Ahojte.
Najskôr vysvetlím problém:
Zhruba pred rokom sa mi 2x počas leta stalo, že som naštartoval a hodilo ma to ihneď po stlačení pedálu do núdzového režimu. Svietila kontrolka ESP a "autíčka". Po vypnuti a zapnutí motora všetko v poriadku. Takto sa mi to stalo spomínaných 2x krát. Potom to ďalší rok išlo bez problémov.
Teraz ku koncu leta sa to zintenzívnelo a skončilo to tak že to píše už neustále. Keď aj auto naskočí bez toho, tak sa to dostaví počas jazdy.
Symtómy vozidla:
Po naštartovaní je nefunkčný plynový pedál, vôbec žiadna reakcia na jeho stláčanie. Svieti kontrolka ESP a "auto s kľúčikom" . Chybové kódy : 112052 a 112252. Keď ho nechám bežať, tak postupne dvíha otáčky dohora, ale len veľmi pomaly. Niekedy naštartuje ma týždeň jazdím ako keby sa nič nedialo. Ale momentálne to vôbec nefunguje.
Význam kódov:
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 High Input C-008
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 Low Input C-008
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 Range/Performance C-008
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 and 2 Signal Incorrect Ratio C-008
P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 High Input C-008
P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 Low Input C-008
P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 Range/Performance C-008
P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 1 and 2 Signal Incorrect Ratio C-008
Riešenia na internete:
Takmer všetky sú riešené bez výmeny toho plynového senzora, vraj to je falošný kód. Niekomu zabralo vyčistiť ECU PINy. Niekomu výmena ECU. Niekto prefúkal turbo a bolo dobre.
Auto:
Opel Astra H 2004, 1.7 CDTI
Viete niečo viac o tom ? Prípadne niekto schopný čo by vedel niečo poskúšať a vyriešiť to (nie zadarmo ofc) v okolí NO alebo ZA ? Nakoľko to je v servise u mňa v NO a tam je taký status, že to môže byť čokoľvek a treba sa len hrať s tým a na to nemajú čas . Mám pocit, že slušný servis zohnať je dnes nemôžné a to nemám problém s platením (samozrejme primerane).
dík