze sa sem tam pripoja do debaty a rady.. Najlepšia alternatíva je.. Poriesit to v polianke 2016.. Či členovia VIP moderátori admini a kompetentný.. ak sa niečo bude dať.. Riešiť to tu je blbosť skončí to hladkou alebo podobným blbostiam...
Naposledy upravil/-a Bisky9 v 11 Apr 2016, 22:34, upravené celkom 1 krát.
Opel Astra H caravan 1,7cdti 81kw .. R.v 10/2011 -EX!
Opel Signum 3,2 V6 155kw .. R.v 5/2005 EX.. [/color] EX!
Volvo XC90 2,5T benzin .. EX..
Volajte ma Joži
AKT moje VW passat b7 2.0 alltrack v automate..
Aktuálne som zajednal manželine Opel Astra 1.7 krátka 6st manuál 96kw..
Opel Signum 3,2 V6 155kw .. R.v 5/2005 EX.. [/color] EX!
Volvo XC90 2,5T benzin .. EX..
Volajte ma Joži
AKT moje VW passat b7 2.0 alltrack v automate..
Aktuálne som zajednal manželine Opel Astra 1.7 krátka 6st manuál 96kw..
- Bisky9
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 2752
- Dátum registrácie: 13 Nov 2013, 18:07
- Auto: Signum
- Bydlisko: Humenné
- Bydlisko alt: Košice,Bratislava
Re: fungovanie klubu, ako celku
Ocivične nepriamo sa celaskon ponúka... Prečo nie co čítam nieje hlúpy píše rozume a aj taký človek tu chýba...
Opel Astra H caravan 1,7cdti 81kw .. R.v 10/2011 -EX!
Opel Signum 3,2 V6 155kw .. R.v 5/2005 EX.. [/color] EX!
Volvo XC90 2,5T benzin .. EX..
Volajte ma Joži
AKT moje VW passat b7 2.0 alltrack v automate..
Aktuálne som zajednal manželine Opel Astra 1.7 krátka 6st manuál 96kw..
Opel Signum 3,2 V6 155kw .. R.v 5/2005 EX.. [/color] EX!
Volvo XC90 2,5T benzin .. EX..
Volajte ma Joži
AKT moje VW passat b7 2.0 alltrack v automate..
Aktuálne som zajednal manželine Opel Astra 1.7 krátka 6st manuál 96kw..
- vitaminxxl
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4550
- Dátum registrácie: 23 Júl 2008, 13:53
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Košice-okolie
- Bydlisko alt: Vancouver
- Bydlisko: Kosice-okolie
Re: fungovanie klubu, ako celku
nieco nove v tomto pripade?
Moja prvá a už aj bývalá...
Súčasné auto: Toyota avensis 2006, 2,2 - 130kW
Súčasné auto: Toyota avensis 2006, 2,2 - 130kW
- Bisky9
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 2752
- Dátum registrácie: 13 Nov 2013, 18:07
- Auto: Signum
- Bydlisko: Humenné
- Bydlisko alt: Košice,Bratislava
Re: fungovanie klubu, ako celku
No má celoslovenskom zraze sa to bude riešiť myslím.. Treba prísť
:)
:)
Opel Astra H caravan 1,7cdti 81kw .. R.v 10/2011 -EX!
Opel Signum 3,2 V6 155kw .. R.v 5/2005 EX.. [/color] EX!
Volvo XC90 2,5T benzin .. EX..
Volajte ma Joži
AKT moje VW passat b7 2.0 alltrack v automate..
Aktuálne som zajednal manželine Opel Astra 1.7 krátka 6st manuál 96kw..
Opel Signum 3,2 V6 155kw .. R.v 5/2005 EX.. [/color] EX!
Volvo XC90 2,5T benzin .. EX..
Volajte ma Joži
AKT moje VW passat b7 2.0 alltrack v automate..
Aktuálne som zajednal manželine Opel Astra 1.7 krátka 6st manuál 96kw..
- vitaminxxl
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4550
- Dátum registrácie: 23 Júl 2008, 13:53
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Košice-okolie
- Bydlisko alt: Vancouver
- Bydlisko: Kosice-okolie
Re: fungovanie klubu, ako celku
no len ja neverim na ziadne celoslovenske ani mimogalakticke zrazy.. ako som spominal trvam na vsetkom, co som napisal do bodky.. v ostatnom pripade koncim niekto mi chce snad povedat, ze sa to neda riesit skor?
Moja prvá a už aj bývalá...
Súčasné auto: Toyota avensis 2006, 2,2 - 130kW
Súčasné auto: Toyota avensis 2006, 2,2 - 130kW
- Bisky9
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 2752
- Dátum registrácie: 13 Nov 2013, 18:07
- Auto: Signum
- Bydlisko: Humenné
- Bydlisko alt: Košice,Bratislava
Re: fungovanie klubu, ako celku
Nechám to na vyjadrenie kompetentných..
:)
:)
Opel Astra H caravan 1,7cdti 81kw .. R.v 10/2011 -EX!
Opel Signum 3,2 V6 155kw .. R.v 5/2005 EX.. [/color] EX!
Volvo XC90 2,5T benzin .. EX..
Volajte ma Joži
AKT moje VW passat b7 2.0 alltrack v automate..
Aktuálne som zajednal manželine Opel Astra 1.7 krátka 6st manuál 96kw..
Opel Signum 3,2 V6 155kw .. R.v 5/2005 EX.. [/color] EX!
Volvo XC90 2,5T benzin .. EX..
Volajte ma Joži
AKT moje VW passat b7 2.0 alltrack v automate..
Aktuálne som zajednal manželine Opel Astra 1.7 krátka 6st manuál 96kw..
-
- Opelclub Čestný člen
- Príspevky: 437
- Dátum registrácie: 08 Jan 2006, 11:49
- Auto: Ampera
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Bydlisko alt: Topoľčianky
- Bydlisko: Topoľčianky
- Kontaktovať používateľa:
Re: fungovanie klubu, ako celku
vitaminxxl napísal:no len ja neverim na ziadne celoslovenske ani mimogalakticke zrazy.. ako som spominal trvam na vsetkom, co som napisal do bodky.. v ostatnom pripade koncim niekto mi chce snad povedat, ze sa to neda riesit skor?
Len dodatok k tým stanovám. Pokiaľ chceme čokolvek v nich zmeniť, /ja som osobne za/, keď len bodku za slovom, tak je na to potrebné valné zhromaždenie a zápisnica, aby sa stým mohlo isť na MV SR podať na zmenu. Myslím, že to nebude možné riešiť elektronicky...
Citujem:
Právna úprava týkajúca sa združení je obsiahnutá v zákone č. 83/1990 Zb. o združovaní občanov.
Zmene stanov sa venuje § 11 tohto zákona, ktorý stručne uvádza, že zmenu stanov oznámi združenie písomne ministerstvu do 15 dní od jej schválenia a pripojí vo dvoch vyhotoveniach text zmeny.Pri zmene stanov je potrebné dbať na zachovanie podstatných náležitostí stanov, ktorými sú:
a) názov združenia,
b) sídlo,
c) cieľ jeho činnosti,
d) orgány združenia, spôsob ich ustanovovania, určenie orgánov a funkcionárov oprávnených konať v mene združenia,
e) ustanovenia o organizačných jednotkách, pokiaľ budú zriadené a pokiaľ budú konať vo svojom mene,
f) zásady hospodárenia.
Navyše, názov združenia sa musí líšiť od názvu právnickej osoby, ktorá už vyvíja činnosť na území Slovenskej republiky.
Ak zmena stanov nie je v súlade s vyššie uvedeným, alebo ak sú uvedené údaje neúplné alebo nepresné alebo ak sa vyskytnú dôvody na odmietnutie registrácie, ministerstvo na to združenie bezodkladne upozorní. Združenie je povinné tieto závady odstrániť do 60 dní odo dňa doručenia tohto upozornenia a v lehote ďalších 10 dní o tom ministerstvo upovedomiť. Ak tak neurobí, ministerstvo združenie rozpustí; proti rozhodnutiu ministerstva možno podať opravný prostriedok na Najvyššom súde Slovenskej republiky.
Ak nie je dôvod na postup ministerstva podľa predchádzajúceho odseku, zašle združeniu do 10 dní jedno vyhotovenie zmeny stanov, na ktorom vyznačí, že berie zmenu na vedomie.
V praxi
Na Ministerstvo vnútra SR (sekcia verejnej správy, odbor vnútorných vecí, Drieňová 22, 826 86 Bratislava 29) je potrebné zaslať oznámenie o zmene stanov. K oznámeniu je potrebné priložiť:
a) Rozhodnutie orgánu občianskeho združenia, ktoré je podľa stanov oprávnené rozhodovať o zmene stanov
b) 2x úplné znenie stanov alebo dodatok zachytávajúci zmenu stanov
c) kolok v hodnote 16,50 EUR.
Orgán občianskeho združenia je valné zhromaždenie.
Takže ťa poprosím keby si mi poslal do mailu info@opelclub.sk, upravené stanovy k nahliadnutiu. Ja sa tiež tým budem zaoberať a potom by sme spolu rozhodli, myslím celé vedenie vrátane teba či je to ok. Bolo by dobré aj naštudovať podmienky pre získanie 2 percent z daní, lebo naše stanovy to neumožňujú.
Ďakujem ti za ochotu sa v tom pohrabať,lebo viem,že to nebude jednoduché.
Daj vedieť.
jerryl.
- langdon2
- Admin - Opelclub VIP člen
- Príspevky: 22945
- Dátum registrácie: 16 Jan 2008, 16:10
- Auto: Insignia
- Bydlisko: Nitra
- Bydlisko: Nitra
Re: fungovanie klubu, ako celku
Jerryl ano. Ja som to este v 2010 checl vtedy vybavovat.. Advokatma ma odpinkala, ze nemani nic ako prva pomoc a pod v stanovach. Uz vtedy som apeloval na to, ich zmenit.
Zmente to niekto, odhlasujeme to na zraze, a potom to pojdem vybavovat znova. Papiere mam stale doma, a mozem to ist vybavit znova
Zmente to niekto, odhlasujeme to na zraze, a potom to pojdem vybavovat znova. Papiere mam stale doma, a mozem to ist vybavit znova
Opel Insignia 2,0Cdti
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
- tuning-hifi
- Prezidento
- Príspevky: 3164
- Dátum registrácie: 10 Dec 2009, 00:00
- Auto: Omega A
- Bydlisko: Levice
- Bydlisko: Martin, Pata
- Kontaktovať používateľa:
Re: fungovanie klubu, ako celku
Chalani, dovolim si nieco podotknut...
1.) vsade pisete, ze opelclub upada, lebo viac ludi chodi na FB ako na forum... dovolim si povedat jednu vec, forum nieje opelclub... opelclub je zdruzenie a bolo by aj bez stranky a fora a atd... Opelclub sa len prezentuje strankou, forom a ano FB... ak chcete obmedzit FB, mne osobne je to jedno, ale podla mojho nazoru to bude mat len opacny efekt... ludi bude este menej a este menej ludi sa o OCSK dozvie... to preco sem chodi menej ludi su 2 dovody... obidva neskor napisem... ale este naspat k tomu FB... skupina na FB, je uzavreta skupina, teda, okrem clenov nik iny necita co sa tam deje... tym padom ti ludia co sa prihlasia do tej skupiny, sa dozvedia o tej skupine len 2 sposobmi... bud im ju niekto doporuci, alebo dozvedia sa o nej tu u nas na fore alebo na hlavnej stranke... a kedze sa dozvedia o skupine odtialto, vedia, ze aj forum je tu... to preco tu niesu, je jednoduchy.. lenivost... na FB im prispevky dojdu ku nim, na telefon, tablet pocitac... nemusia hladat na fore... tym padom by som skor riesil to nie ako FB okresat, ale to ako ho vyuzit... na FB nemate ziadne informacie ohladom VIP, nevedia co za to ziskaju... a ked k nim tu informaciu nepodate, oni ju hladat nebudu...
2.) boli tu spominane zrazy... je jasne, ze jeden velky letny zraz je malo, viem, aj to, ze ked to tahaju 4 ludia po financnej stranke, nedasa toho moc robit... minizrazy je uz ina vec, boli tu spominane v NR.. v dobe ked som ich inicioval, byvali kazdy mesiac skoro... teraz v lepsom pripade 2x do roka.. preco??? lebo uz nieje zaujem ich robit... a preco?? lebo na ne chodia stale ti isti ludia... lenze ked sa urobil inokedy a urobili si ho novi, tak ti stari nan neprisli... zo slovami, ze decka oni nemusia... lenze tie decka, su potencionalni novi clenovia... a ked pocitia, ze ich mame u prdele, tak uz druhy krat nepridu... a tak to bolo aj v NR... inak este sa na chvilu vratim k FB, teraz ked sme robili ministretko v LV, urobil som temu aj tu, a aj na FB... co myslite, kolko ludi doslo novych a kolko starych??? 4 stari a 9 novych... a ti novy, neboli z tadeto z fora...
3.) vsade tu hovorime, ze klub je o ludoch a nie o autach... ale ked pride niekto mlady s autom, a ma na nom laminatovy naraznik, tak ho pomaly kazdy z fora zakope pod ciernu zem, lebo nema auto v origo stave, lebo na OCSK sa tuning nenosi... lebo tuning je pre nevyzrete decka... mne je jedno, ci ma lopatu v predu, a ci sa mi z toho chce zvracat ked to uvidim.. ak je to opel a je na to auto ten clovek hrdy, nema preco ho zdrbat, ze ako to auto vypada. .ale u nas sa to deje pravidelne.. preco sa divite, ze ten clovek sa uz druhy krat neozve??? a zaplatit clenske??? blaznite??? on ho zaplati radsej niekde do tuning klubu, lebo tam sa citi ze tam ma byt.. my mu hned na zaciatku dame najavo, ze ho nechceme... jeden z Extremnych pripadov, je Roman, z FB ho pozname.. Ospevuje asconu a niekedy s tym poriadne liezol na nervy... ale ja som ho bral takeho aky je, ale bol to clen, ktory bol celkom hrdy na OCSK.. az kym sa ho za jeho nazory nezdrbavali a neposlali ho do prdele... dopadlo to tak, ze si zaplatitl clenske v Ceskom opelclube... lebo ze tam niesu "drbnuti" ludia... sam komunikujem aj s Madarskym opelclubom, aj s jednym z ceskych, a pristup je o niecom inom... a to uz nehovorim o tom, ze pre niktorych ludi, je Opelclub, skor potencionalny zdroj zakaznikov... aj ked paradoxne, ti co najviac davaju do klubu, ti od neho ocakavaju najmenej...
takze dovolim si to zhrnut na zaver...
1.) FB nema zmysel ho priskrtit, vyuzime ho skor vo svoj prospech... pred 10 rokmi bolo, ze kto nemal internetovu stranku, ako keby nebol... v tejto dobe, nepotrebujes mat ani internetovu stranku, staci ked mas dobru prezentaciu na FB... podla mojho nazoru, je chybou aj to, ze Opelclub je uzavreta skupina... potrebujeme reklamu.. skor by som dokonca spravil stranku na FB (nie skupinu) kde by boli vsetky informacie a na ktoru by sa pridavali clanky ako tu na hlavnej... stale ju totiz pocitac v urcitom algoritme vyhodi na nastenky novym ludom.. mne napriklad takto svietil tyzden Audi Club Slovensko..
2.) postarat sa o minizrazy, cim viac ich bude, tym lepsie, tym je lepsia prezentacia.. pripadne by som urobil sutaz na okresy, ze kto urobi lepsi, pripadne nieco ako putovny pohar...
3.) zmenit pristup ludi ako clen ku clenovi... kazdy oplak je rodina... lepsi, horsi, starsi mladsi... ale je to oplak...
1.) vsade pisete, ze opelclub upada, lebo viac ludi chodi na FB ako na forum... dovolim si povedat jednu vec, forum nieje opelclub... opelclub je zdruzenie a bolo by aj bez stranky a fora a atd... Opelclub sa len prezentuje strankou, forom a ano FB... ak chcete obmedzit FB, mne osobne je to jedno, ale podla mojho nazoru to bude mat len opacny efekt... ludi bude este menej a este menej ludi sa o OCSK dozvie... to preco sem chodi menej ludi su 2 dovody... obidva neskor napisem... ale este naspat k tomu FB... skupina na FB, je uzavreta skupina, teda, okrem clenov nik iny necita co sa tam deje... tym padom ti ludia co sa prihlasia do tej skupiny, sa dozvedia o tej skupine len 2 sposobmi... bud im ju niekto doporuci, alebo dozvedia sa o nej tu u nas na fore alebo na hlavnej stranke... a kedze sa dozvedia o skupine odtialto, vedia, ze aj forum je tu... to preco tu niesu, je jednoduchy.. lenivost... na FB im prispevky dojdu ku nim, na telefon, tablet pocitac... nemusia hladat na fore... tym padom by som skor riesil to nie ako FB okresat, ale to ako ho vyuzit... na FB nemate ziadne informacie ohladom VIP, nevedia co za to ziskaju... a ked k nim tu informaciu nepodate, oni ju hladat nebudu...
2.) boli tu spominane zrazy... je jasne, ze jeden velky letny zraz je malo, viem, aj to, ze ked to tahaju 4 ludia po financnej stranke, nedasa toho moc robit... minizrazy je uz ina vec, boli tu spominane v NR.. v dobe ked som ich inicioval, byvali kazdy mesiac skoro... teraz v lepsom pripade 2x do roka.. preco??? lebo uz nieje zaujem ich robit... a preco?? lebo na ne chodia stale ti isti ludia... lenze ked sa urobil inokedy a urobili si ho novi, tak ti stari nan neprisli... zo slovami, ze decka oni nemusia... lenze tie decka, su potencionalni novi clenovia... a ked pocitia, ze ich mame u prdele, tak uz druhy krat nepridu... a tak to bolo aj v NR... inak este sa na chvilu vratim k FB, teraz ked sme robili ministretko v LV, urobil som temu aj tu, a aj na FB... co myslite, kolko ludi doslo novych a kolko starych??? 4 stari a 9 novych... a ti novy, neboli z tadeto z fora...
3.) vsade tu hovorime, ze klub je o ludoch a nie o autach... ale ked pride niekto mlady s autom, a ma na nom laminatovy naraznik, tak ho pomaly kazdy z fora zakope pod ciernu zem, lebo nema auto v origo stave, lebo na OCSK sa tuning nenosi... lebo tuning je pre nevyzrete decka... mne je jedno, ci ma lopatu v predu, a ci sa mi z toho chce zvracat ked to uvidim.. ak je to opel a je na to auto ten clovek hrdy, nema preco ho zdrbat, ze ako to auto vypada. .ale u nas sa to deje pravidelne.. preco sa divite, ze ten clovek sa uz druhy krat neozve??? a zaplatit clenske??? blaznite??? on ho zaplati radsej niekde do tuning klubu, lebo tam sa citi ze tam ma byt.. my mu hned na zaciatku dame najavo, ze ho nechceme... jeden z Extremnych pripadov, je Roman, z FB ho pozname.. Ospevuje asconu a niekedy s tym poriadne liezol na nervy... ale ja som ho bral takeho aky je, ale bol to clen, ktory bol celkom hrdy na OCSK.. az kym sa ho za jeho nazory nezdrbavali a neposlali ho do prdele... dopadlo to tak, ze si zaplatitl clenske v Ceskom opelclube... lebo ze tam niesu "drbnuti" ludia... sam komunikujem aj s Madarskym opelclubom, aj s jednym z ceskych, a pristup je o niecom inom... a to uz nehovorim o tom, ze pre niktorych ludi, je Opelclub, skor potencionalny zdroj zakaznikov... aj ked paradoxne, ti co najviac davaju do klubu, ti od neho ocakavaju najmenej...
takze dovolim si to zhrnut na zaver...
1.) FB nema zmysel ho priskrtit, vyuzime ho skor vo svoj prospech... pred 10 rokmi bolo, ze kto nemal internetovu stranku, ako keby nebol... v tejto dobe, nepotrebujes mat ani internetovu stranku, staci ked mas dobru prezentaciu na FB... podla mojho nazoru, je chybou aj to, ze Opelclub je uzavreta skupina... potrebujeme reklamu.. skor by som dokonca spravil stranku na FB (nie skupinu) kde by boli vsetky informacie a na ktoru by sa pridavali clanky ako tu na hlavnej... stale ju totiz pocitac v urcitom algoritme vyhodi na nastenky novym ludom.. mne napriklad takto svietil tyzden Audi Club Slovensko..
2.) postarat sa o minizrazy, cim viac ich bude, tym lepsie, tym je lepsia prezentacia.. pripadne by som urobil sutaz na okresy, ze kto urobi lepsi, pripadne nieco ako putovny pohar...
3.) zmenit pristup ludi ako clen ku clenovi... kazdy oplak je rodina... lepsi, horsi, starsi mladsi... ale je to oplak...
Drobcek2 - Opel Omega A Caravan 2,6i CD Automat
Evolution II - Opel Omega B limuzina 2,5 V6 manual
Srsen - Opel Corsa A 1,2
Krumplik - Opel Corsa B 1,2
Black Night - Opel Vectra B 1,8 16v
Maco - Mitsubishi Pajero Wagon GLS 3.0 V6
Evolution II - Opel Omega B limuzina 2,5 V6 manual
Srsen - Opel Corsa A 1,2
Krumplik - Opel Corsa B 1,2
Black Night - Opel Vectra B 1,8 16v
Maco - Mitsubishi Pajero Wagon GLS 3.0 V6
- mirec320
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 08 Máj 2013, 08:07
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Levice
- Bydlisko alt: POhronský Ruskov
Re: fungovanie klubu, ako celku
Krásne povedané Rišo,do bodky !!!
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 TD,50kW,1998,X17DTL ex
OPEL ASTRA G 1.6 16V , 74kW , 1998 , X16XEL , AT4 ex
OPEL VECTRA B 2,5 V6 , 125kW , 2000 , X25XE , AT 4 ex
OPEL VECTRA B 2,0 16 V , 100 kW, 2000 , X20XEV , AT4 ex
OPEL ASTRA F 1,4 16V , 66 kW , 1996 , X14XE ex
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 CDTI , 59 kW , 2007 , Y17DTL súčastnosť
KIA SORENTO I, 2.5 CRDI, 103 kW, 2005, D4CB, súčastnosť
OPEL ASTRA G 1.6 16V , 74kW , 1998 , X16XEL , AT4 ex
OPEL VECTRA B 2,5 V6 , 125kW , 2000 , X25XE , AT 4 ex
OPEL VECTRA B 2,0 16 V , 100 kW, 2000 , X20XEV , AT4 ex
OPEL ASTRA F 1,4 16V , 66 kW , 1996 , X14XE ex
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 CDTI , 59 kW , 2007 , Y17DTL súčastnosť
KIA SORENTO I, 2.5 CRDI, 103 kW, 2005, D4CB, súčastnosť
- macil
- Admin
- Príspevky: 36821
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Re: fungovanie klubu, ako celku
Hifov príspevok považujem za jeden z najtriezvejších a najreálnejších pohľadov na vec. Pridal by som ešte jeden návrh a to omladenie vedenia klubu. Osobne by som sa už celkom rád stiahol do úzadia, akéhosi dôchodku.
- vitaminxxl
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4550
- Dátum registrácie: 23 Júl 2008, 13:53
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Košice-okolie
- Bydlisko alt: Vancouver
- Bydlisko: Kosice-okolie
Re: fungovanie klubu, ako celku
Hifo, dobry nazor..
doplnim moj pohlad na vec..
1) fejzbuk by mohol byt skor miestom, kde by sa davali odkazy a linky na veci, ktore sa riesia vo fore. Napriklad keby bola vyraznejsia debata o novom aute nejakeho clena, dal by sa na fb odkaz na forum s kratkym komentom, o co v teme ide... alebo clanok by mohol byt po kliknuti na fb, zobrazeny na hlavnej stranke. Pripadne podobne odrody tychto moznosti.
2) mam otazku, ze preco to cele tahaju prave ti 4 ludia sami, ked sa to dobrym manageovanim da vykryt z penazi, poskytnutych sponzormi klubu? Prave pre tento bod by sa to oplatilo menit k tomu reklamnemu stylu fungovania, lebo by to bolo transparentnejsie, co sa tyka financii a nikto z tych 4 ludi by zo svojich rozpoctov nemusel ochudobnovat sam seba.. alebo ste vsetci za to, aby to dofinancovavali prave tie 4 osoby? Snahu a usilie pri organizacii merat nie je mozne, ale prachy urcite hej. Keby sa financie riesili lepsie a vyuzivali sa zdroje, ktore by tak isto z toho, ze nam prispeju, mali svoje vyhody a to v prezentacii svojej firmy. Ale minizrazy su urcite dobra cesta k spajaniu klubakov.. ja som urcite za, hoci aj nejakymi oficialnejsimi mesacnymi zrazikmi, ktore by sa ohlasovali kade tade po internete, by sa klub spajal viac a formovali clenovia
3) k tomu bodu sa vyjadrit neviem, kedze spravanie ludi sa neda velmi diktovat ani manageovat.. je to o ludoch.. no co sa tyka poctu clenov a platenia clenskeho, ja som kludne aj za znizenie clenskeho a aby sa co najviac veci vykrylo z financii od sponzorov.
ked som to tu pisal prvykrat, urcite som to nepisal s tym, ze som zjedol vsetku mudrost sveta, ale preco sa nesnazit urobit veci lepsie? ja by som bol fakt zvedavy, ze dokedy by tu narpiklad bola ta stara verzia fora a stranky, keby som to nezacal sam od seba riesit.. toto sa alimovi a mne podarilo, tak sa na beton da urobit z klubu nieco viac, ako to v sucasnosti je ci?
kazdy jeden napad by mohol pomoct.. len to treba spojit dokopy a odkladat to stale na neskor a neskor asi nebude mat efekt
doplnim moj pohlad na vec..
1) fejzbuk by mohol byt skor miestom, kde by sa davali odkazy a linky na veci, ktore sa riesia vo fore. Napriklad keby bola vyraznejsia debata o novom aute nejakeho clena, dal by sa na fb odkaz na forum s kratkym komentom, o co v teme ide... alebo clanok by mohol byt po kliknuti na fb, zobrazeny na hlavnej stranke. Pripadne podobne odrody tychto moznosti.
2) mam otazku, ze preco to cele tahaju prave ti 4 ludia sami, ked sa to dobrym manageovanim da vykryt z penazi, poskytnutych sponzormi klubu? Prave pre tento bod by sa to oplatilo menit k tomu reklamnemu stylu fungovania, lebo by to bolo transparentnejsie, co sa tyka financii a nikto z tych 4 ludi by zo svojich rozpoctov nemusel ochudobnovat sam seba.. alebo ste vsetci za to, aby to dofinancovavali prave tie 4 osoby? Snahu a usilie pri organizacii merat nie je mozne, ale prachy urcite hej. Keby sa financie riesili lepsie a vyuzivali sa zdroje, ktore by tak isto z toho, ze nam prispeju, mali svoje vyhody a to v prezentacii svojej firmy. Ale minizrazy su urcite dobra cesta k spajaniu klubakov.. ja som urcite za, hoci aj nejakymi oficialnejsimi mesacnymi zrazikmi, ktore by sa ohlasovali kade tade po internete, by sa klub spajal viac a formovali clenovia
3) k tomu bodu sa vyjadrit neviem, kedze spravanie ludi sa neda velmi diktovat ani manageovat.. je to o ludoch.. no co sa tyka poctu clenov a platenia clenskeho, ja som kludne aj za znizenie clenskeho a aby sa co najviac veci vykrylo z financii od sponzorov.
ked som to tu pisal prvykrat, urcite som to nepisal s tym, ze som zjedol vsetku mudrost sveta, ale preco sa nesnazit urobit veci lepsie? ja by som bol fakt zvedavy, ze dokedy by tu narpiklad bola ta stara verzia fora a stranky, keby som to nezacal sam od seba riesit.. toto sa alimovi a mne podarilo, tak sa na beton da urobit z klubu nieco viac, ako to v sucasnosti je ci?
kazdy jeden napad by mohol pomoct.. len to treba spojit dokopy a odkladat to stale na neskor a neskor asi nebude mat efekt
Moja prvá a už aj bývalá...
Súčasné auto: Toyota avensis 2006, 2,2 - 130kW
Súčasné auto: Toyota avensis 2006, 2,2 - 130kW
- tuning-hifi
- Prezidento
- Príspevky: 3164
- Dátum registrácie: 10 Dec 2009, 00:00
- Auto: Omega A
- Bydlisko: Levice
- Bydlisko: Martin, Pata
- Kontaktovať používateľa:
Re: fungovanie klubu, ako celku
Vitamin, tie linky, je jedna moznost, ale z pohladu fejzbukara bez ucelna... ten prispevok sa zobrazi az po kliknuti, a na to fejzbukar nemusi reagovat.. sak naco, ked to das priamo na FB zobrazi sa to priamo a jemu to hned pride... skor ked tak, je lepsie zalozit stranku na FB s nazvom Opelclub, kde by sa davali tie iste prispevky co u nas na hlavnu stranku... alebo odkazy... tam by boli vsetky informacie a podobne, subezne s tym by sla skupina Opelclub a Opelclub inzercia... zial klasicke stranky uz idu do uzadia, osobne si myslim, ze pokial nieje na stranke web shop na zarabanie, samotna stranka nema zmysel... momentlane ak by sa to spravilo rozumne, da sa povedat, ze FB stranka OCSK by suplovala nasu a Skupina OCSK by suplovala forum (co sa vlastne aj deje a povedal by som uspesnejsie ) co sa tyka sponzorskeho, samozrejme by to slo, ale zial ten co dava sponzorske, nerobi to zadarmo, nieco z toho chce mat... a po pravde, ked sa reklamu na OCSK, co s tym ziska?? kolko potencionalnych zakaznikov??? 20-30??? a aj to musi byt z jeho okolia.. tym padom, je to pre neho nerentabilne a zbytocne... cokolvek co sa tyka financii, ci uz clenske, alebo sponzorske, reklamne, musite pozerat z podnikatelskeho hladiska... ak chcete mat VIP clenov, musite im predat nieco za co tych 15 € budu chciet dat... to nieje obycajny tovar, my tu predavame virtualny pocit, ze nieco maju... prispievaju na nieco... reklama tak isto... kym nebude OCSK mat nejake povedomie, peniaze zo sponzoringu a reklamy nebudu... je to obchod ako hocijaky iny... neviem kto sa stara o hlavnu stranku, myslim, ze Fabre (inak zdiela prispevky potom aj na FB) dalo by sa toto iste riesit aj na FB... vyuzime ho, nic nas nestoji...
co sa tyka clenskeho, nema zmysel znizovat clenske... ked nevieme ukazat ludom, preco ho zaplatit, je jedno ci je clenske 15 € alebo 5€... ked ludia budu vediet, ze to zmysel ma, zaplatia aj 30... ale musia vediet preco... mnohokrat ludia minu tych 15 € na vacsie blbosti... to iste bolo aj s platenim na zraze... vsetci sa bali, ze nik nepride, alebo bude menej ludi.. vysledok??? ziadna zmena... ludia pochopili, ze uz ked pridu na zraz, nejakych 5 -10 € hore dolu uz je jedno... ked prideme na to ako vzbudit v ludoch pocit, ze tych 15 € je mizerna ciastka, tak to pojde... a ratajde jednu vec... je to z podnikatelkseho prostredia... a u nas to tiez viac menej vychadza... koeficient zakaznika je v najlepsom pripade 1:10... teda potrebujete 10 potencionalnych zakaznikov, aby ste mali 1 isteho... takze teoreticky, na kazdeho 1 VIP clena potrebujeme 10 uzivatelov... kolko ich mame teraz???
co sa tyka clenskeho, nema zmysel znizovat clenske... ked nevieme ukazat ludom, preco ho zaplatit, je jedno ci je clenske 15 € alebo 5€... ked ludia budu vediet, ze to zmysel ma, zaplatia aj 30... ale musia vediet preco... mnohokrat ludia minu tych 15 € na vacsie blbosti... to iste bolo aj s platenim na zraze... vsetci sa bali, ze nik nepride, alebo bude menej ludi.. vysledok??? ziadna zmena... ludia pochopili, ze uz ked pridu na zraz, nejakych 5 -10 € hore dolu uz je jedno... ked prideme na to ako vzbudit v ludoch pocit, ze tych 15 € je mizerna ciastka, tak to pojde... a ratajde jednu vec... je to z podnikatelkseho prostredia... a u nas to tiez viac menej vychadza... koeficient zakaznika je v najlepsom pripade 1:10... teda potrebujete 10 potencionalnych zakaznikov, aby ste mali 1 isteho... takze teoreticky, na kazdeho 1 VIP clena potrebujeme 10 uzivatelov... kolko ich mame teraz???
Drobcek2 - Opel Omega A Caravan 2,6i CD Automat
Evolution II - Opel Omega B limuzina 2,5 V6 manual
Srsen - Opel Corsa A 1,2
Krumplik - Opel Corsa B 1,2
Black Night - Opel Vectra B 1,8 16v
Maco - Mitsubishi Pajero Wagon GLS 3.0 V6
Evolution II - Opel Omega B limuzina 2,5 V6 manual
Srsen - Opel Corsa A 1,2
Krumplik - Opel Corsa B 1,2
Black Night - Opel Vectra B 1,8 16v
Maco - Mitsubishi Pajero Wagon GLS 3.0 V6
- alcom1234
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 2558
- Dátum registrácie: 18 Nov 2010, 07:52
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko alt: Slovenský Grob
- Bydlisko: Košice / Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: fungovanie klubu, ako celku
Najlepšie bude, ak tých fejzbukových stránok bude 365, na každý deň jedna, a bude to tak najlepšie... Peniaze sa potom len tak pohrnú a všetko bude lepšie... Ale mne už je všetko jedno...
Fabre sa o web už dávno nestará... Jeho posledný príspevok je myslím z augusta 2014.
Momentálne máme 11 platiacich sponzorov.
Ale mne už je to všetko jedno... Snahu som mal pred tromi rokmi a vydržala mi donedávna. Urobil som, čo som vedel a mohol. Už tú snahu nemám, seriem na to.
Mimochodom, v pondelok prídu podložky pod EČV s klubovou potlačou. Keby to niekoho zaujímalo.
Fabre sa o web už dávno nestará... Jeho posledný príspevok je myslím z augusta 2014.
Momentálne máme 11 platiacich sponzorov.
Ale mne už je to všetko jedno... Snahu som mal pred tromi rokmi a vydržala mi donedávna. Urobil som, čo som vedel a mohol. Už tú snahu nemám, seriem na to.
Mimochodom, v pondelok prídu podložky pod EČV s klubovou potlačou. Keby to niekoho zaujímalo.
Opel Astra K '20 F12SHL - ex
Opel Vectra C '06 Z19DTH
Opel Vectra B '96 X18XE - ex
Opel Vectra C '06 Z19DTH
Opel Vectra B '96 X18XE - ex
- langdon2
- Admin - Opelclub VIP člen
- Príspevky: 22945
- Dátum registrácie: 16 Jan 2008, 16:10
- Auto: Insignia
- Bydlisko: Nitra
- Bydlisko: Nitra
Re: fungovanie klubu, ako celku
Dve tie podlozky si prosim.. Asi tolko k tomu. Ja som kedysi tiez mal viacej snahy.. Ale potom sa tu niekto somnou nepohodol, odobral mi vsetky prava.. moja snaha tym sla prudko dolu..
Opel Insignia 2,0Cdti
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
- vitaminxxl
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4550
- Dátum registrácie: 23 Júl 2008, 13:53
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Košice-okolie
- Bydlisko alt: Vancouver
- Bydlisko: Kosice-okolie
Re: fungovanie klubu, ako celku
Tak Hifo, vyzyvam Ta k vypracovaniu konkretnych rieseni, ktore by klub dostali na vyssiu uroven..
Ja kludne poviem, ze sa mylim cely cas, ked uvidim, ze mas lepsie riesenie, ako to moje a samozrejme, ak v tom budem vidiet potencial, budem tie riesenia aj podporovat.
A nie len Hifo, ale hocikto moze prist s jeho konkretnymi rieseniami no nestaci spomenut jednu cast celku, ale riesit celok ako taky, lebo vsetko so vsetkym suvisi..
Ja kludne poviem, ze sa mylim cely cas, ked uvidim, ze mas lepsie riesenie, ako to moje a samozrejme, ak v tom budem vidiet potencial, budem tie riesenia aj podporovat.
A nie len Hifo, ale hocikto moze prist s jeho konkretnymi rieseniami no nestaci spomenut jednu cast celku, ale riesit celok ako taky, lebo vsetko so vsetkym suvisi..
Moja prvá a už aj bývalá...
Súčasné auto: Toyota avensis 2006, 2,2 - 130kW
Súčasné auto: Toyota avensis 2006, 2,2 - 130kW
- bukelo
- Moderátor
- Príspevky: 29187
- Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: fungovanie klubu, ako celku
macil napísal:Osobne by som sa už celkom rád stiahol do úzadia, akéhosi dôchodku.
Ty odstúpiš jedine, ak ťa zastrelia. Cesta späť už nie je, ...done Corleone
- tuning-hifi
- Prezidento
- Príspevky: 3164
- Dátum registrácie: 10 Dec 2009, 00:00
- Auto: Omega A
- Bydlisko: Levice
- Bydlisko: Martin, Pata
- Kontaktovať používateľa:
Re: fungovanie klubu, ako celku
vitaminxxl napísal:Tak Hifo, vyzyvam Ta k vypracovaniu konkretnych rieseni, ktore by klub dostali na vyssiu uroven..
Ja kludne poviem, ze sa mylim cely cas, ked uvidim, ze mas lepsie riesenie, ako to moje a samozrejme, ak v tom budem vidiet potencial, budem tie riesenia aj podporovat.
A nie len Hifo, ale hocikto moze prist s jeho konkretnymi rieseniami no nestaci spomenut jednu cast celku, ale riesit celok ako taky, lebo vsetko so vsetkym suvisi..
Aj po rozhovore s Frantom, už zopár riešení mám na stole, uvidíme ako sa vyjadrí aj Jerryl, navrhol som takú kávu na pol ceste, kde by sme to prebrali... Ešte pred zrazom... Uvidíme čo sa vymyslí... Nápady sú, čo to prišlo počas 1,5 hodinového telefonátu, uvidíme ako sa to všetko podarí skĺbiť...
Drobcek2 - Opel Omega A Caravan 2,6i CD Automat
Evolution II - Opel Omega B limuzina 2,5 V6 manual
Srsen - Opel Corsa A 1,2
Krumplik - Opel Corsa B 1,2
Black Night - Opel Vectra B 1,8 16v
Maco - Mitsubishi Pajero Wagon GLS 3.0 V6
Evolution II - Opel Omega B limuzina 2,5 V6 manual
Srsen - Opel Corsa A 1,2
Krumplik - Opel Corsa B 1,2
Black Night - Opel Vectra B 1,8 16v
Maco - Mitsubishi Pajero Wagon GLS 3.0 V6