Stránka 1 z 3

Kde zohnat pristrojovku na Corsu B s otackomerom

PoslaťNapísal: 04 Dec 2008, 20:27
od dolomit
Pani rad by som vas poziadal o radu ohladne pristrojovej dosky na Corsu B uz som prekutal vrakoviska v okolí Trencina a nemozem nikde zohnat palubovku s otackomerom ak by ste niekto o niecom vedel alebo mal na predaj tak sa ozvite.Zatial diky a oplom zdar. :lol:

PoslaťNapísal: 18 Dec 2008, 17:28
od dolomit
Diky za tipy :lol: uz som zohnal co som potreboval a nebolo to ani neak extra drahe 2litriky ale stalo to za to

PoslaťNapísal: 13 Apr 2009, 09:01
od Tabco
počuj a čirou nahodov nepasuje na corsu B budik z tigri? :?: :idea:

PoslaťNapísal: 17 Apr 2009, 10:01
od dolomit
Z tigry tam palubovka pasuje sak to je to iste az na to ze maju oranzove rucicky myslim ale uz je to passeee zohnal som palubovku z corsi od polskych kolegov :wink:

PoslaťNapísal: 17 Apr 2009, 16:30
od Tabco
A one ked nemam teraz na mojej otačkomer..pojde mi ked tam dam budiky z tigri s otačkomerom??

PoslaťNapísal: 17 Apr 2009, 21:00
od bukelo
pojde, ale na 99% ti bude ukazovat divne aj otacky aj rychlost.
musis si zohnat z tej istej motoricacie a presne na kod motora ako mas ty, alebo potom vymenit aj snimac...na tvojej za ten z akeho beres tacho s otackomerom....potom by to malo byt uz ok.
ja som menil z jednolitra a dal na jednoliter...a pohoda.

PoslaťNapísal: 18 Apr 2009, 22:44
od Tabco
lol diky moc....

PoslaťNapísal: 19 Apr 2009, 20:23
od dolomit
MMMM nemyslim ze by mala ist zle na 99 percent.Ja som daval palubovku s 1.2 a ja mam 1.4 a ficii to bez problemov nemusel som nic menit ani nic podobnee ved snimace funguju na tom istm principe ci je to 2liter alebo 1liter takze .stacilo nasadit a len pozerat ako pekne beha rucicka na otackomere :lol:

PoslaťNapísal: 19 Apr 2009, 20:58
od bukelo
ty si riadny majster..a ty si myslis ze mas sprevodovanu 1.2jku rovnak ako1.4? 8)
to ciselko na tacho, v budikoch..take male tam asi pre srandu kralikov nie je vyznacene....a zeby boli rovnake pre 1.2 a 1.4 pochybujem...
ono ti to fungovat bude,aj vsetko pozapajas, ved "creva" su tie iste len to rychlost inak ukazuje ako je realna...ale ked ti to nevadi..v poho teda jazdi 50tkou podla tacho..len si daj pozor aby ta nezmerali...mozno ides realne aj viac....

PoslaťNapísal: 19 Apr 2009, 22:04
od iurai
bukelo píše:ty si riadny majster..a ty si myslis ze mas sprevodovanu 1.2jku rovnak ako1.4? 8)
to ciselko na tacho, v budikoch..take male tam asi pre srandu kralikov nie je vyznacene....a zeby boli rovnake pre 1.2 a 1.4 pochybujem...
ono ti to fungovat bude,aj vsetko pozapajas, ved "creva" su tie iste len to rychlost inak ukazuje ako je realna...ale ked ti to nevadi..v poho teda jazdi 50tkou podla tacho..len si daj pozor aby ta nezmerali...mozno ides realne aj viac....


to ma mechanicky nahon na tacho?

PoslaťNapísal: 19 Apr 2009, 22:37
od bukelo
iurai píše:to ma mechanicky nahon na tacho?

elektricky...taky multi pinovy konektor sa tam zapaja...ako sa hovori ól-in-uan :D

PoslaťNapísal: 20 Apr 2009, 13:47
od dolomit
S tou rychlostou som to skusal a meralo to rovnako isiel som este po starom 60 a kamarad isiel za mnou ci idem skutocne 60 a ver ci never ukazovalo to dobre ved to funguje na rovnakom principe signal bere z riadiacej jednotky snimac otacok je ten isty nechce sa mi verit ze by to malo ist zle.Mozno keby som mal 16V 1.4 tak by to robilo galibu ale na tych 8V neviem nebudem sa hadat asi si toho narozoberal viac ako ja ale zatial som s tym nemal problem.Mozno to robi taky malý rozdiel ze to neni poznat :roll:

PoslaťNapísal: 20 Apr 2009, 19:56
od Tabco
Aha no ja mam 12v :D...takže by to robilo asi kraviny..

PoslaťNapísal: 20 Apr 2009, 20:20
od dolomit
Neviem ako by to slapalo na 3 valci treba pockat dokial neodpise bukelo on je v tom zbehlejsii ale schvalne by som to vyskusall :wink: .Asi radsej zozen original na 1litrikkk a budes zahojeny.

PoslaťNapísal: 20 Apr 2009, 20:26
od bukelo
ako pisu predomnou....ja som daval z jednolitra (12V) na jednliter (12V), moj, kde som povodne nemal, a slape to OK, aj musi, ved tam ine nic nebolo potrebne menit...na 4 valci by sa to uz spravalo inak.
Ludia...to ciselko co mate na tom tachometri vygravirovane (bielym) take nejake ze K =... musi byt na oboch kusoch rovnake, ktore chcete zamenit, inak to bude ukazovat kraviny...studoval a zhanal som ohladom toho par mesiacov info..kto neveri, nech si tam da co len chce...aj otackomer z favorita....

PoslaťNapísal: 20 Apr 2009, 20:58
od dolomit
To som sa chcel opytat to ciselko je vygravyrovane aj na palubovke bez otackomera?????? Respektive ak je to cislo rovnake na palubovke bez otackomera s palubovkou s otackomerom malo by to byt OK???????

PoslaťNapísal: 20 Apr 2009, 21:09
od dolomit
MMMM ale ten klucik s tym centralom ti chvalim to sa mi celkom zapacilo mal by som cosi pospekulovat aj ja.Poprosil by som ta o odpoved na moju otazocku zatial diky.

PoslaťNapísal: 20 Apr 2009, 21:39
od bukelo
ano, ak je to cislo rovnake kde nie je otackomer a tam kde je, bude ti to ukazovat spravne, ak nie, bude tam daka odchylka +-.

Ku kluciku..no co ja viem, ako z fabriky to moc nie je, ale otvarat dvere sa s tym daju...

PoslaťNapísal: 21 Apr 2009, 20:06
od dolomit
Tak s tym ciselkom na tacho si mi dal dobreho chrobaka musel som hned utekat pozret tu povodnu palubovku no a zistil som ze to K= je rovnake na oboch palubovkach je to 17251 .ze by to bolo rovnake na 1.4 aj na 1.2 pretoze prisaham fakt ta palubovecka je z 1.2(X12SZ) pri kupe to mala napisane na tom plexiskle centrofixkou jedine ze by sa niekto osidil :lol:

PoslaťNapísal: 21 Apr 2009, 20:24
od bukelo
na plexiskle centrofixou...to este pisal Adam Opel, nie? :D
..ale moze byt, ja neviem ako je to medzi 1.2 a 1.4, ale na 1.0 musi byt z 1.0. predpokladam ze na inym objemoch je to inak..zvlast ak mas inu prevpdpvku, co je u corsach B zname, ze maju viac typov, vzavislosti na kode motora.