Uvažujem nad kúpou VeCe. Prečítal som viacero recenzií na nete, no najlepšie bude opýtať sa majiteľov týchto modelov. Zaujímali by ma hlavne dieselové motory 2.2 a 3.0. Resp. 3.2 benzín. Našiel som jednú GTS-ku s týmto motorom. Aké sú Vaše skúsenosti? (vrodené vady, časte poruchy, a pod.)
...::: Opel Omega B "Jubileum 100" 2.0 16V 136HP r.v. 1999 Jungle Green :::... ...::: Opel Omega B "Elegance" 2.5 V6 170HP r.v. 2000 Star Silver :::...
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Trpia nejakými častými chorobami? Neodchádzajú niektoré súčiastky resp. snímače často? Kdesi na nete som čítal, že ukončenie výroby Vectry bolo pre Opel vykúpením.
Pokiaľ ide o karosériu, nekorodujú veľmi? Omegy na to boli dosť chúlostivé. Hlavne do roku 2000.
A čo sa týka výkonu, postačujú motory? Určite by som nechcel ísť pod 150 HP.
...::: Opel Omega B "Jubileum 100" 2.0 16V 136HP r.v. 1999 Jungle Green :::... ...::: Opel Omega B "Elegance" 2.5 V6 170HP r.v. 2000 Star Silver :::...
No ked si kupis VeCe z 2004 tak tam korozia bude uz na 100%.. to je dane uz vekom auta..
Nehovorim ze budu hnile lemy, ale kde tu sa uz hrdza proste najde.
na Vectrach vseobecne odchadzali napr. CIM moduly, panel ovladania digi klimy. Ale vsetko sa da opravit.
2,2Dti - tam mas PSG16 cerpadlo... ked sa pokazi, jeho oprava je skoro nemozna. Nove je drahe. Sem tam praskla kluka. .. po dalsie, je to uz dost zastaraly motor.
Pre teba by som volil 1,9Cdti 110kW. Da sa aj krasne cipnut. Problem pri nom mozes mat z dvojhmotou. Odist ti tam mozu vyrive klapky na sani, ale to sa da tiez spravit - zaslepit..
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Ten článok o tom vykúpení si veľmi dobre pamätám, ale mal som pocit, že ho písal človek, ktorý v Opli ani nesedel, ani tie autá nepozná.
Ja mám tú 1.9CDTi 110kW, má poctivých skoro 420-tisíc a ešte stále má originálnu spojku. Tiahlo klapiek je samozrejme v háji, takže treba zaslepiť, aj originálne turbo už bude treba vymeniť, a potom už len také klasické veci - spotrebný materiál (oleje, filtre, drážkový remeň, raz za dlho rozvody). Typické choroby sú, tak ako ostatní povedali, CIM modul, treba dať pozor na to, ktorý typ máš vo svojom aute, ja mám starší a drahší. Rozdiel v cene medzi jednotlivými typmi je veľký. Panel digi klímy mi nefungoval na začiatku, keď som ho kúpil, ale oprava bola úplne triviálna.
Korózia už sa mi zahryzla do dverí, mám tam malý kvietok, a aj na pár ďalších miestach. Ale za tých 50-tisíc, čo som s tým už najazdil, som do toho dal len pár eur a to, čo som oproti benzínovej Vectre, čo som mal predtým, ušetril na palive, som ešte zďaleka na servis neminul, takže zatiaľ to hodnotím ako dobrý povoz
Opel Astra K '20 F12SHL Opel Vectra C '06 Z19DTH Opel Vectra B '96 X18XE - ex
Dotyčný čo písal ten článok v tom aute nesedel zaručene. Písal aj recenziu o Omege a hlavne motory X20XEV dosť kritizoval. Všetko čo napísal boli somariny.
Ďakujem za odpovede. Tá 110kw 1.9-ka sa mi celkom pozdáva. Budem nad ňou určite uvažovať.
...::: Opel Omega B "Jubileum 100" 2.0 16V 136HP r.v. 1999 Jungle Green :::... ...::: Opel Omega B "Elegance" 2.5 V6 170HP r.v. 2000 Star Silver :::...