Asi ti tu kazdy najskor poradi,aby si si radsej natankoval plnu nadrz...
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 TD,50kW,1998,X17DTL ex OPEL ASTRA G 1.6 16V , 74kW , 1998 , X16XEL , AT4 ex OPEL VECTRA B 2,5 V6 , 125kW , 2000 , X25XE , AT 4 ex OPEL VECTRA B 2,0 16 V , 100 kW, 2000 , X20XEV , AT4 ex OPEL ASTRA F 1,4 16V , 66 kW , 1996 , X14XE ex OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 CDTI , 59 kW , 2007 , Y17DTL súčastnosť KIA SORENTO I, 2.5 CRDI, 103 kW, 2005, D4CB, súčastnosť
ťažko povedať, tak či onak starší motor zadymí, ale nemal by tak, že keď na 3-ke dupneš na podlahu, tak za tebou nie je nič vidno iba dymovú clonu. Podľa mňa sa na tom podpísal aj ten chip.
...a asi to nebude náhoda, že všetci, čo to chipujú do absurdna, majú z toho potom dymovničky
..potom už len nalepiť NO SMOKE, NO FUN! alebo DIESEL POWER
Vyzera to ako nespalena nafta ten dym všimol som si par aut ktore takto zadymili okolie ja som presiel emisie pod tabulkove hodnoty az sa všetci čudovali na EK no chcel by som vidiet namerane hodnoty takychto dieslov
Nemal som doteraz moznost porovnat nachipovane a nenachipovane auto tak neviem posudit ci je zmena vo vykone tak citelna aby to malo zmysel ja som s vykonom 2.0dti spokojny dlhsie som si zvykal nakolko som mal benzin ktory podla mna lepšie akceleroval ale lenive to rozhodne neni aj ked to ma len 100hp
OPEL Zafira 2.0dti 07/2002 vin:W0L0TGF7522206120 op-com diagnostic
Netreba to prehanat..len tak zlahka do 10kw to motor konstrukcne zvladne ale na to tu mame samostatnu temu, co sa venuje chiptuningu. Tam sa chalani vyjadrovali uz k vselicomu.
Trosku starsia tema ale skusim. 1.9 74kW je ten isty motor ako 1.9 88kW, ide len o SW upravu co som sa docital. Dokonca aj v technicaku mam kod motora Z19DT a nie Z19DTL. Nevie niekto o moznosti prehratia SW na 88kW?