tak dnes som sa pri beznej kontrole motoroveho priestoru stretol z takou nezvycajnou (mozno) poruchou.kontroloval som ukostrenie zapalovacej listy....jedna strana kabla ide do PIN1(konektor zapalovacej listy) a druhy koniec (zakonceny ockom) sa nachadza kusok odtial na takom malom drziaku pre kablove zvazky.plocha pod ockom nebola moc kontaktna a ako som to mal odsroubovane a oprete o plastovy deklik olejoveho filtra tak reku to skusim nastartovat (samozrejme konektor do zapalovacej listy bol zapojeny)...sranda po otoceni klucika do polohy start auto bez problemou nastartovalo tak som vyskocil z auta chnapol koniec z ockom (ze ho nasadim spat) a take supi ake mi to dalo som dostal mesiac dozadu na kamosovej 205 hned ma napadlo to chytit za buzirku a prilozit ku kostre a ono tam normalne preskakovali iskri ako na sviecke....a moja otazka znie....je to normalne?(podla mna nie) a preco to tam iskrilo?deje sa nieco zo zapalovacou listou?...[/b]
Skoda 120LS781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex) Opel Corsa B 1.0 12VX10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex) Opel Corsa D 1.4 16VA14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire