Tak som zase zlyhal ( ...ano myslel som ten snimac teploty vzduchu... Dakujem vsetkym za rady a info... a za silne nervy... ked to budem mat hotove a budem vediet ako sem supnut fotky tak dodam...
tak nakoniec som aj ja zo srandy vyskusal nahodit sisku co sa mi doma dlho povalovala (neocakaval som zmenu vykonu len zvuk ma zaujmal) , aj som si pekny airbox urobil ale bez tej vahy vzduchu sa auto chovalo samozrejme dost divne, nizsie volnobezne ot. az sa skoro dusilo, nepravidelny chod, kupodivu som nezaregistroval nejaku zmenu zvuku (na vectre C, ´06 to bol obrovsky rozdiel) ale zato akceleracia jak besna. Idem spekulovat ako tu vahu vzduchu implantovat do sacej trubice aj ked calibry ju maju rovno na airboxe co bude trochu problematicke. Kazdopadne viem co na sprintoch spravim ako prve= odpojit vahu vzduchu
ty ju riesit nemusis lebo ju tam mas na sacej hadici, normalne tam pichni sisku a urob k nej nejaky schopny airbox+trubicu privadzajucu vzduch, tu zaviest niekde kde je velky napor vzduchu.Ja to budem robit coskoro uz mam objednanu nerezovu hadicu ohybnu zavediem ju tam kde ma cali otvor na tazny hak
Ahojte ja mam ties podobny problem kupil som si sportvy filter vzduchovy no a co teras???? prisla mi siska a k tomu jedna spona na uchitenie a teras co mam dat dole?? prosim vas o nejaku radu co treba odmontovat alebo nejake foto lebo na nete nic nieje dakujem pekne Jedna sa o opel astra 1999 60kw diesel
Mal si sa prv poradiť, než si to kupoval. Mal by si dať dole celý vzduchový filter, aby ti ostala len holá rúra na ktorú dáš tú šišku. Ale myslím, že budeš sklamaný zvukom aký má diesel zo šiškou... dokáže byť až neuveritelne hlučný.
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová Vectra B 1.8 16v - modrá Tigra X14XE
ale joj...už som videl aj zbytočnejšie vyhodené peniaze za veci na auto. Šištička je sranda...je to hlučné, kým sa to nezohreje potom to je príjemný zvuk, hlavne v zábere a v otáčkach.
Kajo nebuď skúpy na slovo povedz čosi o tom, ma to celkom zaujíma, ako veľmi to môže ovplyvniť chod motora, keď pri vysokých rýchlostiach a tým pádom pravdepodobne aj pri vyšších otáčkach ako je obyčajne, sa so šporotvým filtrov dostáva len nasávaný vzduch naproti origo filtru, do ktorého pri takýchto rýchlostiach prúdi teda aj ten spomínaný náporový vzduch a tlačí to a možno pomáha tým motoru a nasáva to lahšie? či?
Áno, je to presne tak, vzduch sa dostáva do motora pod tlakom, minimálne to kompenzuje čerpacie straty. Ale v skutočnosti to robí omnoho viac, takmer všetky lepšie automobilky tento efekt využívajú.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád