Moderátori: dulo, buci_vectra
stanleybn píše:ani mne sa to nezda!!!ale kde mam hladat chybu?mne sa najviac nepozdava to pridavne kurenie,casto to dymi.pridemi to aky by to tahalo zbytocne vela nafty.co ty na to?
mjfox píše:stanleybn píše:ani mne sa to nezda!!!ale kde mam hladat chybu?mne sa najviac nepozdava to pridavne kurenie,casto to dymi.pridemi to aky by to tahalo zbytocne vela nafty.co ty na to?
ach jo... tak toto je asi problem kazdeho prihrevu rovnako aj v mojom:-)... mam pocit ze v zime to pekne smrdi:-) ja uz chcem leto.
mne to tiez dymilo a teraz zahadnym sposobom dymenie prestalo no proste citit to ze je to zapnute niekedy aj v kabine (mozno vymena pachoveho a peloveho filtra pomoze?) s tou teplotou mal som taky isty problem este menej mi to ukazovalo a vymenil som termostat a uz to je v pohode.
Dnes rano so siel do prace 9km cez mesto v BA asi 4semafory plus ranne parkovisko a statie na odbocke... snazil som sa ist normalne
trasa ruzinov=karlovka (mozno niekto pozna) a vyhodilo spotrebu 8,6 a motor bol zohriaty na 82stupnov. ten prihrev bol zapnuty. motor je 2.0 DTI VECE 74kw
funguje tak ze sa zapina ak su splnene dve podmienky teplota vonku pod 5stupnov a teplota motora pod 70 alebo pod 80 stupnov teraz neviem:-) papa to 0,1-0,7l/hod (niekde osm nasiel hodnoty) cize rano ti to urcite papa max
podla mna bude problem asi v termostate a spotrebu by som neriesil
Salamander píše:6,1 L/100km. Trasa: Home - Work= 15km
Nehnevaj sa, ale podľa mňa tvoja spotreba nie je košér. Diagnistika na mieste ti nemusí povedať veľa. Možno by to chcelo life data pri jazde. Diagram vzduchu a podobne...
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia