Ahojte, chcel by som sa opytat, ci mi nieco hrozi v suvislosti z rozvodovou retazou pri najazdenych 137 tisic km, kedze motor uz dost klepe, vykon vsak nestratil a aj spotreba je v norme. Do vymeny retaze sa mi momentalne nechce, kedze to by bola tak 300 eurova investicia. Vdaka za rady.
Neviem ako je to konstrukcne riesene na Corse C, kazdopadne retaz nebude mat kryt ako remen ak je mazana, cize jedine servis. Pripadne pockaj, kto sa este ozve.
klepu hydrozdvihatka. strkoce retaz dokopy je to celkom pekny ramus, ako diesel
Pri tom km najazde je to uz zapricinene jednym aj druhym. Retaz sa da samozrejme vymenit, spolu s napinakom, vodiacimi listami, ozubenymi kolesami (ak si fajnsmeker) ... pri tej prilezistosti uz aj pretesnis motor (tesnenie pod prsia, veko ventilov, guferko na klukovke, tesnenie olej. vani..) .. ako pises, investicia na +300€ pri priaznivej cene za material a robotu. Ale zas mas pokoj na dalsich 100T km. Rataj, ze mas 137.Tkm, ta ze tak za cca 30.000 km ti uz moze odist poistka na lozisku vodnej pumpy a bude tiect. Vec za cca 60€ + robota. Tak, ak mas na to, vymen ju rovno s rozvodmi, ale da sa aj dodatocne.
Pri hydrozdvihatkach je to otazne. Vymenis, a bude po case klepat zas .. pritom jedno zdvihatko nestoji par eur, treba ti ich 16
Ja som to riesil po vymene rozvodov zmenou oleja pri cca 150Tkm z 5W30 na 5w40 a ked mam mnozstvo oleja po max rysku, tak hydrostely az tak neklepu. Neviem ci len placebo efekt, ale nejak neriesim.
別のブランド OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
Do vymeny teda teraz nepojdem, je to fakt dost penazi. Ak som to spravne pochopil tak pri tomto najazde mi nehrozi nejake poskodenie motora sposobene pretrhnutou retazou ? Ide mi hlavne o to ci neriskujem, ono ten zvuk mi az tak neprekaza, nech si klepe, ked ide a nedoserie sa motor
to sa ti cca 100 eur za material vidi vela? no aby si nemal viac starosti....mozno staci urobit spravne nastavenie rozvodov na pripravky....bez toho to nebude nikdy ono