Stránka 1 z 1

Pristrojova doska

PoslaťNapísal: 29 Mar 2008, 15:21
od mato23
ahojte chalani.vyskytol sa mi taky mensi problem s mojou corsov.ma opel corsa c 1.0 12V \02. ato stlape v pohode az na jeden problem.ked idem tak mi vstky rucicky budikou spadnu na nulu zhasne sa cela pristrojovka prestanu blikat smerovky a nabehne tam kontrolka ze je zabrzdena rucna brzda a po par sekundach to nabehne na normal a ideto ale nikedy to vypadne znova a nabehne ale motor slape stale a nezhasne.ak by mi mohol niekto pomoct bol by som rad.rozmyslal som ci to nemoze byt kostrou ci nahodou cela prsistrojova doska neni napojena na jednu kostru ale neni som si isty tak by som bol rad keby ste mi pomohli co by to mohlo robit.

PoslaťNapísal: 30 Mar 2008, 18:58
od kubo
skus to rozobrat a fakt pozri to ukostrenie motor ti preto nezhasne lebo je ovladany cez spinaciu skrinku a nie cez pristrojovu dosku

PoslaťNapísal: 16 Feb 2012, 21:28
od Juraj0136
Mam ten isty problem s corsou c 1,0 12v, ako je popisany vyssie a neviem, ako to riesit. Jeden autoelektrikar to pozeral a povedal mi, ze musim vymenit pristrojovy panel. Skusal som ho zohnat, ale bezvysledne. Idealne by to bolo z nejakej havarovanej corsy, ale musi to byt rok vyroby 2002 a ten isty obsah. Ak viete nejako pomoct, prosim poradte. Dakujem za kazdu dobru radu!

PoslaťNapísal: 17 Feb 2012, 00:03
od bukelo
.... to je zial casta vada prvych modelov Corsy C (do roku 2002) :( . Signum asi potvrdi. Ostava len pristrojovku vymenit.

PoslaťNapísal: 17 Feb 2012, 09:35
od sisil
To bol aj moj problem.Vycisteny konektor na pristrojovej doske,spendlikom vyrovnane pini.Odvtedy manzelka spokojna.Mozno iba nahoda,ale zabralo.

PoslaťNapísal: 17 Feb 2012, 14:44
od Juraj0136
Raz mi to pozeral jeden autoelektrikar a povedal mi, ze je tam vadny nejaky cip, ktory je citlivy na dotyk, preto ucinkuje pobuchanie po palubovke, ale tento cip sa samostatne nepredava a on mi odmietol sa s tym hrat, lebo je to robota na cely den a on na to nema cas. Nemam odvahu to rozoberat, aby som neurobil viac skody, ako osohu. Ale ked to pojde takto dalej, budem musiet volaco vymysliet. Ten elektrikar tvrdil, ze to musia byt presne take iste pristroje z toho isteho rocnika a tej istej kubatury. ja neviem, to vadi, ked je ta palubovka napr. z corsy c 1,2? Ved ked kupim taku istu palubovku, z toho isteho roku, moze mat znovu ten isty problem.

PoslaťNapísal: 17 Feb 2012, 14:47
od Juraj0136
sisil píše:To bol aj moj problem.Vycisteny konektor na pristrojovej doske,spendlikom vyrovnane pini.Odvtedy manzelka spokojna.Mozno iba nahoda,ale zabralo.
Myslis hlavny napajaci konektor? A tie pini si vyrovnaval kde? Dik za odpoved.

PoslaťNapísal: 17 Feb 2012, 15:09
od sisil
Tu natomto fore som sa to naucil.Vybral som budiky cele,tam je zabudovany konektor,protejsok je upevneni vo vnutri,na konzole.Vystriekal som to IZOPROPILALKOHOL sprej.Tie pini =smice-su pohiblive mozna nemali kontakt,tak som ich napruzil.

PoslaťNapísal: 19 Feb 2012, 20:45
od Juraj0136
sisil píše:Tu natomto fore som sa to naucil.Vybral som budiky cele,tam je zabudovany konektor,protejsok je upevneni vo vnutri,na konzole.Vystriekal som to IZOPROPILALKOHOL sprej.Tie pini =smice-su pohiblive mozna nemali kontakt,tak som ich napruzil.
Takze vam pisem, ako to dopadlo. Velmi dobre. Urobil som to presne podla toho , ako si to pisal, a zatial to funguje bez problemov a to som uz podrobil zatazkavacej skuske. sisil dakujem ti za pomoc, ani nevies kolko nervov si mi usetril. Vdaka.

PoslaťNapísal: 19 Feb 2012, 21:04
od bukelo
Tak parada, ze to takto pomaha. Ďakujeme za postrehy a informacie.

PoslaťNapísal: 24 Máj 2012, 21:52
od autofolieaap
nema niekto zapojenie konektora na pristrojovku corsa C r.v. 2001 ?

PoslaťNapísal: 31 Aug 2012, 00:14
od Doofy134
Mam podobny problem ale s corsou b 1,5td no mne zas pri otoceni klucika v spinacke poskoci rucicka rychlosti a neskor svojvolne klesa a stupa otackomer.Mam tak isto najprv skusit vsetko rozobrat a vacistit kontakty na budikoch ?

Och pristrojovka.

PoslaťNapísal: 25 Dec 2012, 17:19
od dedovlado
Na mojom opli mám takú rozd..nu prístrojovku. Zohnal som si druhú a že ju vymením.Áno aj som ju vymenil.Ale po naštartovaní auto zhaslo a viac nenaštartovalo.Podla toho v tej pristrojovke je imobilizer.Neviete mi pomôc ako sa s tohto dostanem ako to urobiť aby to išlo.Lebo ten pán čo mal predomnou tuto Corsu tak tu prístrojovku dal pekne do poriadku.Neukazovalo či dobíja denny tach.neukazoval ano hodiny. Môžte mi poradiť.

PoslaťNapísal: 25 Dec 2012, 21:31
od Signum
v prvom rade treba kúpiť prístrojovku ktorá bude odhlásená z predošlého vozidla a následne ju zpárovať s Tvojim imobilizérom a k tomu je potrebný security kód+diagnostický prístroj

PoslaťNapísal: 27 Dec 2012, 10:45
od bukelo
Rado, aj na Corse C? Lebo dotycny mi pisal SS, a tam sa zmienil o Corse C 1.7 CDTi.

PoslaťNapísal: 27 Dec 2012, 11:48
od Signum
Áno práve na Corse C

PoslaťNapísal: 27 Dec 2012, 12:05
od bukelo
Fíha, to som nevedel. Opäť som múdrejší.