Stránka 1 z 1

Motor X20XEV

PoslaťNapísal: 14 Apr 2011, 10:40
od Dody
Caute, mam v Calibre motor X20XEV 16v ecotec a mam prasknuty ten vrchny strieborny kryt. Zaujimalo by ma ci sa s tym da jazdit a ci sa to da bez problemov vymenit.
Obrázok

PoslaťNapísal: 14 Apr 2011, 10:43
od langdon2
Veko ventilov....vymenit sa to da velmi lahko, len budes aj nove tesnenie pod to veko ventilov potrebovat.....Kup radsej origo Opel
Jazdit sa s tym da dovtedy, nez ti bude odtial tiec olej.....

PoslaťNapísal: 14 Apr 2011, 11:05
od Dody
Olej sa odtial uz pomaly tlaci von, takze jazdenie obmedzim len na nutne cesty. Vdaka za pomoc

PoslaťNapísal: 14 Apr 2011, 11:07
od langdon2
Presne tak....

PoslaťNapísal: 14 Apr 2011, 12:29
od macil
Mal by pasovať aj z X18XE.

PoslaťNapísal: 14 Apr 2011, 14:29
od kgracing
mozno ze mame taky dekel.

PoslaťNapísal: 14 Apr 2011, 17:31
od Dody
Macil: Aby som zistil ci by pasoval z x18 stacilo by ho zmerat?
Kgracing: Keby ste mali nejaky navyse tak by som ho zobral.

PoslaťNapísal: 14 Apr 2011, 18:17
od kgracing
cez vykned dam vediet.

PoslaťNapísal: 14 Apr 2011, 20:07
od macil
Overil som to v EPC. Veko je identické na motoroch C18XE, C18XEL, X18XE, C18SEL, X20XEV, X20XER, X22XE, X22SE, Y22SE a C22SEL.
Motory sa montovali do: Astra F, Astra G, Zafira A, Calibra, Frontera A, Frontera B, Omega B, Sintra, Vectra A a Vectra B. Samozrejme, nie všetky do všetkých modelov.

PoslaťNapísal: 15 Apr 2011, 06:49
od TUKESKO
dody keby si povedal ked som bol za tebou mahol som ti ho doniesť!

PoslaťNapísal: 15 Apr 2011, 09:30
od Dody
Vidis, len vtedy som o tom este nevedel. Som to zistil az teraz, ked som otvoril kapotu a boj tam flak od oleja