Tlumiče CORSA C

Moderátori: bukelo, dulo

Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Tlumiče CORSA C

Príspevok od používateľa Markusenka »

Ahojte.
Prosím o doporučení nějakých tlumičů na zadní nápravu 3D Corsa C Sport. Jde mě o to, co je lepší, zda kapalinové, nebo plynové a proč.
Zatím mě padly do oka tyhle od TRW : http://www.automatejcek.cz/nahradni-dily/tlumice-perovani-_komplet_-jgt318t/ .
Co Vy na to? Ujde? když tak dejte link na nějaký lepší :neviem: .
Díky Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Používateľov profilový obrázok
bukelo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 29187
Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
Auto: Iná značka
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Tlumiče CORSA C

Príspevok od používateľa bukelo »

Ja mam KYB Excel G a som spokojny.
別のブランド
OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex
OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex
OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
madyyyy
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 02 Feb 2013, 22:37
Auto: Meriva A
Bydlisko: Levice

Re: Tlumiče CORSA C

Príspevok od používateľa madyyyy »

Ja som teraz na merivu kupil Bilstein...aj predne aj zadne...
rozhodol som sa podla odporuceni...Tieto tlmice sa montuju do aut aj v prvovyrobe
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Re: Tlumiče CORSA C

Príspevok od používateľa Markusenka »

Ahoj.
Takže zadní nápravu mám pořešenou celou, nyní řeším předek.
Je to moc složité, vyměnit si ty přední tlumiče sám? Stahovák na pružiny mám, ale nějak nevím co se pak na tom uložení hlídá. Někde píšou, že se musí přesně nastavit a udělat geometrii, jinde píšou, že nic takového netřeba. Dělal jste to někdo? Co je potřeba nastavit? Něco píšou i v knize mjak na to, ale nejsem s toho zrovna moudrej.
Díky Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Používateľov profilový obrázok
bukelo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 29187
Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
Auto: Iná značka
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Tlumiče CORSA C

Príspevok od používateľa bukelo »

No ja som menil (dal menit) predne tlmice, dorazy, aj horne ulozenia, v ramci toho som menil aj tycky stabilizatora, gulove capy, a silentbloky na ramenach :) ... takze ja som smeroval po vymene rovno na geosku. Ked to mas rozobrate a babres sa s tym, tak ak to financie dovolia, tak treba pri tej prilezitosti pomenit vsetko, co by si skor ci neskor pytalo vymenit.
別のブランド
OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex
OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex
OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Re: Tlumiče CORSA C

Príspevok od používateľa Markusenka »

Díky.
Čepy a tyčky stabilizace mám již od podzimu. Nyní bych jen potřeboval informaci, zda opravdu když budu měnit pouze přední tlumiče s uložením tak rozhodím geometrii. Nějak to prostě nemohu pochopit, když na ložisku kola zůstane přes čep řízený napojená tyč řízení a vlastní tlumič je na spodku zafixován dvěma šrouby. Když je povolím, starý tlumič (tlumící jednotku) vyjmu a na její místo namontuji nový přesně zpět do děr na dva šrouby, prostě to jinak nejde a objímka na šrouby je pevnou součástí tlumiče, jak se tedy ovlivní geometrie, respektive odklon kola?
Na YouTube jsem našel videa, kde pouze vymění přední tlumící jednotky a bez geometrie se jede dál.
Za info, pomoc, vysvětlení předem díky.
Mára.
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Používateľov profilový obrázok
bukelo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 29187
Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
Auto: Iná značka
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Tlumiče CORSA C

Príspevok od používateľa bukelo »

odklony na corse nenastavujes, tie su nejak dane (ulozenim tlmica), teoreticky by si geometriu rozladit nemal, ale robis zasah do prednej napravy, tak ja by som si dal tu geometriu minimalne skontrolovat. Predsa pneumatiky dnes nie su lacne. Nejake financne narocne to nie je, u nas v dobrom servise kontrola geometrie (bez nastavenia) 14€, myslim, ze nic katastrofalne popri cenach materialov, ktore menis. A vies na com si.
別のブランド
OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex
OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex
OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Re: Tlumiče CORSA C

Príspevok od používateľa Markusenka »

Ahoj.
Tak to vidíme úplně stejně. Nechat geometrii prohlédnout není problém. Mě jen děsí údaj v knize Jak na to, kde na to při výměně předních tlumičů používají nějakou šablonu a zapamatování si polohy hlav spodních šroubů?.
Tak se tedy do toho pustím opět sám.
Když jsem udělal ten zadek, tak auto sedí jako přibité, jako úplně jiné! Zadek jsem dal komplet tlumiče, péra a ty horní a spodní uložení pružin.
Mára.
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Re: Tlumiče CORSA C

Príspevok od používateľa Markusenka »

Ahoj!
Kluci prosím Vás o další radu.
Už mám doma věci na výměnu předních tlumičů, pružin a horního uložení. Technicky se na výměnu připravuji a narazil jsem na zádrhel. Sice v koutku duše doufám, že bych to na nejhůř namontoval tak složené jak to vymontuji, ale přeci jenom mě to nedá, co když už je to nyní chybně složené.
Jde o to, jak správně nasadit to horní uložení na pružinu. Spodek je jasný, talíř na tlumiči má pro pružinu vyznačené uložení, tam to jinak dát nejde. Na horním uložení, ale žádná značka není. Horní uložení je pod určitým úhlem, není rovné a ze spodku je na něm ještě pryžový kroužek. Vršek, ale i spodek pružiny je bez dosedacích plošek.
Jakým směrem tedy to horní uložení správně nasadit? Nikde jsem se to nedočetl, našel jsem jen v některém vláknu diskuze i zde, že se to probíralo, ale vcelku bez výsledku. Ani přítel Google a YouTube zatím moc nepomohl jak to jednoznačně nasadit.
Nemá někdo postup od Opla?
Za radu, pomoc, názor předem díky .
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Používateľov profilový obrázok
bukelo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 29187
Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
Auto: Iná značka
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Tlumiče CORSA C

Príspevok od používateľa bukelo »

Pérovací jednotku rozmontovat a smontovat

Vymontovat, odmontovat

Pérovací jednotku vymontovat – viz pracovní postup "Pérovací jednotku vymontovat a namontovat" v této skupině.

Montážní nástroj KM-6066 (2), pokud není pevně namontován na pracovním stolu, upnout do svěráku.

Pérovací jednotku (3) vložit do montážního nástroje.

Dvojici upevňovacích čelistí MKM-6068-10 namontovat na stahovák pružin.

Pozici a montážní polohu jednotlivých dílů označit. Stahovák pružin MKM-6068 (1) nasadit a pružinu stlačit tak, aby došlo k odlehčení opěrného ložiska.



Rozmontovat

Upevňovací matici opěrného ložiska (šipka) běžně prodávaným nástrojem odmontovat od pístnice tlumiče pérování. Tlumicí kroužek nahoře a opěrné ložisko se sedlem pružiny nahoře odejmout.

Doraz stáhnout z pístnice tlumiče pérování. Šroubovitou pružinu napínákem pružin MKM-6068 (1) z opěrné trubky pérovací jednotky vyjmout.

Pozor

Pružiny a tlumiče vyměňovat jen v páru. Příslušný typ pružin, resp. tlumičů pro výměnu nutno volit podle typu vozidla a vybavení – viz katalog útvaru "Servis".

Smontovat

Pružinu pomocí MKM-6068 (1) vložit do opěrné trubky pérovací jednotky (3). Doraz nasunout na pístnici. Opěrné ložisko se sedlem pružiny nahoře a tlumicím kroužkem nahoře nasunout – předtím dbát na označenou montážní polohu a umístění – viz "Vyobrazení pérovací jednotky" v této stavební skupině.

Novou upevňovací matici (šipka) opěrného ložiska běžně prodávaným nástrojem namontovat na pístnici tlumiče pérování – utahovací moment 50 Nm.

Stahovák pružin MKM-6068 (1) uvolnit a vyjmout z pružiny – pozor na správné usazení pružiny v uložení!

Vymontovat, odmontovat

Pérovací jednotku (3) odmontovat od montážního nástroje KM-6066 (2).



Zamontovat, namontovat

Pérovací jednotku namontovat – viz pracovní postup "Pérovací jednotku vymontovat a namontovat" v této skupině.

Kontrolovat, vizuálně kontrolovat

Odklon kol kontrolovat, podle potřeby seřídit – viz příslušnou aktuální brožuru "Seřizovací hodnoty geometrie náprav".



Pérovací jednotku s tlumičem vymontovat a namontovat


Vymontovat, odmontovat

Krytku (1) z tlumiče pérování odejmout. Horní upevňovací matici (2) odmontovat od pérovací jednotky.

Přední kolo odmontovat. Označit polohu náboje kola.

Kyvný závěs (3) odmontovat od opěrné trubky pérovací jednotky – rozvidleným klíčem přidržovat na dvou zploštělých místech kloubového kulového čepu.

Kabelový svazek senzoru kola ABS (4) z vedení na opěrné trubce pérovací jednotky vyklesnout. Upevňovací šrouby (5) pro opěrnou trubku pérovací jednotky na čepu kola vymontovat. Pérovací jednotku z podběhu kola vyjmout.



Zamontovat, namontovat

Pérovací jednotku zasunout do podběhu kola, vložit do půlkulového krytu pérovací jednotky a s novou upevňovací maticí (2) volně namontovat.

Opěrnou trubku pérovací jednotky s novými upevňovacími šrouby a maticemi (5) namontovat na čep kola – utahovací moment 80 Nm + 60° + 15°.

Zamontovat, namontovat

Kabelový svazek senzoru kola ABS (1) zaklesnout na držák na opěrné trubce pérovací jednotky. Kyvný závěs (2) s novou upevňovací maticí namontovat na opěrnou trubku pérovací jednotky – utahovací moment 65 Nm. Rozvidleným klíčem přidržovat na dvou zploštělých místech kloubového kulového čepu.

Přední kolo namontovat – utahovací moment 110 Nm. Vozidlo spustit na podlahu.

Obere Befestigungsmutter (3) auf Drehmoment anziehen - Anzugsdrehmoment 55 Nm. Abdeckkappe (4) auf Stoßdämpfer aufsetzen.

Kontrolovat, vizuálně kontrolovat

Odklon kol kontrolovat, podle potřeby seřídit – viz aktuální brožuru pro příslušný modelový rok "Seřizovací hodnoty geometrie náprav".

zdroj: TIS2000
別のブランド
OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex
OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex
OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Re: Tlumiče CORSA C

Príspevok od používateľa Markusenka »

Velké díky, snad by se jen hodil obrázek, viz " dbát na označenou montážní polohu a umístění – viz "Vyobrazení pérovací jednotky" v této stavební skupině "
Od toho bych se měl chytit. Byl by?
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Používateľov profilový obrázok
bukelo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 29187
Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
Auto: Iná značka
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Tlumiče CORSA C

Príspevok od používateľa bukelo »

Spomínaná montážna poloha, žiaľ len takýto obrázok v TISe. Klik pre zvačšenie.
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
別のブランド
OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex
OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex
OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Re: Tlumiče CORSA C

Príspevok od používateľa Markusenka »

Ahoj.
Velké díky za obojí, popis i obrázek. Ted'mám na čtvrtek a pátek volno, tak to snad udělám, když bude přát i počasí.
Když tak udělám pár fotek ať je napříště jasno.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Re: Tlumiče CORSA C

Príspevok od používateľa Markusenka »

Ahoj.
Takže nakonec se dílo podařilo, ale nebylo to až tak jednoduché, jako "zadek".
Větší problém než s horním uložením se objevil při montáži nových pružin Monroe. Oni nemají označení, kde je vršek a kde spodek a jelikož jsem takovou opravu zatím nedělal, ani jsem nikde podobnou věc nečetl, tak jsem je na poprvé namontoval na tlumič tak, jak lépe pasovala bez stlačení do spodního polohového zámku v talíři tlumiče. Původní pružiny (originál GM) jsou také beze značky, snad mají jen na vrchu vyražené číslo, ale mají nahože i dole stejný průměr krajního oka. Nové pružiny mají na každé straně průměr jiný. Poprvé jsem dal směrem dolů širší a jakoby v nestlačeném stavu rovnější část pružiny. Když se to ale takhle skompletovalo, tak při testovací jízdě na rovině pohoda, když jsem ale naschvál projížděl díry a jel po kočičích hlavách, ozvalo se nepěkné mlácení a jakoby hlasité lupnutí.
Následovala opět rozborka a laborování, kde jsem tedy zjistil, že když otočím pružinu užším koncem dolů (mimochodem nastříknutým nápisem Monroe vzhůru nohama) na pružině do misky tlumiče a následně jej tak i smontuji do pružící jednotky, tak nejenže se do spodní misky tlumiče pružina zajistí na správné místo v dorazu, ale nakonec se i lépe napasuje a zarovná to horní uložení (téměř 100% rovně, snad až na zatím neotlačenou gumu horního uložení).
Takhle jsem otočil obě pružiny a po testovací jízdě zatím pohoda , nic netluče, nemlátí. Auto je o něco výše (bylo i před otočením pružin), to jsem potřeboval, abych už nikde předkem neškrtal ;) .

Jinak s tou montážní polohou horního uložení, na autě, jsem měl zjevně ještě originální tlumiče a pružiny. Tlumiče po 220 000 Km total KO a pružiny těžce napadené korozí, oloupaná izolace. Zadní pružiny oproti tomu jsou velice pěkné, ale stejně jsem je vyměnil. Nové horní uložení jsem tedy namontoval podle polohy starého. Přiložený obrázek snad pomůže s vysvěrlením jak jsem ho měl původně namontované a jak jsem také namontoval to nové. Prostě ta jakoby nejtenčí část směřuje směrem k montérovi co to právě šmoulá dohromady :) .

Obrázok

Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Používateľov profilový obrázok
bukelo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 29187
Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
Auto: Iná značka
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Tlumiče CORSA C

Príspevok od používateľa bukelo »

Predok mas zrejme preto vyssi, lebo povodne pruziny si mal sportky- tie su o cosi nizsie ako standardne.
別のブランド
OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex
OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex
OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Re: Tlumiče CORSA C

Príspevok od používateľa Markusenka »

Určitě, s tím jsem počítal, ikdyž i ty původní už musejí být řádně unavené, když jsem je postavil vedle sebe, tak jsou vysoké stejně, nová i stará, teda bez zatížení. Zítra jedem ve čtyřech na menší výlet, cca 300 Km tak uvidím jak to sedí - nesedí a jest-li se neozve nějaká prda. Škoda toho laborování s tím otočením pružin, už už jsem si říkal, že tam nechám ty původní, no nakonec to sedí i na těch novejch.
Mára.
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Markusenka
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 342
Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
Auto: Corsa C
Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
Bydlisko: Krásná Lípa

Re: Tlumiče CORSA C

Príspevok od používateľa Markusenka »

Ahoj.
Jelikož se to týká taky podvozku tak budu pokračovat zde. Chci vyměnit silentbloky uložení zadní nápravy. Dají se vylisovat - vyndat bez toho, aby se sundala celá náprava a šlo se pod lis? Stačí jen popustit jednu stranu a vyměnit?
Díky Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
macko2
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 15 Sep 2011, 15:42
Auto: Viac Oplov
Bydlisko: Prešov
Bydlisko: vychod

Re: Tlumiče CORSA C

Príspevok od používateľa macko2 »

viete mi niekto povedat preco mam po vymene predneho tlmica na corse c a pruziny s ulozenim tlmica a loziskom pri stati vozidla medzeru medzi karoseriou a dorazom z vrchu medzeru asi 2 cm. Nemalo by to byt na doraz?
Používateľov profilový obrázok
langdon2
Admin - Opelclub VIP člen
Admin - Opelclub VIP člen
Príspevky: 22943
Dátum registrácie: 16 Jan 2008, 16:10
Auto: Insignia
Bydlisko: Nitra
Bydlisko: Nitra

Re: Tlumiče CORSA C

Príspevok od používateľa langdon2 »

Nie, nemalo. Mas to dobre. Aj Astra G to tak ma
Opel Insignia 2,0Cdti
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
macko2
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 15 Sep 2011, 15:42
Auto: Viac Oplov
Bydlisko: Prešov
Bydlisko: vychod

Re: Tlumiče CORSA C

Príspevok od používateľa macko2 »

Ale ked som teraz pozeral video, tak to mal na doraz. Pozeral som aj na vectre b mam taku medzeru. Neviem tu nacitat fotku aby sme sa rozumeli co mysli.
https://www.youtube.com/watch?v=dEXt2V0pSCU
Tak to vyzera u mna po kompletnej vymene ako na zaciatku tohoto videa. Bol som v predajni ci mi nedal nespravne ulozenie, ale to sedi. Je to Febi. Stale si mysis ze je to OK?
Napísať odpoveď

Návrat na "CORSA, COMBO, MERIVA, AGILA - PODVOZOK/BRZDY"