Nie, videl som len video a pripomenulo mi to ako naša corsa štartuje. Že pri zohriatom motore niekedy tak ako keby rachotí ako jemu. Ja som teraz najazdil nejakých 900km za týždeň a so štartovaním ani najmenší problém. A baterka je pôvodná. Tie Volty mne nič nehovoria, takže to ja neviem posúdiť. By som to skúšal cez štartovacie káble, či zníži tie Volty.
mozno blby napad ale kamos mal stare uno 1.3 D jemu auto chitilo ale vzdy tocil asi 10s nechcel nabijat stale baterku. tak som mu poradil daj kable supni dozadu riadnu baterku ved otec kamionista tak tam dal tusim toto: http://www.battery.cz/autobaterie-varta ... #zalozka-1 tusim ze varta ale parametre sedia to mal ako hybrid potom ho zadrel
Ahojoš. Nemám sice ropouše, ale nemohl by to mít na svědomí i startér. Respektive jeho ložiska, zvýšený vnitřní valivý odpor startéru a stím spojené nižší startovací otáčky? Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Markusenka píše:Ahojoš. Nemám sice ropouše, ale nemohl by to mít na svědomí i startér. Respektive jeho ložiska, zvýšený vnitřní valivý odpor startéru a stím spojené nižší startovací otáčky? Mára
4 krat som skusal startovat cez startovacie kable a vzdy to chitilo dobre ... tak teda dufam ze to eje tou baterkou
Dobré vedieť, že keď začne blbo štartovať behom pár tis km (aktuálne to má nejakých 161 tis. km), tak to je baterkou. My tam máme ešte pôvodnú. Inak som štartoval včera ráno (piatok), auto stálo od nedele a chytilo v pohode.