Stránka 2 z 2

PoslaťNapísal: 02 Júl 2012, 19:06
od Bruno
:oops: zabudol som ..... aka bude predajna cena Kajo ?

PoslaťNapísal: 02 Júl 2012, 19:07
od bukelo
Stale tocis o jednom ... o tempomate.
Na jednej strane hovoris, ze svetielko tam nie je od vyroby - nema tam co dorobene robit.
Tym padom ani tempmat ... preco by som ho mal dorobit, ked tamod vyroby byt nema? ... to je taka ista logika.
Po dalsie, to, ze sa da mech. tempomat dorobit aj do VeA, prip. inych starsich Oplov ... myslis, ze vo vsetkych motorizaciach boli mozne tempomaty? Urcite nie. Bol by to len dorobok. Presne taky, ako to moje svetielko. Plni ucel, ale od vyroby to tam nie je. Ale nie o tom som chcel...

A predne svetla? Akoze co je s nimi? Ja s nimi problem nemam, ani len ten najmensi, dokonca ani tu na fore nie je ani len jeden prispevok, kto by sa na tie svetla stazoval, neviem, ake svetla a u koho myslis. Hlavne, ze tie svetla nezltnu ako na na Oploch vyssej rady (Astra G, Vectra C predface, ...) :wink:

PoslaťNapísal: 02 Júl 2012, 19:09
od langdon2
Motorcek naklapania si nemal nahodou vadny? a pozri si nemecke fora o tomto aute.. vsetci tam nadavaju .. ale budis.. kazdy len to svoje vychvaluje.. chapem... :wink:
Po dalsie.. chronicky odchadzajuce riadenia.. to je normalne podla teba?

PoslaťNapísal: 02 Júl 2012, 19:18
od bukelo
Motorcek sa mi pokazil aj na Bckovej Corse (pri naraze (este, ked som ju nemal) sa zlomila oska - to sa moze stat aj na inych autach) ... Na tejto sa nepokazil samotny motor, ale proste sa vydral uchyt ozubeneho kolieska. Keby to bolo cele a na kazdej Corse zle, tak sa mi pokazi aj druhy, nie? Taktiez som na inych Cckach nepocul, aby sa im kazili motorceky na svetlomecoch. Je to jeden pripad z kolkych?

S nemeckymi forami na mna nechod, ak nemas dat prakticky priklad, tak radsej nepis nic, lebo garantujem ti, ze problemov na Astru G ti najdem viac :wink: Sa mozme potom natahovat ako male deti donekonecna kto z koho. Nikam to nevedie. Kasleme na to.

S riadenim som taktiez nemal problem ... jedineho koho poznam, je kimino, ten mal problem s riadenim (aj to nevieme, co vsetko tomu predchadzalo, kedze kimino spomenul, ze s tou Corsou sa jazdilo po terenoch - stavbach. Nemslim, si, ze to auto je offroad). Na ceskom fore nikto nespominal takyto problem a pritom par Ccko tam je. Myslis, ze je spravne tvrdenie, ked poznas jednu Corsu, ktora mala taku vadu , aby si tie vady pripisoval kazdej a hodnotil to globalne a nazyval to chronickym? To su tvrde obvinenia, na ktore sa ziada dokaz.

PoslaťNapísal: 02 Júl 2012, 20:50
od kimino
Kajo tie čítacie lampičky sú blbosť, sa mi zdá, že to funguje len keď je motor zapnutý...hral som sa s tým asi len par mesiacov, ako sa kúpilo auto, aj elektrické okná ma fascinovali :lol:

Riadenie na corse, no je to veľký otáznik, prečo tie problémy nastali. Je pravda, že 2 roky po kúpe mala corsa menšiu kolíziu s fábiou - bola 3 týždne v servise, mala stĺpik riadenia ohnutý, či čo to a menili také veci, ktoré nevedeli zohnať ani v okolitých štátoch. Dostala do kolesa - možná príčina. Ohľad na ňu nebol braný, veď je to auto, ktoré ma slúžiť. Našťastie je už riadenie vymenené za originál v servise. Aj keď zostala značka od Hifovej výmeny, no ale čo už.

Keď porovnávam s predošlou corsou, tak je to isto krok dopredu.
Corsa má síce tvrdé plasty a na dlhých trasiach mám otlačenú prístrojovú dosku.

Keď ma Ľubica viezla v ich astre G tak sa bolo vidno, že je o generáciu staršia, aj keď to je ročník 2006. No to spracovanie interiéru mi prišlo o ničom a zastaralé. Hold vyrába sa od 98 či odkedy, tak je to znať.

PoslaťNapísal: 03 Júl 2012, 19:31
od Kajo
No my sme s ňou nanajvýš spokojní, teda hlavne Evka.
Spotreba je fakt malá.
Dnes bol u mňa Roberto a bol šokovaný, že nič neklepe, nebúcha, všetko je pevné ako nové.
Rýchlo som si to auto obľúbil, ale aby som zas iba nechválil, našiel som dve konštrukčné chyby.
1. vnútorný vetrák kúrenia. Na jednotke necítiť, žeby fúkal, dvojka je trochu už cítiť a na trojke ma skoro z auta vyfúklo, na trojke Evke tak vlasjú vlasy, že nevidí dopredu :)
2. ako spolujazdec som zrazu cítil, že mi asi horí ľavá noha. A to som sa iba jemne opieral o plast na stredovom tuneli a ten bol horúci strašne.

Ale odpúšťam Ti Corsa, hlavne nás pekne povoz po BA, veď na to Ťa máme.

PoslaťNapísal: 03 Júl 2012, 20:47
od kimino
Ja som mal pod rádiom tyčinky deli :D nechci vedieť, čo z nich bolo :lol:
(v tej diere som ich mal)
Obrázok

PoslaťNapísal: 03 Júl 2012, 23:26
od macil
Kajo píše:1. vnútorný vetrák kúrenia. Na jednotke necítiť, žeby fúkal, ...

Pusť si ho v zime a ucítiš ho aj na jednotke.

PoslaťNapísal: 03 Júl 2012, 23:32
od bukelo
Asi tak. Intenzita fukania na jednotke napriek zdanlivej nizkej intenzite fukania dokaze v pohode udrzat schladeny interier auta (v pripade zapnutej klimatizacie) a prepnuteho smerovania vzduchu (sklo, vrch, spodok) bez toho, aby si mal v aute neprijemny prievan na ruky, pripadne nohy aj pri vonkajsej teplote 35°C. Ja to mam odskusane, kto nie, nech vyskusa. Detto aj v zime pri udrzani uz vykureneho interieru, bez toho, aby ta priliz ofukoval teply vzduch.

PoslaťNapísal: 31 Jan 2013, 11:14
od Palike
Mno ja som tiež štastný majitel Lentilky i ked nemam problem s tempomatom a tak bo tam je :D .... šak GSi .... a aj ja som menil riadenie teda stlpik riadenia a aj spinačku čo ma nehala potvora dvakrat niekde čakať buď na odťak alebo pomoc ale je to vymenene som spokojný a dufam že dlho bude svetí pokoj ..... a k tomu stlpiku riadenia ejdinu vec zazlievam výrobcovi plastový diel ktory sa zlomil čo je dole na stlpiku a prechadza na riadenie ...... a čo sa týka pohodlia spokojný šak mam maleho čerta na cestách a hlavna vec radosť s jazdy je pre mna to hlavne a preto nanu nedam dopustiť :D a Dulo a Roberto mi to vedia potvrdiť