Stránka 1 z 1

cierne sviecky po kazdej vymene sviecok

PoslaťNapísal: 06 Jan 2009, 23:18
od Tommyxxx1
vinsujem aj ked troska neskor novy rok. potreboval by som pomoct- za kazdou vymenou novych sviecok mi scerneju, ked pojazdim iba kusocek tak su iba mokre a cierne, ale ked viac asi 30km a necham to odstat tak ich mam zapecene cierne, cistil som ich ale aj tak uz nesli tak akoby mali takmer vobec. cital som o tom vraj mozem mat nastavene viac paliva, kde sa to da nastavit? mam potocit rozdelovac? alebo snimac na vzduchovej klapke? alebo srobku (kluc c.11) na sani? alebo to je skor problem ventilov? kruzky su v poriadku su tam nove piesty a je po vybruse- motor c20ne a hlava z C18NE. mam jeden tak poskladany a krasne spaluje sviecka je do hneda sfarbena. diky za kazdu odpoved :(

PoslaťNapísal: 07 Jan 2009, 17:27
od Manta
skoc na stroboskop nech ti pozrie predzapal ci mas dobre nastaveny, to cierne to je carbon co vznika pri spalovani paliva a ked je zle nastaveny predzapal alebo pomer zapalovacej zmesi benzin-vzduch...

PoslaťNapísal: 07 Jan 2009, 23:23
od Tommyxxx1
diki moc, nie som profesional, ale stroboskop viem co je, myslis tym napojit svieckove kable na nieco co bude blikat tak zretelnejsie ako iskry sviecok? nuz teda aky je spravny predzapal ked piest je v mrtvom bode a vtedy hodi iskru alebo pred mrtvym bodom? dik za odpoved manta. nechaj mi nejaky kontakt icq alebo lepsie tel c.. keby ta to neotravovalo. dik

PoslaťNapísal: 29 Jan 2009, 15:54
od mirrco
Tommyxxx1 píše:diki moc, nie som profesional, ale stroboskop viem co je, myslis tym napojit svieckove kable na nieco co bude blikat tak zretelnejsie ako iskry sviecok? nuz teda aky je spravny predzapal ked piest je v mrtvom bode a vtedy hodi iskru alebo pred mrtvym bodom? dik za odpoved manta. nechaj mi nejaky kontakt icq alebo lepsie tel c.. keby ta to neotravovalo. dik


Ja si davam predzapal - 4 az 5 stupnov, docielujem z tim vyssiu efektivnost motora, nizziu teplotu vyfukov tim aj nizzsie opotrbovanie motora. od stredu to mam posunute tak 3mm. Je to na rozdelovaci take dve skruty 13stky.
Druha vec je ze ked su mokre zmes je uricte bohata, mas to na vsetkych svieckach?Hreje sa ti motor na nromalnu pracovnu teplotu?
Nievim cic ierne ale tmave ich mam aj ja, ale to envadi, ale nemozu tam byt usadeiny, moze to byt problem paliva alebo chyba v motore ze to spaluje aj olej, pripadne diera v sani kde sa dosavaju necistoty do motora.
ide o to aby tam ta isra vznikala...Mokre od benzinu alebo oleja urcite nemaju byt

PoslaťNapísal: 30 Jan 2009, 19:55
od Tommyxxx1
no sviecky su mokre a cierne po urcitom case cca 10 km, myslim si ze to je ventil lebo som dal dole kluku a krajne piesty by mali ist v kompresii ale z dvoh ide iba jeden v kompresii. no ved uvidim vsetko to precistim obnovim a uvidim. dal som na vybrus kluku povedali ze je mierne kriva a vyrovnavali jemne lisom. ale ze praskla takze potrebujem novy motor do opel ascona. chcem benzin bud 1,8 alebo 2.0l. do 4000tis aj bez hlavy

PoslaťNapísal: 30 Jan 2009, 19:55
od Tommyxxx1
ozaj a v oleji citit vyfukove plyny alebo benzin alebo take daco

PoslaťNapísal: 31 Jan 2009, 00:08
od mirrco
Nemas zapeceny kruzok?
Uz to tazko zistis...
Ale na motore na hlave je take ze odvetravanie olejovej vane.
Ma tam byt taky skakavy prietok vzduchu, skakavi podla toho ako idu piesty...
Ak su vydrate kruzky tak s tade ide uz aj trochu dymu po spalovani. a ak je zapeceny kruzok tak uz riadne s tade citit, ze ide vela spalin s tade von. Ta to ofukava normalne