Čafte opláci
Rozmýšľal som tak nad tým ked už menim ten motor či by som tam nevtesal inú prevodovku ako F20-ku, s menšími prevodovými pomermy ako napríklad F16WR , F18WR, alebo nejakú z dízla F17WR a tak...
Len neviem ako rozoznám dlhú prevodovku F**WR od krátkej F**CR - ja mam na svojej len F13, nič viac.
Neviete mi s tým poradit
Prevodové pomery a ich označenie
Moderátor: macil
- Marcelo
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 19 Apr 2007, 16:25
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Vrbov
- Kontaktovať používateľa:
Prevodové pomery a ich označenie
Kadett E C20NE - Keď už švihá, tak aspoň 200
Nissan Terrano I - a keď už hrabe, tak všetkými štyrmi
Nissan Terrano I - a keď už hrabe, tak všetkými štyrmi
- macil
- Admin
- Príspevky: 36821
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Toto ti možno pomôže.
http://www.opel-infos.de/getriebe/gf5.html
http://www.opel-infos.de/getriebe/gf5.html
- Marcelo
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 19 Apr 2007, 16:25
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Vrbov
- Kontaktovať používateľa:
No, vyratal som z toho ze najekonomickejsia prevodovka by padla z A-ckovej vectry F16WR.
F20CR je sprevodovana uplne do pomala ma pri 120km/h o 750 ot/min viac ako F16WR.
F13WR -to mam ja ma prevodove pomery medzi tymito dvoma prevodovkami - skoda len ze do nej nevojde spojka z C20NE nie to este z C20XE - ak ich nemaju rovnake neviem.
PS: Takze ak by sa nasiel niekto s F16WR na predaj - mal by som záujem
F20CR je sprevodovana uplne do pomala ma pri 120km/h o 750 ot/min viac ako F16WR.
F13WR -to mam ja ma prevodove pomery medzi tymito dvoma prevodovkami - skoda len ze do nej nevojde spojka z C20NE nie to este z C20XE - ak ich nemaju rovnake neviem.
PS: Takze ak by sa nasiel niekto s F16WR na predaj - mal by som záujem
Kadett E C20NE - Keď už švihá, tak aspoň 200
Nissan Terrano I - a keď už hrabe, tak všetkými štyrmi
Nissan Terrano I - a keď už hrabe, tak všetkými štyrmi