Ten článok o tom vykúpení si veľmi dobre pamätám, ale mal som pocit, že ho písal človek, ktorý v Opli ani nesedel, ani tie autá nepozná.
Ja mám tú 1.9CDTi 110kW, má poctivých skoro 420-tisíc a ešte stále má originálnu spojku. Tiahlo klapiek je samozrejme v háji, takže treba zaslepiť, aj originálne turbo už bude treba vymeniť, a potom už len také klasické veci - spotrebný materiál (oleje, filtre, drážkový remeň, raz za dlho rozvody).
Typické choroby sú, tak ako ostatní povedali, CIM modul, treba dať pozor na to, ktorý typ máš vo svojom aute, ja mám starší a drahší. Rozdiel v cene medzi jednotlivými typmi je veľký. Panel digi klímy mi nefungoval na začiatku, keď som ho kúpil, ale oprava bola úplne triviálna.
Korózia už sa mi zahryzla do dverí, mám tam malý kvietok, a aj na pár ďalších miestach. Ale za tých 50-tisíc, čo som s tým už najazdil, som do toho dal len pár eur a to, čo som oproti benzínovej Vectre, čo som mal predtým, ušetril na palive, som ešte zďaleka na servis neminul, takže zatiaľ to hodnotím ako dobrý povoz