mam kadett 1,3 ale je tam motor 2,0 GSI.mam problem s teplotou.po case sa mi vypari voda ale olejove vyko je pekne cierne, cize asi najskor do motora ta voda nejde.hned ked nastartujem tak zapinam ventilator a aj tak sa raz za cas prehrieva a musim doliat vodu. co tomu moze byt? dakujem
vodna pumpa je ok??? netrati sa ti niekde voda cez zle utiahnutu hadicku??? chladic nepusta???
Drobcek2 - Opel Omega A Caravan 2,6i CD Automat Evolution II - Opel Omega B limuzina 2,5 V6 manual Srsen - Opel Corsa A 1,2 Krumplik - Opel Corsa B 1,2 Black Night - Opel Vectra B 1,8 16v Maco - Mitsubishi Pajero Wagon GLS 3.0 V6
praveze pod autom nikdy nieje ziadna kaluz, takze neviem kde kape voda.jedine ked sa velmi zohreje tak mi tu vodu vytlaci cez nadobku do ktorej nalievam
zvyseny tlak v chladiacej sustave - casto sposobeny prasknutym tesnenim pod hlavou, alebo v tom horsom pripade samotnou hlavou.
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
nemoze byt chyba v termostate? niekedy chladi ako ma a ked mu prepne tak tlaci vodu von cez nadrzku a motor sa hreje.popripade ako sa vola ta zmes a kolko asi stoji? dakujem
to preto ti to tak chladi, ze raz tak a raz tak, bo ked klesne trocha hladina chl. kvapaliny, je podtlak v systeme ovela mensi. Skus termostat vybrat, a jazdit bez neho...alebo kup novy....ale myslim ze to ti nepomoze
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
tak aby som to upresnil.dnes som si urobil trosku dlhsiu trasu (cca 120km)a takto sa spravalo : pred cestou som pozrel stav vody a musel som doliat asi pol litra.cestou tam sa ani nehrialo a ani netlacilo vodu.cestou spat mi zacalo tlacit vodu cez nadrzku von a to potom ked som "tlacil"pred sebou jednu porazenu feliciu a drzal som to v stvorke.potom som zistil ze vytlacilo vsetku vodu a musel som tam doliat asi 5 litrov vody a dosiel som v pohode, bez toho aby sa prehrievalo, alebo nieco.akonahle som vsak zastavil a vypol motor, tak hned zacalo tlacit cez vyko nadrzky vodu von.pred nastartovanim som dolial 0,5-1 liter vody a potom uz islo pekne.ked som zase zastavil tak to iste.ked som uz behal vecer s autom po meste tak som ho mohol aj pucit a nic.pekne chladi.ventilator zapinam ob.vypinacom hned po nastartovani, cize celu cestu bezi.kamos mi spominal, ze malo by stacit vybrat termostat.pomoze to ?
DAKUJEM
a co chladic?je horuci ked ti zacne vodu vytlacat z nadrzky?,ked nie mozno zly termostat,alebo upchaty chladic....ked ti stupne teplota nad 110stupnou spusti sa vetrak na chladici?ked nie mozno zla poistka,zle cidlo teploty(to je to na chladici)...uz si dal ten termostat von?
Skoda 120LS781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex) Opel Corsa B 1.0 12VX10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex) Opel Corsa D 1.4 16VA14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire
chladic je horuci, termostat som este nyvyberal, lebo dnes to pekne chladi.aky vetrak? ak myslis ventilator, tak ten pustam hned po nastartovani a bezi kym nevypnem motor.cize chladi stale.
a ten chladic vody mas povodny este z motora 1.3?alebo si tam dal chladic pre ten tvoj GSI-ckovy?...chladic bol horuci po celej ploche?
Skoda 120LS781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex) Opel Corsa B 1.0 12VX10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex) Opel Corsa D 1.4 16VA14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire
nepozeral som ci je cely horuci, ale salalo z neho riadne teplo a neviem aky je tam chladic, lebo ja uz som to tak kupil.od chladica ku termostatu je vsak dost divne ta hruba hadicka a je trosku zalomena, cize by som povedal, ze to tam akosi nepasuje