Za krátko ma čaká kontrola STK, a tak si pomaly testujem auto, aby bolo všetko OK. Včera, keď sa už skorej stmieva, a konečne si vidím svetlo predomnou, som si všimol ako mi fungujú motorčeky nastavovania výšky svetlometov. Keď potočím koliečkom zo základnej nulovej polohy na tretiu, teda najnižšiu, tak najprv mi klesne hrana svetla/tmy na protilahlej stene o pár cm na ľavom svetlomete, pravý stojí v základnej polohe. Keď sa zastaví ľavý, rozbehne sa pravý, klesne o viac cm (kedže pravý svieti vždy vyššie), až cca po úroveň ľavého, a keď ho takmer dobehne na rovnakej úrovni, ďalej už klesajú spolu do najnižšej polohy, ľavý nižšie, pravý zastane kus vyššie (rozdiel ako v základnej polohe - čo je myslím dobre). Keď ich nastavím z najnižšej polohy do základnej (teda nulovej), tak idú oba naraz pekne hore. Keď takýto pokus opakujem, deje sa to stále rovnako.
Má to tak byť? Pretože na Corse B mi išli vždy oba naraz aj dole, aj hore.