Stránka 1 z 1

Automat Senator B - raz radi, raz neradi

PoslaťNapísal: 26 Aug 2009, 13:52
od crimso
Zdravim, pokial niekto vie co je vo veci poprosim o radu: automaticka prevodovka na Opli Senator B C30NE - prevodovka AW 03-71LE - prestala z nicoho nic radit. Bol v nej spinavy olej, tak som ho vymenil (na 3krat - chvilu pojazdit, potom znova vymenit, kedze zostavalo vzdy nieco v hydromenici). Auto preslo asi 1500 km bez problemu a krasne radilo, skoro nebolo citit kedy preradi. Po tych 1500 km zacalo radit len 1. a 2. stupen, aj to nie vzdy a potom znova prestalo radit uplne. Vymenil som teda znova olej (ten "stary" bol spinavy) a vycistil som aj filter (kovove sitko, vymocil som v benzine). Po ca. 200 km Senator opat zacal radit len 1. a 2. a potom prestal radit uplne. Zaujimave ale je, ze ked je studeny, tak jazdi aspon na tej 1. a 2. rychlosti, ale ked sa zohreje zas nejde.
Vie niekto co by to mohlo byt? Su to lamely alebo nieco ine? Pripadne co obnasa vyrazit stary automat a dat tam manual - niesu tam potiaze s riadiacou jednodkou motora? (tomu sa ale chcem vyhnut, radsej keby som vedel rozchodit ten automat).
Auto ma 170000 km co nieje na Senator zas tak moc aby to uz nejazdilo.Dik.

Re: Automat Senator B - raz radi, raz neradi

PoslaťNapísal: 26 Aug 2009, 14:08
od azmodan
crimso píše:Auto ma 170000 km co nieje na Senator zas tak moc aby to uz nejazdilo.Dik.


Aha..cize 370 000km co tiez vlastne nie je na senator az tak moc :D

PoslaťNapísal: 26 Aug 2009, 14:23
od iurai
mozno bude problem aj vo ventiloch
asi bude treba ozajstneho odbornika na automaty

Re: Automat Senator B - raz radi, raz neradi

PoslaťNapísal: 26 Aug 2009, 14:54
od crimso
azmodan píše:
crimso píše:Auto ma 170000 km co nieje na Senator zas tak moc aby to uz nejazdilo.Dik.


Aha..cize 370 000km co tiez vlastne nie je na senator az tak moc :D


Sice neviem kde sa vzalo odrazu 370000 :) ale predtym som mal senator co tahal na 500000 a problemy nemal (a mal tu istu prevodovku, preto ma to trosku s.... :evil: )

PoslaťNapísal: 26 Aug 2009, 19:15
od Manta
asi ju bude treba rozobrat a zistit aka je pricina toho ze sa olej rychlo zaspini a prestava radit a poriadne ju preplachnut. druha moznost je vymenit prevodovku.

PoslaťNapísal: 02 Sep 2009, 13:53
od crimso
Asi ju bude treba vymenit. Kedze automatov mam uz plne zuby, asi tam dam manual. Vie niekto o pripadnych potiazach ktore by ma mohli postretnut?
A ma tu niekto Omegu A / Senator B s manualom na diely, z ktoreho by som si mohol vytiahnut prevodovku R25 (idealne z 3litra kvoli spojke ale neni nutnost) aj s riadiacou pakou a celym tym ustrojenstvom okolo, spojku, spojkove lanko a pedale, pripadne tieto diely osamote? Ak ano, ponuknite cenu, idealne okolie BA.

PoslaťNapísal: 02 Sep 2009, 18:23
od kadettc
Cau. Mam Omegu A 2,4 s prevodovkou R25.
Ja potrebujem len motor,takze ostatne diely /prevodovka,kardan,pedale,spojkove lanko.../ ti mozem predat.
Auto je pojazdne,takze mozes prevodovku vyskusat.

PoslaťNapísal: 02 Sep 2009, 18:52
od crimso
kadettc píše:Cau. Mam Omegu A 2,4 s prevodovkou R25.
Ja potrebujem len motor,takze ostatne diely /prevodovka,kardan,pedale,spojkove lanko.../ ti mozem predat.
Auto je pojazdne,takze mozes prevodovku vyskusat.

Odkial si resp. kde sa nachadza ta Omega, nech si to mozem prist vyskusat a aka je tvoja cenova predstava? Mozes pisat aj na mail n2o@centrum.sk, ten pravidelne kontrolujem.