Stránka 1 z 1
Calibra C20LET nestartuje
Napísal:
21 Feb 2013, 21:41
od triplex90
Dobrý deň.Vlastním Cali c20let phase 2.Zlomil sa my vačkový hriadel výfukový,pred rozdelovacom.Auto nastartovalo aj so zlomeným vačkovým ale motor mal zlý chod.Auto stalo cca 2 tyzdne vymenil som vackovy ale auto neštartuje.Nehádže iskru,tlak paliva je ok.Odmeral som cievku,má normálne hodnoty(meral som odpor) ale ani z cievky nejde impulz do rozdelovaca.RJ ukzuje chybu 13 lambda sondu nic ine.Bat. uz bola odpojena celu noc ale nic.Mozem cievku napojit priamo na bateriu aby som vedel ci tak naskoci?popripade poradte.Dik
Napísal:
03 Mar 2013, 08:59
od triplex90
teraz som pozeral ze hoci tlak paliva je ale injektory nesvstrekuju benzin do valca....dobre by bolo keby ste my vedeli poradit.dakujem
Napísal:
03 Mar 2013, 10:04
od Manta
tak vytiahni vstrekovace von z komory a odpoj ich, potom vezmi 12 v zdroj a skus ich napojit ci cvaka, otvara sa tryska lebo sa stava ze ked dlho stoji tak sa zvykne zalepit a potom nevstrekuje palivo do valcov...ten vstrekovac napoj a rozpoj a zas napoj a rozpoj aby sa otvaral a zatvaral, budes pocit cvakanie....ak je zlepeny tak ho vymoc v niecom nech to povoli....popripade ked budes viackrat s nim cvakat tak zvykne tiez povolit...
Napísal:
03 Mar 2013, 10:13
od triplex90
a moze kvoli tomu aj iskru nedavat?
Napísal:
03 Mar 2013, 10:57
od Kajo
Chyba bude inde.
Cievka - zisti, či počas štartovania hádže iskru (pripojenie priamo na aku je nezmysel).
Palivo - zisti, či je v rampe tlak.
Vstrekovače - je zložité otestovať.
Skontroluj - kábel od snímača otáčiek.
Tipujem na problém s kabelážou alebo otočenú vačkovú hriadeľ.
Napísal:
03 Mar 2013, 11:11
od triplex90
civku som menil s tou to nebude tlak na rampe je. niekde som cotal ze ked nevstrekuje palivo ani iskru nedava neviem ci to je tym.rozvody su nastavene
Napísal:
03 Mar 2013, 11:31
od Kajo
Kabeláž, snímač.
Napísal:
03 Mar 2013, 12:37
od Manta
Kajo, vstrekovace viem vyskusat ti sa otvaraju to je jednoduche tak aspon vies ze funguju a nie je problem v nich...
Napísal:
06 Mar 2013, 22:00
od triplex90
ja som sa sekol ked som kukal tlak benzinu lebo to bol len zostatkovy tlak v systeme.nejde ani pumpa:-((( mam namontovany nejaky alarm s dialkovym startom a blbostami moze to bit aj to ze nejak sa zablokoval???ta pumpa a oskra moze suvysiet????dakujem
Napísal:
06 Mar 2013, 22:15
od kadettc
Ked nieje funkcny/pokazany/ imobilizer tak neotvaraju vstrekovace ale iskru hadze.
Napísal:
07 Mar 2013, 07:20
od triplex90
ked dobre viem imobilizer davali len od 93 rv nie?ja mam 30.12.1992.
Napísal:
07 Mar 2013, 14:13
od EsTo
Relé palivového čerpadla
Väčšinou pri spolujazdcových nohách, v ojedinelých prípadoch aj pri motore
Najlepšie kúpiť nové, všetky staré začnú skôr či neskôr štrajkovať
Napísal:
07 Mar 2013, 17:40
od Manta
je tam nafigu pristup na to palivove cerpadlo na calibre ale bolo by dobre odpojit ho a pripojit kable na merak a kamarat nech skusi startovat ci dostava stavu do kablov a ak ano tak cerpadlo von a skontrolovat ci nema poskodeny kontakt alebo dat druhe funkcne cerpadlo....ale ako pise vyssie najjednoduhsie je vymenit rele palivoveho cerpadla a ak ani tak nie tak potom to co som ti napisal..
Napísal:
07 Mar 2013, 18:08
od triplex90
No skusak som rele po otoceni je na kontakte 87 normalne 12v.meral som to na palivovom cerpadle je 0v .dal som priamo 12v na pumpu isiel pohode na rampe bol tlak ale auto nenastartovalo.iskra stale nebola.... rj ako je napojena na kostru???cez sroby len???
Napísal:
07 Mar 2013, 19:32
od Manta
takze budes mat niekde preruseny poskodeny kabel od relatka na cerpadlo ked nedava prud ale cerpadlo ide?
Napísal:
07 Mar 2013, 19:42
od triplex90
cerpadlo ide ked ho dam na priamo na 12v.ale ani tak to nestartuje ani vstrekovace nejdu ani iskru nedava....uz to polejem benzinom a podpalim....
Napísal:
07 Mar 2013, 20:20
od EsTo
Na calibre sa palivové čerpadlo spúšťa až pri štartovaní
Takže napätie na čerpadle je až po otočení kľúčika do štartovacej polohy
Napísal:
07 Mar 2013, 21:05
od triplex90
samotny kontakt palivoveho cerpadla je OK.bude to chyba kvoli ktorej nejde ani jeden z faktorov zapalovania a to pumpa,vstrekovace,iskra.otazka je preco???RJ ASI