Stránka 2 z 3

PoslaťNapísal: 15 Okt 2009, 11:37
od Kajo
...a máme po xlebe

PoslaťNapísal: 15 Okt 2009, 11:55
od xleba
ano mam ecotec x20xev...
ja to nemam u prdele.... ja sa nachadzam v cechach kde studujem a som tu este stale bez netu cize je to pre mna komplikovane sa sem dostat :!:
bol som s jednym mechanikom co tu byva kusok odomna a ten mi povedal, ze to moze byt hydrostel... lebo ten zvuk je velmi klepavy a vychadza z vrchnej casti motoru a neni pravaidelny... cize, moze to byt ono?

PoslaťNapísal: 15 Okt 2009, 17:01
od macil
Ale to, aký máš motor, si mal uviesť hneď v otázke, alebo ešte lepšie, dať si to do podpisu. Tak by sa tu neviedli zbytočné debaty.
Potrebovať budeš minimálne 4,5l oleja a olejový filter. Možno ešte nové tesnenie pod vypúšťaciu skrutku.
Klepať môže v motore bárzčo. Hydroštely u týchto motorov je klasika. Pokiaľ ti to klepe len za studena a po zohriatí motora to ustane, tak to zatiaľ nerieš.

PoslaťNapísal: 15 Okt 2009, 19:14
od xleba
jasne ospravedlnujem sa este raz hned si to doplnim, som tu totiz vzdy na 1-2 min :/.. no, klepe to nielen za studena, preto to teraz intenzivne riesim, pretoze auto mam 70 km od domu... ze ci by sa ta dialka dala prejst(dolial som olej), alebo ci si mam radsej niekoho vybavit na odtah. plus, kde by som mohol ten hydrostel zohnat a kolko by ma vysla oprava? dakujem moc

PoslaťNapísal: 15 Okt 2009, 20:29
od Kajo
Výmena hydrozdvihátka* nie je vec, ktorú by si zvládol niekde na ceste.
Ale zas to nie je vec, kvôli ktorej by si musel auto odložiť.
V Tvojom prípade to však môže byť aj niečo úplne iné.
Tu je potrebné ucho odborníka, ktorý podľa tónu, frekvencie a pod. približne určí o čo ide.

* musíš demontovať rozvodový remeň, veko ventilov, obe vačkovky a si tam. Mňa 16 zdvihátiek stálo 8000 Sk. Ak to bude zdvihátko, priprav si ešte pár eur na tesnenie pod čapicou.

PoslaťNapísal: 16 Okt 2009, 09:42
od xleba
takze... na ubytovni mam jedneho chalana co sa venuje autam a povedal mi, ze to je ono... potom, kusok od ubytovne je autoopravovna tak som zbehol tam a pan bol taky ochotny, ze mi to dosiel tych 30 metrov cez tu zimu pozret na to :) hovoril, ze mali opla s tym motorom co ja, ze by to malo byt ono, ten zvuk vychadza z vrchu motora...(Hovoril, ze by to mal byt 1, maximalne 2 hydrostely) Ja sa strasne bojim na tom prejst domov, pretoze, ten zvuk je neskutocne neprijemny :/
Inak, lepsie by bolo, keby som s tym zasiel do opel servisu, ze by mi to spravili tam? kolko penazi by som si mal nachystat, cca tych 200eur?

PoslaťNapísal: 16 Okt 2009, 17:18
od Kajo
Ešte to môže byť aj slabý tlak oleja a v dôsledku toho nefungujú hydrozdvihátka.

PoslaťNapísal: 18 Okt 2009, 13:24
od xleba
no vyzera to tak, ze uz to nenastartujem(aspon zatial), nechal som auto na volnobehu, ci to klepanie hydrostelu po zahriati prestane. Motor sa vypol a uz nejde nakopnut. asi to je pridrene :/ ake mam moznosti, spravit GO motora, alebo tam dat iny? napr http://www.autobazar.eu/sk/motor-opel-c ... 13310.html

PoslaťNapísal: 18 Okt 2009, 18:21
od mick04
Vyzerá v pohode ale takto kúpený motor by som ajtak sgenerálkoval ak by som na vlastné oči nevidel čo s ním bolo robené a cca + - je na nom kolko najazdené 30-60-160000 km?.To že niekto povie že je naňom všetko vymenené, no jasné a my žijeme v Nemecku nie na Slovensku?!

PoslaťNapísal: 18 Okt 2009, 23:03
od macil
Ale toto je iný motor. Toto je C20XE, ty máš X20XEV.

PoslaťNapísal: 19 Okt 2009, 20:37
od xleba
chlapi a co hovorite na toto, je tam prevodovka, rj, kabelaz... otazka je, v akom to bude stave :roll: http://www.autobazar.eu/sk/motor-c20ne- ... 88974.html

PoslaťNapísal: 19 Okt 2009, 22:01
od macil
Aj toto je iný motor.

PoslaťNapísal: 20 Okt 2009, 11:08
od xleba
a nedalo by sa to nejako spravit? lebo pozeral som trosku ine fora, bola tam rec o vymene motorov.
inak, dnes sa nechavam "odtiahnut" cca 70 kilakov domov, mechanik sa mi dojde na to pozret. Pozeral som si aj zanovne diely, cize celkom v pohode. Este som cital, ze "pridretost" motora sa da zistit, ked sa zaradi 5ka a auto sa potlaci dozadu, tak pojdem zistovat :)

PoslaťNapísal: 20 Okt 2009, 12:46
od macil
Vymeniť sa to samozrejme dá, ale budeš mať problém pri STK, prípadnom predaji a KO. Policajt pri bežnej kontrole do motora pozerať nebude.

PoslaťNapísal: 20 Okt 2009, 22:01
od xleba
ako by sa dal ten problem vyriesit? s tou stk.. myslim na to najhorsie, tj. vymena motora. samozrejme, jednoduchsie asi bude zohnat nd

PoslaťNapísal: 20 Okt 2009, 22:09
od macil
Môžeš aj motor vymeniť, ale za rovnaký typ ako máš pôvodný. Ak tam namontuješ iný, ale taký ktorý sa do Calibry tiež montoval, potrebuješ potvrdenie od výrobcu, na základe ktorého ti to na úrade dopravy zapíšu ako schválenú prestavbu.

PoslaťNapísal: 21 Okt 2009, 21:30
od mick04
Mám jednu otázku ak môžem, ak som mal v cali 2.0 16v a teraz tam je 2.0 8v a bol prehadzovaní v Nemecku tak keby som chcel dať naspäť 16v tak potrebujem potvrdenie od výrobcu?Ale však motor sa berie ako náhradný diel nie?

PoslaťNapísal: 21 Okt 2009, 21:49
od macil
To je prirodzená vlastnosť vytrhnúť z kontextu len to, čo sa mi hodí, že?
:!: Áno, motor je náhradný diel, ale motor rovnakého typu. :!:

PoslaťNapísal: 21 Okt 2009, 22:13
od iurai
co poviete na olej 5w30 a 5w40 co maju na Slovnaft pumpach za cca 6-7 Eur ?

PoslaťNapísal: 21 Okt 2009, 22:36
od macil
Čo máme povedať? Jááj, že je to 5W30 a 5W40. 8)