Ahoj.
Obracím se na Vás s prosbou o radu.
Na spodku vozu je podél středního dílu tlumiče výfuku tepelný štít - hliníkový plech. Při přezouvání zimních kol a přípravě na zimu jako takovou, jsem si všimnul že štít na několika místech nedrží. V místech úchytů je hliníkový plech totálně "sežraný" a matička prošla skrz. V plechu ale problém není, větší díry bych pořešil podložkou. Problém je v těch šteftech na které se následně pomocí matičky štít fixuje. Ve snaze matičky povolit jsem totálně selhal a tři šteftíky se po doteku ráčny i po důkladném očištění a nastříkání odrezovačem komplet odkroutily.
Jak nejlépe šteftíky nahradit? Dají se tam navařit nové - jak je to náročné, nezačne pak karoserie reznout?
Dalo by se auto bezpečně provozovat i když bych ten tepelný štít podél středního tlumiče výfuku demontoval úplně?
Za jakýkoliv nápad, radu, předem díky .
Mára
Tepelný štít výfuku
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 342
- Dátum registrácie: 01 Feb 2011, 14:22
- Auto: Corsa C
- Bydlisko alt: Skalice u České Lípy
- Bydlisko: Krásná Lípa
Tepelný štít výfuku
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
- bukelo
- Moderátor
- Príspevky: 29184
- Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Tepelný štít výfuku
Ak das dole ten tepelny stit, je pravdepodobne, ze sa ti bude viac hriat stredovy tunel v interieri (najma v lete). Ale auto ti urcite nezhori.
Co sa tyka toho uchytenia, mne sa to iste stalo vlani ale na zadnom tepelnom stite, teda tom okolo rezervneho kolesa pri koncovom tlmici. Taktiez sa mi ulomili tie skrutky, ktore trcali z karoserie, ked som povoloval matice. Plech bol dobry, len bol vyzraty okolo matic co ho drzali - presne tak ako si to aj popisal.
Kedze doma len tak nemam zvaracku, a lepit to nejakym lepidom na kov som zavrhol z dôvodu otrasov, tak som to uchytil skrz karoseriu. Normalne som to prevrtal z hora, dal skrutku, zo spodu velku podlozku a maticu. Pred tym som do vyvrtanej diery natlacil silikon, aby bol otvor aspon trosku chraneny. Som si vedomi, ze je to otrasne riesenie, ale plech mi drzi, diera je zasilikonovana, hrdzaviet by to teda nemalo - a ked tak, tak az po niekolkych rokoch, urcite s aj celym autom.
Co sa tyka toho uchytenia, mne sa to iste stalo vlani ale na zadnom tepelnom stite, teda tom okolo rezervneho kolesa pri koncovom tlmici. Taktiez sa mi ulomili tie skrutky, ktore trcali z karoserie, ked som povoloval matice. Plech bol dobry, len bol vyzraty okolo matic co ho drzali - presne tak ako si to aj popisal.
Kedze doma len tak nemam zvaracku, a lepit to nejakym lepidom na kov som zavrhol z dôvodu otrasov, tak som to uchytil skrz karoseriu. Normalne som to prevrtal z hora, dal skrutku, zo spodu velku podlozku a maticu. Pred tym som do vyvrtanej diery natlacil silikon, aby bol otvor aspon trosku chraneny. Som si vedomi, ze je to otrasne riesenie, ale plech mi drzi, diera je zasilikonovana, hrdzaviet by to teda nemalo - a ked tak, tak az po niekolkych rokoch, urcite s aj celym autom.
- macil
- Admin
- Príspevky: 36821
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Re: Tepelný štít výfuku
bukelo napísal:...prevrtal z hora, dal skrob, ...
A fakt to drží?
- bukelo
- Moderátor
- Príspevky: 29184
- Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Tepelný štít výfuku
miesto skrobu som dal nakoniec srob (po nasom skrutku)