P 1125 - (3) -(Critical system malfunction 1)
Moderátori: bukelo, buci_vectra
-
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 94
- Dátum registrácie: 31 Dec 2009, 19:06
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Kosice
P 1125 - (3) -(Critical system malfunction 1)
Caute, pri jazde vacsinou do kopca a zvlast pri prekroceni cca 2500otacok mi nabehne nudzovy rezim a poklesne vykon. Opcom mi vypisuje tuto chybu. Chcem sa spytat, ako sa vlastne robia testy? Napr. ake otacky by mal mat motor, aby som vedel vedel vyskusat ci je napr. Egr alebo turbo v poriadku, alebo ci mam problem s podtlakovymi hadickami. Vdaka.
Opel Astra G Hatchback X20DTL, 1998.
-
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 94
- Dátum registrácie: 31 Dec 2009, 19:06
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Kosice
Re: P 1125 - (3) -(Critical system malfunction 1)
Hm, dakujem za odpoved... Nakolko mam diagnostiku, chel som vediet iba postup, ako sa robi test solenoidov cez Opcom. Hlavne ze pri akych otackach sa ten ten test robi, ci na volnobehu alebo ci musim mat otacky napriklad na 3000.... Akoze fyzicky som skusal aj turbo( sice len pri vypnutom motore), mal som vonku aj Egr ventil, ked ho stlacim a prstom zapcham hadicku tak ostane stlaceny... Mne tuto chybu vypise a prepne ma na nudzovy rezim pri cca 2500 otackach, hlavne do kopca alebo ak je v aute viac ludi.... a co som sa docital, tak prave vtedy by malo zapinat Turbo. Najprv som myslel, ze mam zaneseny naftovy filter, ale po vymene zavada pretrvava... Raz som mal podobny problem, no ked som pridal plyn tak mi pri cca 2500 otackach zasvietila kontrolka motora, ale ked som plyn "pustil", tak kontrolka zhasla.... reklamoval som den predtym u jedneho "opravara" nejake veci a on sa asik nas... nasrdil, a vytiahol hadicku zo solenidu na turbo. No poviem pravdu, na Dargove ma vtedy aj nalozene kamiony obehovali..
Opel Astra G Hatchback X20DTL, 1998.