PROSIM POMOC-KONTROLKA MOTORA :(
Moderátor: buci_vectra
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 27
- Dátum registrácie: 10 Sep 2009, 11:53
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
PROSIM POMOC-KONTROLKA MOTORA :(
Zdravim Vas vsetkych, som tu novy, bol by som rad, keby ste mi pomohli, som bezmocny uz
calibra 95/157000km/ecotec 100 kw/16v
auto islo 2 tyzdne v pohode a teraz zacalo robit takuto vec. Obcas nastartujem bez problemov, auto ide, avsak, pocas jazdy naskoci kontrolka. Alebo v tom horsom, motor skape, potom ide tazko nastartovat, avsak uz svieti kontrolka motora. Vyzera to na nudzovy rezim, auto ide strasne lenivo a nejde vytocit nad 4500 otacok. Skusali sme s kamaratom aj resetovat riadiacu jednotku. Auto islo v pohode, ale kontrolka potom opat naskocila a bol som tam kde som zacal
skuste mi prosim Vas poradit budem Vam velmi vdacny, prajem prijemny zvysok dna
calibra 95/157000km/ecotec 100 kw/16v
auto islo 2 tyzdne v pohode a teraz zacalo robit takuto vec. Obcas nastartujem bez problemov, auto ide, avsak, pocas jazdy naskoci kontrolka. Alebo v tom horsom, motor skape, potom ide tazko nastartovat, avsak uz svieti kontrolka motora. Vyzera to na nudzovy rezim, auto ide strasne lenivo a nejde vytocit nad 4500 otacok. Skusali sme s kamaratom aj resetovat riadiacu jednotku. Auto islo v pohode, ale kontrolka potom opat naskocila a bol som tam kde som zacal
skuste mi prosim Vas poradit budem Vam velmi vdacny, prajem prijemny zvysok dna
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 27
- Dátum registrácie: 10 Sep 2009, 11:53
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Som z Trnavy
Diagnostiku som mal uz vybavenu, lenze nejak som tu osobu nezastihol
Ak by bol niekto ochotny hodit to na diagnostiku budem velmi rad + samozrejme nejaka financna odmena
Mal som kontakt na jedneho dost ochotneho cloveka z trnavy, ze ma znameho v nitre, ze on by mi s tym pomohol, avsak, stratil som kontakt
Diagnostiku som mal uz vybavenu, lenze nejak som tu osobu nezastihol
Ak by bol niekto ochotny hodit to na diagnostiku budem velmi rad + samozrejme nejaka financna odmena
Mal som kontakt na jedneho dost ochotneho cloveka z trnavy, ze ma znameho v nitre, ze on by mi s tym pomohol, avsak, stratil som kontakt
- langdon2
- Admin - Opelclub VIP člen
- Príspevky: 22942
- Dátum registrácie: 16 Jan 2008, 16:10
- Auto: Insignia
- Bydlisko: Nitra
- Bydlisko: Nitra
Ten znamy z Nitry som ja. Pametam si, som bol v Poprade a volal mi Jurij, aj som bol potom v TT s diagnostikou, lenze ta nevedel zohnat....Ak chces, v sobotu idem na jarmok do TT, mozme sa dohodnut.
Opel Insignia 2,0Cdti
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
- heinrich666
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 23 Jún 2008, 01:48
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Levice
- Kontaktovať používateľa:
teda chlape, kukam, ze to auto posluchalo snad len mna
nie vazne, toto co pises sa mi stalo mozno 1-2 x do dvoch mesiacoch,aj to skor preto ze som to pridusil.
neodpojilo sa nieco niekde?
Este ked som to kupil tak som sa trocha hral a cistil co sa dalo, a pritom som nezstrcil uplne konektor vahy vzduchu a teda ledva mi to naskocilo zdaochinalo a vsetko mozne...no skoro ma slak trafil a potom...kukam konektor odpojeny...uff,potom vsetko ok, myslel som si, ze nieco zatajil predajca alebo co, ze je motor pokazeny alebo co.
Mimochodom, snazil som sa jazdievat nad 2000 otacok, pod 2 to je uz dost pridusene a ten motor nieje na to zvyknuty. (ovsem ,ze som to zase nevytacal vkuse nad 5 )
Dufam,ze to das hravo doporiadku!
nie vazne, toto co pises sa mi stalo mozno 1-2 x do dvoch mesiacoch,aj to skor preto ze som to pridusil.
neodpojilo sa nieco niekde?
Este ked som to kupil tak som sa trocha hral a cistil co sa dalo, a pritom som nezstrcil uplne konektor vahy vzduchu a teda ledva mi to naskocilo zdaochinalo a vsetko mozne...no skoro ma slak trafil a potom...kukam konektor odpojeny...uff,potom vsetko ok, myslel som si, ze nieco zatajil predajca alebo co, ze je motor pokazeny alebo co.
Mimochodom, snazil som sa jazdievat nad 2000 otacok, pod 2 to je uz dost pridusene a ten motor nieje na to zvyknuty. (ovsem ,ze som to zase nevytacal vkuse nad 5 )
Dufam,ze to das hravo doporiadku!
BMW 328i E46 -> novy mazel
Calibra 2.0i -> boli to dobre časy
Calibra 2.0i -> boli to dobre časy
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 27
- Dátum registrácie: 10 Sep 2009, 11:53
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
heinrich zdravim ta dobru radu si mi dal..
teraz som v cesku, takze nemam moc casu na to. avsak, mam na intraku mechanika , ktory mi poukazoval, kde sa nachadzaju tie cidla... ja som ich vypojil a zapojil naspat a auto ide jak ma trosku sranda no
avsak, nefunguje mi to cidlo co mera teplotu vody, ale chladic a ostatne funguje. ako by som to mohol vyriesit? resp. kde ho mam hladat?
diky moc
teraz som v cesku, takze nemam moc casu na to. avsak, mam na intraku mechanika , ktory mi poukazoval, kde sa nachadzaju tie cidla... ja som ich vypojil a zapojil naspat a auto ide jak ma trosku sranda no
avsak, nefunguje mi to cidlo co mera teplotu vody, ale chladic a ostatne funguje. ako by som to mohol vyriesit? resp. kde ho mam hladat?
diky moc
- heinrich666
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 23 Jún 2008, 01:48
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Levice
- Kontaktovať používateľa:
no, som rad, ze ti to slape
Ake cidlo mas na mysli? Ja som totiz jedno cidlo na teplotu menil.
Nezapinalo mi ventilator na chalednie vody (ten velky na chladici) ,potom,co som to cidlo vymenil za nove mi ho uz normalne zapinalo a vetrak aj pekne schladil motor.
Btw. zapina sa tusim pri 100 stupnoch a chladenie sa zastavi asi na 95. Ak sa dobre pametam, tak som mal vzdy 95 stupnov, aj so starim cidlom.
To ze ti vyvre voda sa bat nemusis, pokial je voda pod tlakom tak ma posunutu hranicu vrenia. Preto si aj treba davat pozor kedy otvaras veko na nadobke s vodou......a tak isto neodporucam jazdit bez toho veka
Edit:
este k tomu cidlu, ja som menil to co je na bloku motora a meria teplotu vody v bloku a zapina ventilator. No ak si dobre spominam,tak su tam 2 cidla na teplotu vody. To druhe by malo byt priamo na chladici, su tam 2 cidla, zial neviem ktore z tych 2 to je :/
Ake cidlo mas na mysli? Ja som totiz jedno cidlo na teplotu menil.
Nezapinalo mi ventilator na chalednie vody (ten velky na chladici) ,potom,co som to cidlo vymenil za nove mi ho uz normalne zapinalo a vetrak aj pekne schladil motor.
Btw. zapina sa tusim pri 100 stupnoch a chladenie sa zastavi asi na 95. Ak sa dobre pametam, tak som mal vzdy 95 stupnov, aj so starim cidlom.
To ze ti vyvre voda sa bat nemusis, pokial je voda pod tlakom tak ma posunutu hranicu vrenia. Preto si aj treba davat pozor kedy otvaras veko na nadobke s vodou......a tak isto neodporucam jazdit bez toho veka
Edit:
este k tomu cidlu, ja som menil to co je na bloku motora a meria teplotu vody v bloku a zapina ventilator. No ak si dobre spominam,tak su tam 2 cidla na teplotu vody. To druhe by malo byt priamo na chladici, su tam 2 cidla, zial neviem ktore z tych 2 to je :/
BMW 328i E46 -> novy mazel
Calibra 2.0i -> boli to dobre časy
Calibra 2.0i -> boli to dobre časy