zdravim páni, poradte, vaše skusenosti a rady ako a ci sa to oplatí trochu "načipovať" moju Vectru B Caravan 2.0 DTi E2000 r.v.2000 , 136000km- či niesu stocene to neviem a aj to by som chcel zistit, auto nedymi a spotreba oleja je tak 0.5l na 1000km a spotraba nafty hahahaha
Omega B Caravan 3.2 Executive (Vectra B Caravan DTi E 2000 ex , NISSAN MAXIMA A32 QX 3.0 v6 ex,)
mne ten motor nezral tolko oleja .by som povedal ,ze v pohode od vymeny po vymenu a to som mal viac km na tachaci , nacipovat to daj , dnes uz to nie je take drahe ako pred par rokmi ked ti neni luto penazi .
Vectra Caravan 3,0 cdti - ex 2x Vectra B 1x - 2,0 dti , 2x - 2,2 dti - ex
aj ked tato tema nie je založena kvoli spotrebe oleja,ale pridam sa...to akoze trošku vysoke spotreby oleja mate vo svojich autach,to je potom uz asi len o vymenach olejoveho filtra a len dolievani oleja.Ja som sa bal po tom co som kupil moju VeBe z neslavne znamim motorom X16XEL ze budem mat vysoku spotrebu oleja,ale mne to vychadza na doliatie 1,5 l na 15 OOO km....a to mi asi viac tecie ako žerie olej...
Dobre hovoríš Maroško-1,8 x18xe-žiadne dolievanie od vymeny do vymeny.Co sa tyka načipovania,tak ja mam pridanych pár konikou na VW a je to citit-zatiaľ ok,ale na dobre rady okolo načipovania su tu iny machri
Opel Vectra 1,8 16v-85kw-1997- ex VW-Passat 1,9 tdi-74kw-2005
no tak pripojim sa aj ja k oleju mam 2.0 16V X20XEV a najazdil som od vymeny 7000km a spapala cca 2 litre oleja. a ohladom toho ozivenia ja by som to dal asi nacipovat ked ti neni luto auta. hoci sa troska viac vyblaznis na tom ale zas nestoji to za to. ja som osobne zastanca toho ze ked chce niekto vacsi vykon tak nech si kupi silnejsi motor od vyroby. mal by aj rezonator vyfuku nieco prispiet ale ci sa da aj do naftovych motorov dat to veru neviem.