Dávnejšie som si všimol, a dnes aj znova potvrdil, že ak parkujem v malom briežku, auto mi nedrží na zaradenej rýchlosti. Niekedy dávnejšie (keď som nemal udalosť na motore - zlomená sviečka), som bežne v tom malom kopci parkoval len na zaradenej rýchlosti a auto držalo. Dnes sa správalo tak, že auto stálo bez pohnutia, ale zrazu ním cuklo a zastalo, po chvíli opäť cuklo a zastalo, a tak stále dokola. Proste cukne to tak akoby dačo pretočilo o "jeden zub". Je jedno, či stojím v kopci prednou časťou hore, alebo dole, a či mám zaradenú jednotku, alebo spiatočku. Vždy to cukne. To, že nezaťahujem ručnú a ničím motor na zaradenom kvalte v kopci - pri záťaži mi je jasné.
Na nete som pátral, čo by to tak asi mohlo byť, tak som sa len dozvedel, že takto sa to správa napr. pri škodovkáckych HTP, s reťazovým rozvodom, ktorý treba už vymeniť. Niekde som aj čítal, že takto sa správa odparkované auto, ktoré nemá dobrú kompresiu na niektorom valci.
Je mi jasné, že vadu na aute sám neopravím (ani neodhalím), a treba to zveriť niekomu, kto sa tomu rozumie, len sa chcem pripraviť na eventuálne problémy.
S týmto spojeným "problémom" riešim únik oleja (2 litre na 3 tísíc km.), štrkotajúcu reťaz, a čudný zvuk pri studenom motore pri otáčkach v rozmedzí 2500 a vyššie (do 5km jazdy, kedy sa motor nezohreje) - akoby deravý preletec, prasknuté zvody, alebo niečo od rozvodovej reťaze. Celé sa to nejak serie... aspoň som sa vysťažoval.
別のブランド OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
Pravdepodobne znížená kompresia-pomalý unik tlaku z valcov.To može byt príčina aj spotreby oleja u týchto motorov dost časti problém.Riešenie. 1.Repas hlavy výmena semeringov-dočasné riešenie časom pustí spodok a si na tom istom. 2.Spravit go motora.Rozobrat zmerat ovalitu valcov.Ak je to v norme tak ti stačí blok prehonovat a nechat piesty povodné.Ak to nevidá tak komplet výbrus+nové piesty.
Ahoj. Změř tlaky ve válcích, jak jsem dělal já a podle toho uvidíš. Já měl ve válcích po 200 000 Km honování ještě vidět. Válce se dají ikdyž tak otvorem pro svíčku nalít třeba jak mi zde radili kluci petrolejem, benzínem a tak a podle toho usoudit jak jsou na tom písty s kroužky. Nepropadej jarní depresi, mě taky nebylo když se můj Bobík podělal do smíchu a byl jsem z toho pěkně smutnej. To opadne v momentě jak se do motoru pustíš. Držim palce !!!
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Chalani, to s tou kockou alebo klinom má taký menší háčik (inak ja mám tiež problém s udržaním auta na kopci, ručná nebrzdí, musím hľadať malé klesania ). Ak mu slabo brzdí alebo vôbec nebrzdí ručná (ako mne, čo dúfam, že nie), tak nemá ako si to koleso podložiť a klin alebo kocka sú mu potom na dve veci Jedine, že by v aute okrem klinu alebo kocky vozil aj šarmantnú asistentku
Opel Astra K '20 F12SHL Opel Vectra C '06 Z19DTH Opel Vectra B '96 X18XE - ex
Buky vidím to na blbú kompresiu vo valci. Žiaľ zhodeniu hlavy valcov sa nevyhneš, daj si ale predtým zmerať kompresiu, nech viete na ktorý valec sa zamerať. Potom uvidíš, či auto rituálne spáliš, alebo zaleješ eurákmi
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová Vectra B 1.8 16v - modrá Tigra X14XE
Auto je v polepšovni. Priebežne budem informovať, aký je stav, prípadne, ako som to riešil. Kompresia sa bude merať, hlava sa zhodí, a potom sa uvidí...
別のブランド OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
Kompresia zmeraná, výsledok: 5 5 12 12, takže hlava ide dole. Heh, asi to budem mať také isté ako Markusenka na jeho 1.4rke, tj. prepálene tesnenie medzi prvým a druhým valcom. Vymeníme aj guferá ventilov, nech to "nežerie" olej. Naleje sa naftička do valcov a bude sa pozorovať či sa nestratí, ak nie, tak spodok ostáva bez roboty. Zatiaľ toľko. Teším sa keď bude auto v richtigu.
別のブランド OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
Hlava je dole, tesnenie medzi prvym a druhym valcom bolo naprd, je aj ryha na pieste po odlomenej sviecke, pravdepodobne aj v bloku. Naliala sa "tekutinka", tak z valcov sice nemizne, ale kedze ten prvy valec, na ktorom sa ulomila sviecka, tak sa to pre istotu rozoberie a pozru sa v akom stave su na nom kruzky. Pri tej prilezitosti sa rozoberu aj ostatne valce, a aspon sa to poprecistuje - pripadne hned aj vymenia na zvysnych 3 valcoch kruzky - uvidime podla stavu opotrebenia. Objednana nova rozvodova sada (retaz, napinak, vodiace listy, ....). Takze tak... rozpocet som si navysil o dvojnasobok (pre istotu). Ale tesim sa, ze z toho raz opat bude auto.
別のブランド OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
Prvý a druhý valec je zapečený, bude sa prekrúžkovávať celý motor, teda tretí aj štvrtý valec, keď už je to rozobraté. Ložiská na motore vyzerajú byť ešte dobré, tie ostávajú teda pôvodné. Ach ...
別のブランド OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
Skoda ze si to nevies spravit sam.. .. toto bude asi troska draha oprava..
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov