Ja by som siel do 3,2 nemusim sa bat o turbo a ak planujes plyn, je lepsia kobinacia atmosfera+ plyn nez turboplyn
Nas klubacky kolega Alex uz ma vo svojej 2,5ke plyn, najnovsie systemy plynu uz nerobia take problemy, ako tie stare, dojazd zacina byt porovnatelny s benzinom, kedze je uz na trhu priamy vstrek lpg cim sa znizili straty lpg. Vykonom je taketo auto aj po montazi lpg stale na tom velmi dobre.
Takze je to vsetko na tebe. Pripominam, ale, ze montazou plynu sa nielen zkomplikuje servis uz aj tak dost narocneho motora, ale je casom treba robyt aj servis montaze plynu.
Dulo preco sa menia rozvody kazdych 60 000 koli pumpe, ked pumpa na nich nieje?
Naposledy upravil Lubec dňa 16 Aug 2011, 21:38, celkovo upravené 1
quattro VeBe X25XE - Phoenix-ex VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy VeBe X16XEL Caravan - ex ,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
Písal som, že mám pocit, že ten interval je 60 tis. km a mal som pocit, že práve kvôli vodnej pumpe. Ale vôbec si nie som istý.
Možno som si to len ja takto dal dokopy a pravda je niekde úplne inde
Kazde auto to ma ine....
Moja Astra kazdych 60000km alebo 4 roky....A to komplet cele rozvody
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Pre Z32SE som nasiel vymenu po 60t, 120t, 150t km. Kazdy tvrdi nieco ine, tak teraz si vyber
Najlepsie, co mozes spravit, je vymenit ich hned po kupe, potom budes mat aspon 2-3 roky pokoj.
Presne. Rôzne názory som našiel aj ja. Tak či tak si myslím, že je dobré ich vymeniť po kúpe, keďže človek si nikdy nemôže byť istý, či nie sú stočené kilometre. Mne by sa videlo ideálne ich meniť tak 90 - 100 tis., ale to je iba môj súkromný názor
Pozeraj hlavne na celkový stav. Nejaké vážne problémy nemal ani jeden z tých motorov - problémy prichádzajú iba pri zlej údržbe, preto doporučujem zohladniť hlavne ten celkový stav. Záleží len od toho koľko môžeš investovať, pretože 2,8 V6 Turbo sú novšie faceliftované modely a ceny začínajú o 3-4EUR vyššie ako u predfaceliftových 3,2 V6.
2,8 Turbo má rozvodovú reťaz = výhoda, Turbo dáva síce vyšší výkon, ale ako každé turbo môže predsavovať potencionálne investície do opravy.
3,2 má remeň, interval výmeny je stanovený na 120t km / alebo 8 rokov. Interval doporučujú skrátiť na 100tisíc. Tak bol menený aj na mojej.
Oba motory sú ťažké, takže trocha viac zaťažujú prednú nápravu. Ale ja mám na mojej už takmer 150t a tlmiče sú ešte pôvodné. Na STK pri teste a kontrole povedal že všetko je ešte úplne v poriadku - nemal žiadnu výhradu. Všetko funguje ako má, menil som zatiaľ iba tyčky stabilizátora.
Brzdy predstavujú trocha vyššiu investíciu. Ja som menil tento rok komplet všetky kotúče + doštičky. Cena aj s prácou 560EUR.
Vyššiu investíciu ešte predstavuje výfuk. Pretože na tieto verzie neexistuje druhovýroba, takže buď kúpiš originál diel alebo prispôsobíš nejakú tuningovú náhradu.
S kvalitou interiéru na mojej predfaceliftovej Vectre problémy nemám. Asfaltovými plátmi a penou som vytlmil dvere. Po bežnej "slovenskej" ceste mám v aute úplne ticho. Náchylné na opotrebenie sú iba rukoväte na dverách - kúpil som si nové = 35EUR / 1ks (prsteňmi sa ľahko ošúchajú, ale myslím že aj pofacelift je na tom tak isto)
S LPG neporadím, namám nič moc proti, aj keď mne by tam moc nesedelo...
Takže dúfam že si vyberieš dobrý kus. Ako som napísal, ja by som sa sústredil na celkový stav / opotrebenie. Lepšie kúpiť trocha drahšie starší predfaceliftový model ale v perfektnom stave ako najlacnejší faceliftovaný V6 Turbo v zlom stave. Potom sa dúfam pochváliš
ber 3.2 V6 a hod donho LPG bez akychkolvek rozpakov
ja som mal LPG v Omege 3.0 a spravil by som to znova
ostatne, ked som raz prisiel do LPG servisu a videl som ako ladia splynovac na asi 2-rocnej X5-ke V8 4,4i vtedy som pochopil...
a dalsie na rade bolo Nissan Murano s 3.5 V6
takze na taketo reci nedaj
VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC Honda Legen( wait for it... )dary
Len koľko je u nás momentálne takých čerpacích staníc...
Tento víkend som mal prvú skúsenosť s LPG-autom. Išlo o Kiu Sorento 3,5V6. To, že bola prerobená na plyn nebolo nijak poznať, ale sranda prišla pri tankovaní. Pretože sme nemohli nájsť čerpačku, kde mali plyn a ak sme aj nejakú našli tak bola zavretá alebo nám obsluha odmietla čapovať... A to sme išli trasu NMnV - Myjava - Hodonín (ale zase to bolo v čase 22-24:00) Boli sme asi na 15 staniciach (Shell, OMV, Gulf a kopu značiek o ktorých som ani nepočul)
tak s tymto som u nas ani na strednom slovensku problem nikdy nemal
benziniek s LPG je tu kopec a aj obsluha je v pohode
niekde ti dovolia si natankovat samemu, niekde nie...
VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC Honda Legen( wait for it... )dary
V Nitre by som s LPG problem nemal absolutne ziaden...
Minuly tyzden som mal tu cest s Audi A6 2,8 V6 Quatro 193PS na LPG
Rozdiel nebolo citit ziaden ci sol siel na LPG alebo na benzin...
Moj celkovy dojem z toho auta, do 3500ot som mal pocit ze idem v svojej Astre.....uplne zabity motor...ziaden odpych...
Ked som chcel predbiehat, stale som musel davat Kick Down....vtedy to hodilo na 4000 ot. a ako tak to slo....
Vobec ma ten motor nenadchol...
Osobne sa mi viacej paci tah Superbu s 2,5 Tdi alebo Alfa Rome 2,4 Jtd 173Ps
Tie auta idu 100 krat lepsie.
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Ahoj, cital som celu diskusiu..... dostal som pocit , ze potrebujes auto rychle ale spolahlive a nizkou spotrebou (kazdeho ideal)
Ja by som ti odporucil motor 2.0 T Z20NET (SAAB-VOLVO koncern).
Preco?
Auto je firemne a chodim nanom zhruba iba ja, prave dnes som zacal 220.000 km je to rocnik pred face tusim 2005-2006. Auto je servisovane pravidelne, olej, filtre, rozvody, tlmice, kotuce.
Skusenosti - zamatovy chod, presne a lahke radenie (6 stupnova), vyborna spotreba (momentalne 7,6 L /100 km!) / vykon je dostacujuci 129 kW (175 PS (predbehnes cokolvek co potrebujes a da sa aj ponahanat), uz som bol aj na teste kolko sa da vytiahnut CHIPOM, je to cca 210PS!
Skoda , ze je ich tak malo na predaj.
Ak chces napis, zavolaj ak pojdes okolo PD, povozim ta!
S LPG mam iba dobre skusenosti, dnes to robia uz velmi dobre.
AUDI A4 AVANT 1.9 TDI, OPEL VECTRA C GTS 2.0T.....EX - FIAT BRAVO 1.9 TD75, EX - VECTRA B 1.8, EX - FORD ESCORT 1.8 TD,EX - PEUGEOT 309 1.9 GTI,EX - FORD SCORPIO 2.0