zdar pani, co dokazem spravit aby som trosku pridal vykonu 1.4ke 16V '98, motor konkretne X14XE? (jedine co mi na uate chyba, hadam okrem tempomatu este ) predpokladam ze nejaky chiptuning, ak poznate niekoho schopneho v BA tak odporucte, a dalej neviem co sa oplati riesit a co nie. nejake napady?
Bud rád že ho máš v dobrom stave,že ti nežerie viac oleja ako benzínu, a že to jazdí relatívne za málo. Zrovna u tohoto motora by som neriešil žiadne zvyšovanie výkonu, lebo má problém niečo vydržať sám o sebe na origo výkone. Inak nejaké úpravy na takomto benzíne sú aj tak holý nezmysel, vyhodíš 500eur za veci, a vykon sa ti zvýši o 3-4kw, čo ani nepostrehneš. To radšej porieš swap za také prachy, nejaký 2.0T.
Fiat Palio Combi 1.2 -> 4 x Opel Vectra B 1.8/1.7TD -> Opel Astra G Caravan 1.4 -> Opel Omega 2.5 V6 LPG -> Škoda Octavia 1.9TDi L&K
[BRATISLAVA] Chiptuning & kódovanie & EGR off & DPF off & a iné soft úpravy -> SS
Volkswagen Passat 1.9TDi 96kw @ 132kw EGR off BMW 730d 160kw @ 200kw EGR off
No urcite by som radsej riesil ten tempomat ako nejaky chiptuning... Na ten tempomat tu ma odbornika
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 TD,50kW,1998,X17DTL ex OPEL ASTRA G 1.6 16V , 74kW , 1998 , X16XEL , AT4 ex OPEL VECTRA B 2,5 V6 , 125kW , 2000 , X25XE , AT 4 ex OPEL VECTRA B 2,0 16 V , 100 kW, 2000 , X20XEV , AT4 ex OPEL ASTRA F 1,4 16V , 66 kW , 1996 , X14XE ex OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 CDTI , 59 kW , 2007 , Y17DTL súčastnosť KIA SORENTO I, 2.5 CRDI, 103 kW, 2005, D4CB, súčastnosť
tiež sa priklaňám k pánom...z toho motora aj tak moc nezískaš a iba sa "vytrápiš" a vyhádžeš z peňazí.... Nie len preto, že je to 1,4 ale aj napríklad moja x20xev...to jednoducho nemá význam obyčajné atmosféry dvíhať... Keď tak dízel trošku poštekliť, alebo potom nejaký C20LET, kde to aj pocítiš trošku viac
A co ti prosim ta nestaci pri tych 90 konoch? Ja s tym aj taham vozik, kde je tona strku, pustena klima.. az vtedy to zacina byt sakra lenive
Predaj to, a kup si daky disel, kde mas zatah od spodu, ten sa da aspon upravovat - cipovat.
Ak by si predsa chcel tempomat, priprav sa nato, ze ti bude treba aj kabelaz robit... Tak ako som musel robit aj sebe... Nic co by sa nedalo na pockanie vybavit v Nitre
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Paci sa mi ta cierna farba veka ventilov. Vyzera to dobre....a to dal z nej 148kW? No ale vsak na tom motore ostalo povodne akurat to prestriekane veko aj ked to mozno dal z Daewoo, oni mali cierne....ale pekna uprava. Zato by mal aj Vectu C alebo Hacko:D
ono, bezne mi to staci, ale v poslednej dobe som jazdil na vela roznych autach, a zistil som ze mi celkom vyhovuje ked mam viac vykonu k dispozicii. tah dieslu je tiez fajn, ale zas diesel nechcem z praktickych dovodov - vela kratkych mestskych jazd a sem tam medzimesto, dialnice skoro vobec nejazdim... (teda, nie na tom aute, na firemnom sa dost nabeham vselikade)
inak, k tomuto: To radšej porieš swap za také prachy, nejaký 2.0T. pokial viem u nas sa to legalne neda vsak?
Komo píše:Kolko ma to auto realnu hodnotu? Na vyblaznenie i kup za tie iste peniaze nieco stare, silne, japonske a pal gumy od svitu do mrku
.ehm... no .. aby som nad takymito komentarmi nezacal hned 3.14ovat... .. je tazke pochopit, pripadne vcitit sa do myslenia cloveka .. "ze chce mat vykonnu 1.4ku v starom Opli ..?? " "ze je ochotny kvoli tomu preinvestovat XYZ penazi ..?? "
..pokial si to cele hodi do kalkulacky, a povie si ze idem do toho .. je to jeho vec.. ..pokial si to cele hodi do kalkulacky, a povie si ze serem na to... tiez je to jeho vec...
(by si neveril, jaka je s mojim starym crepom zabava) --------------- Uz ked tu niekto spomenul tu spolahlivost, tak motor X14XE je este jeden stych spolahlivejsich, narozdiel od takeho Z14XEP ..
Neber to vobec v zlom Ja tiez viem co je to radost z auta - ale ak mas to auto nielen ako radost ale ako aj dennu potrebu tak sa to moze vypomstit taketo nieco.
Ze chce investovat peniaze to je tiez pekne, ale vyssi vykon tak aby to pocitil dosiahne bud drahym zasahom do existujuceho motora alebo zmenou za motor iny. A uz ked chce lietat, musi aj brzdit co su dalsie naklady atd ...
Toto bola otazka na zadavatela, ci by to nechcel pojat touto cestou, kedze aj to je riesenie.
tak, viete, kym som to mal ako daily driver a behal som vela, neriesil som. aktualne mam uz na firme sluzobne auto, s tym jazdim cez tyzden, s mojim vikendy. z dlhej chvile robim veci ako menim tlmice, brzdy (teda len kotuce, platnicky a pakne), capy, cistim na motore krytky uz pomaly lebo mechanicky nemam uz moc co - teda, este rozvody a mozno by som mal doriesit klapku vnutorneho okruhu, ale to mi zrovna zily netrha. rozvody su v plane v dohladnej dobe tak ci tak. osobne povazujem za samozrejmost ze s vykonnejsim motorom musia byt aj vykonnejsie brzdy, aj ked myslim ze co som tam teraz daval by do 90kW motora malo stacit, co je mozno z tych aktualnych (ak vobec) 66kW az moc optimisticke mozno ked sa mi minu mechanicke veci co menit zacnem riesit karoseriu, hodil by sa celolak, ale to sa podla mna v BA neoplati kedze to tak do tyzdna niekto suchne... kazdopadne, druhe auto nechcem, astru som si oblubil, a kedze presla na status vikendoveho auta rozmyslam co s nou. ono, minule som sa bavil s typkom od ktoreho som kupoval zadny naraznik ze do 3dv. G astry ide dat 3.0V6 z omegy, aj to je smerovanie ale asi aj dost overkill ... tou cestou sa radsej nevydam, to by bol len magnet na policajtov