Ahojte. Mam taky problem, ze pri vyradeni rychlosti mi padnu otacky na velmi nizku hodnotu. Ak zapnem napr. klimu, tak pri kazdom vyradeni rychlosti klesnu tak, ze motor skape. Neviete mi poradit, co s tym? Preco sa mi otacky neudrzia. Uz premyslam nad zvysenim otacok pri volnobehu, ale to len v pripade, ze nezistime chybu.
Stahuje otacky aj pri benzine, ale nie tak dramaticky. Ked znizim fukania na cca polovicu z plnych otacok, tak motor nezadochne. Pri plyne zadochne skoro furt. A este som si vsimol, ze pri studenom motore na benzine ide ok.
Mozu to byt kludne aj lambdy na odchode, staci ze je bohatost/chudobnost zmesy nastavena zle a mozu odist. Pripadne to moze byt samotne nastavenie plynu, ono to nastavenie je totizto zlozitejsie ako sa javi. Plyn je idealne nastavit na "brzde" a tak, aby fungoval optimalne. Pretoze nastavenie plynu dokaze rozhadzat nastavenie benzinu a potom sa to sprava takto
A taktiez, ak to hadze nejaku kontrolku, chcelo by to diagnostiku, ale zacal by som v kvalitnom LPG servise
Kontrolku ziadnu nevyhadzuje, preto som auto na diagnostiku nedaval. Ale ako pises, skusim veru splynovac poriesit. Su tam sikovni chlapci, mozno sa s tym uz aj stretli. Dakujem pekne. Ozvem sa, ak nieco poriesia.
Tak nič. Vraj sa na splyňovači nedajú otáčky ovplyvniť, ani zvýšiť výkon alebo niečo. Situáciu som mechanikovi popísal, ale nevedel o ničom na splyňovači, čo by mohlo toto klesanie otáčok ovplyvniť. Diagnostiku som dal robiť nedávno, mal som rozsvietenú chybu emisií alebo jak sa volá, svietila mesiac, tak som 3 týždne jazdil na benzín. Pri diagnostike stačilo zmazať závadu. Tento problém mi to však neodstránilo.
Ak nezabudnem, ešte dnes sem ten kód hodím. Ale ešte taká otázočka. Môže takto zaťažiť motor ťažký chod ventilátora do kabíny? Ťahá dobre, niekedy zavrčí, ale práve ten keď dám naplno, aj na benzíne sa ten pokles otáčok objaví, aj keď len mierne. Robí to aj vám?