No keby som si pametal... ale tesnenia boli Viktor Reinz, voditka boli v origo opel obale aj s nalepkou a zvysok bol asi Febi. Si myslim ze co sa kvality tyka tak je to Ok, skor nechapem preco sa ten zvuk zhorsil. Retaz je sice pocuj menej, ale triska to ako dizel. Som zvedavy kde je zakopany pes, pretoze s Teovou pracou som uz niekolko rokov nadmieru spokojny a nezda sa mi ze by urobil chybu. Zajtra to oddeklujeme a uvidime co to
BMW 325ci M-paket 141kW (1995) Ford Fiesta 1.6 ST Edition 90kW (2010)
olej ta je 5W30 a nabehanych ma poctivych 182T km...Buky hydrostely to niesu a podla mna ani nic ine, nechcem v ziadnom pripade nic hovorit dopredu, ale pred vymenou to nerobilo, retaz ano, klepot potichu, teraz to trepe. Napisem zajtra, nechcem robit unahlene zavery lebo by to mohlo odomna vyzniet zle a to nechcem.
BMW 325ci M-paket 141kW (1995) Ford Fiesta 1.6 ST Edition 90kW (2010)
No zahada vyriesena. Teo si este pred vymenou stiahol Oplacky navod v ktorom sa docital,ze v ziadnom pripade sa nema pouzivat zavitove lepidlo na srob,ktory ide dole na kluku. On ho sice stale pouziva,ale povedal si ze ho tam neda ak to pani v Opli nedavaju a tvrdia ze to vydrzi. Mylili sa, pretoze srob sa sice neuvolnil tak aby odletel alebo nieco podobne, no male pootocenie sposobilo to ze nebol vyvinuty dostatny tlak od toho srobu a malo to miniaturnu volu,ktora sposobovala tie hrozne zvuky. Dnes to cele rozobral, dal zavitove lepidlo, poskladal a auto chodi potichucky krasne, som velice spokojny
BMW 325ci M-paket 141kW (1995) Ford Fiesta 1.6 ST Edition 90kW (2010)
Rozmyslam, preco tam to lepidlo inzinieri v opli nedavaju ... signum, nevies? ... zeby nova skrutka lepidlo nepotrebovala, a pouzita po odkruteni/zakruteni uz ano?
別のブランド OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
tak som aj ja konecne (po 170tis km) vymenil rozvody na mojej Agile (Z12XE). Menil som hlavne preto lebo mi pri starte dost prdel motor. Teraz som sa normalne lakol ze nic nepocujem ked som nastartoval
Ide krasne potichucky, som spokojnyyy. Rozvody som daval od Febi (79eur + robota 90eur), menila sa retaz, sponovak, vodiace listy a taka hovadina co ani neviem naco je (btw ked to niekto viete tak mi povedzte)
no ALE ! ... ked nastartujem a trocha pridam do otacok (2000-2500rpm) tak pocujem za pristrojovou dostkou jak tecucu / prelievajucu vodu ! Co too ?? Spravi to len raz alebo 2x ked pridam, potom to uz nerobi. Kde moze byt problem ?
Kolko si uz nabehal km od vymeny? Mozno sa ti este odvzdusnuje system...
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
ako tak citam.. ostavam uz len ja na vymenu .. i ked ja mam len 131T km ... ale dam to spravit, ked budem mat interval vymeny oleja (za cca mesiac-dva)... ked to tak chvalite
bowie... inak tu cenu rozvodov si nemal nejaku priliz nizku na to, ze je to Febi? 79€ je malo .. alebo si tam nezaratal cenu tesneni a vodnej pumpy?
別のブランド OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
no nabehal som len nejakych 10-20km, mozno mas pravdu s tym odvzdusnovanim systemu, dufam ze to tak bude, este dam neskor vediet ci to prestalo alebo nie
a ta cena je taka aka je, neviem no ci to je vela alebo malo, myslim ale ze som kupil dobre....vodnu pumpu ani tesnenia sa nemenili.....vodnu pumpu som menil asi pred pol rokom ked mi tiekla, takze ta bola viac-menej nova
Cena je fajn vzhladom nato co kupoval, ale osobne by som to nerobil bez vymeny tesneni a simeringu kluky. Su to veci, ktore si myslim ze su potrebne menit pri takejto oprave uz len kvoli tomu, ze ked sa raz nieco rozoberie tak to tesnenie uz nemusi na 100% splnat svoju ulohu a znova to rozoberat kvoli tomu je zbytocne. Kazdopadne dufam ze bowie to bude mat bez problemov
edit: ja som platil za material aj s vodnou pumpou 240€, je v tom aj vymena oleja...podotykam ze ceny mam lepsie ako normalne predajne ceny.
BMW 325ci M-paket 141kW (1995) Ford Fiesta 1.6 ST Edition 90kW (2010)
cavte, nabehane mam uz okolo 100 km od tej vymeny a ten problem s tou zblnkajucou vodou za pristrojovou doskou sa zda byt minulost. Vyzera to ze to bol len ten zavzdusneny system (nastastie)
inak auto jazdi bez problemov, zatial som ziadne problemy nezaznamenal (klop klop)
Parada. Inak pre buducnost, je lepsie nechat odvzdusnovat pri stojacom aute (nikde v Jak na to, ani v TISe sa nehovori, ze sa ma naliat voda do chladiaceho okruhu a odvzdusnovat jazdenim - mozno to teda nie je velka chyba, ale doporucene postupy sa obcas oplati dodrziavat )
別のブランド OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
Aj ja som (po 69tis km) vymenil rozvody na Agile (Z12XE). aj na malé množstvo ubehnutých km reťaz strašne hrkotala. Menil som sadu FEBI ( iné vraj už nedostať ) sada obsahovala reťaz, vodiace lišty, a napinák reťaze. V obchodoch mi sadu ponúkali za 110 až 120 Éčok, na nete som ju objednal za 70 Éčok. Tesnenie v obchode 28 Éčok, no cez net 10 Éčok. Čiže sada + tesnenie aj z dopravou ma stálo cca 85 Éčok. Práca ma stála 50 Éčok. Vzhľadom na malí počet ubehnutých km som sa rozhodol nič iné nemeniť. Nebolo treba meniť olej ( ten som menil pred cca dvoma mesiacmi ), nie je treba tesnenie pod vaňou ( vaňu netreba dávať dolu ). A nebolo ani treba vypustiť chladiacu kvapalinu. Motor je po výmene tichí, reťaz vôbec nepočuť.
To já netuším, ako som písal ja som to nerobil. Viem povedať iba toľko že po 16°° hod som pristavil auto a na druhí deň ráno ho priviezol maník opravené, a vravel že už ho mal hotové večer. nepotreboval ani chladiacu kvapalinu ani olej ktorý som pre istotu priviezol. A síce má aj garáž z jamou, no robil to v druhej bez jamy. Určite to je schopný automechanik a nemá premrštené finančné požiadavky.