Ahojte, ráno som si nasiel uplne vybitú batériu štarterom ani nepohlo, dal som ju trochu dobiť, rano startujem a zase to isté, dal som druhú batériu, cez pal. PC ukazuje dobíjanie 14,2 V , ked stojim na mieste a pohnem volantom tak klesne na 12 aj čosi ale hned sa to vráti v otáčkach to ani neklasá drží si 14,1- 14,2, takže to bolo asi batériou, no odvtedy mam iný problém (este dodám že alternátor bol pred 100 tisic komplet zrepasovaný lebo)
nefunguje mi ovladanie na volante- volume + a na lavej strane tlač. ovladania palub. pc , ked dobre buchnem po volante sem tam to na chvílu funguje ale len chvilku .. toto iste sa mi deje aj s trúbením ale trubenie už blbne dávno ...
B3646-08- Steering Wheel Scroll Wheel Right Circuit Resistance Range/Performance
B3649-08- Steering Wheel Scroll Wheel Left Circuit Resistance Range/Performance
Pri zamykaní dialkovým som si dnes všimol že vôbec nezablikali smerovky , skusil som to o chvílu a potom už reagovali na dialkač
Tieto veci sa mi začali diať až po tej príhode s batériou, uvidím či druhú batériu taktiež po par dnoch statia nevytlčie do prázdna. Mal by som sa poobzerať po novom CIM module alebo je tu niekto kto sa ním zaoberá a vedel by ma nasmerovať poprípade ho vie opraviť? Teda ak to bude mať za príčiny on a nie nejaký skrat ...
Este mi napadlo že sa dávala na zvolávačke na CIM modul nejaká spona, máte niekto návod alebo odfotené kde presne a aká spona sa tam dáva ? skúsil by som najskôr túto alternatívu