Zistil si, čo je, resp. má byť na tých dvoch kábloch? Napájanie?
Edit: ehm, už som čítal, že napájanie 5V. Ak je to tak, tak to bude v pohode... Mal som podobný prípad, keď mi mizla zem z váhy vzduchu. Uzemnil som ju zvlášť, nie z RJ motora ako to bolo predtým a v pohode doteraz
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová Vectra B 1.8 16v - modrá Tigra X14XE
ok, takže nemusím meniť RJ? teda dočasne vieš ide mi oto aby mi niekde niečo nezhorelo alebo neskratovalo...ale ide to tak ako predým, klapku už pekne otvara a zatvara
Podľa mňa nemusíš meniť RJ motora. Bude to zrejme ten prípad ako u môjho motora X18XE1, kde odchádzali v riadiačke prepoje medzi plošným spojom a konektorom. Vnutri riadiačky je to aj tak napojené na to isté miesto... čiže pohodka
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová Vectra B 1.8 16v - modrá Tigra X14XE
tu sú chyby pro ktorých treba meniť resp, repasovať riadiačku: Opravy Opel Řídící jednotka motoru Simtec71 OPEL Číslo dílu: 09 158 670 Siemens Chyby ECU: P0220 Potenciometr 2 škrtící klapky – napětí vysoké P0202 Vstřikovací ventil 2 chyba funkce / přerušení P0203 Vstřikovací ventil 3 chyba funkce / přerušení P0325 Čidlo klepání 1 – žádný signál P1550 Škrtící klapka/E-Gas v nouzovém režimu- omezený výkon P0120 Škrtící klapka – snímač 1 – vysoké něpětí
Vhodný pro: Motorcode Z18XE
a tieto isté chyby som mal aj ja, takže už viem ako sa repasuje riadiaca chalani takže ak budete mať niekto podobný problém , nemeňte škrtiacu tak ako ja, a ani riadiacu tak ako som chcel ja, stačí len prehodiť kablik
Ahojte dnes sa my vysktol tento problem..mám Vectru Z18xe motor začal blbnuť aj mi zhasol dva krát chyby sú P1550 - elekt.ovládanie škrtiacej klapky, P0150 okruh a snímače polohy škr. klapky vysoké napätie , tak že ako píšete je to problém v plošnom spoji ? potrebujem jazdiť a už som chcel kupiť novú škrtiacu klapku.. kde najdem tie spoje ???