Ty si nejaký maximalista. Nechceš vymeniť kvoli TID-u rovno celé auto.
Mám taký pocit, že v Corse je podobný displej ako v Astre F, takže pri popise nižšie vychádzam z F-ka. Ak je skutočnosť iná, opravte ma.
Na konektore, ktorý sa pripája do TID-u (Triple Information Display) by malo byť na pine 1 (červený vodič) stále napätie. V prípade Astry F je ťahané z poistky č.24, ktorá istí aj osvetlenie kufra a výstražné svetlá (blikajú všetky smerovky naraz
). Na pin 5 (čierny vodič) je privedené napätie zo zbernice 15, teda cez spínaciu skrinku. Ide to cez poistku č.7, ktorá istí aj osvetlenie celej prístrojovej dosky. Pomeraj najprv tieto napätia a v prípade, že jedno z nich mať nebudeš, stačí natiahnuť nový káblik z príslušnej poistky a nie meniť celú kabeláž. Za tie prachy, čo by tá robota stála by si si kúpil druhú Corsu.