Stránka 2 z 2

PoslaťNapísal: 08 Jan 2011, 22:35
od kofi
Takto to vyzera v aute:

Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

PoslaťNapísal: 09 Jan 2011, 12:03
od iurai
ten ventil tam musi byt, alebo sa v tom niekto vrtal.
bolo by fajn, kebyze sa niekto s rovnakym motorom pozrie, kde ten ventil je

PoslaťNapísal: 09 Jan 2011, 16:20
od fester777
teraz som menil podtlakove hadicky na tvojom motore a ano ten ventil tam urcite je bo aj pri nom som menil hadicky.

P.S.: tu umelu prepazku tam nemas nad pelovym filtrom? tam kde je RJ alebo si si ju dal dole bo ta vlhkost co tam mas nie je bohvieco ked ti volakde natece voda

PoslaťNapísal: 09 Jan 2011, 18:14
od kofi
mam tu umelu prepazku, len to bolo rozoberane za dazda len pod provizornou foliovou strechou. Len ten ventil pri pel. filtry ja nemam moze byt ze to niekto vyhodil a preto mi hadze chybu 29 Heating Cutoff Valve Voltage High??? Ale ovladanie sa tvari ze prepina klapky ako ma. Moze to fungovat aj bez toho???

Nahodou niekto z okolia MI s rovnakym motorom kde by sa to dalo porovnat???

PoslaťNapísal: 10 Jan 2011, 04:23
od iurai
je to zahada, lebo hadice kurenia akokeby boli z verzie bez klimy

PoslaťNapísal: 27 Jan 2011, 08:15
od iurai
v teme co davam link mas foto od festera777, kde vidiet aj ventil

http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=12081&start=20
pozri u seba, ci mas privodne hadice do kurenia z jedneho dielu alebo spajane

PoslaťNapísal: 28 Jan 2011, 21:00
od kofi
iurai tu na tejto stranke hore som dal foto ako to vyzera u mna

PoslaťNapísal: 29 Jan 2011, 03:01
od iurai
vsak ja viem

PoslaťNapísal: 25 Apr 2012, 18:56
od jano vectra B
zdravim chcem sa pridat k teme mozno mi niekto odpovie ked je auto zohriate vypnem kurenie tak ide pekne studeny vzduch ale ked vypnem motor a zapnem za par minut samozrejme motor je teply a zapnem ventilator citim ako mi ide na zaciatok teply vzduch az po chvili ide studeny mam vectra B 1,8 16V 1998 mam pocit ze z radiatora asi ide teply ale neviem preco.Dakujem za odpoved

PoslaťNapísal: 25 Apr 2012, 19:04
od bukelo
mas automaticku klimu?

PoslaťNapísal: 27 Apr 2012, 15:06
od jano vectra B
mam manualnu klimu a zistil som že ked auto stoji cca 1 hod a naštartujem tak potom je počut taky piskot chvilu asi ten podtlak chcel by som vediet ako funguje ten ventil kurenia čo je v nom lebo ked je auto zapnute tak podtlak funguje len ked je vypnute tak ako tam vydrži aby ten ventil kurenia bol zavrety a nepuštal teplu vodu do kurenia

PoslaťNapísal: 27 Apr 2012, 17:22
od buci_vectra
Uniká ti zrejme podtlak.
Skontroluj si všetky gumené kolienka a tie tenučké podltakové hadičky či sú tesné.
Môže byť zlý aj spätný ventil, ktorý je na vedení k posilovaču bŕzd, z neho je ťahaný aj ten podtlak na otváranie ventilu kúrenia.
Máš tam ešte aj zásobník podtlaku, nájdeš ho pod plastom kde sa mení vzduchový filter klimatizácie, ten zásobník je na spolujazdcovej strane...

PoslaťNapísal: 27 Apr 2012, 19:21
od jano vectra B
Diki za pomoc ešte len mala otazka ten zasobnik som nasiel ako ho mam skontrolovat da sa rozobrat a pozriet dnu . :)

PoslaťNapísal: 27 Apr 2012, 19:24
od buci_vectra
Interpunkčné znamienka nepoznáš? Blbo sa to číta...
Ja by som do toho zásobníka fúkol, či z neho uniká vzduch... napr....

PoslaťNapísal: 28 Apr 2012, 16:43
od jano vectra B
Ahoj ten zasobnik vypadá v poriadku ale ten ventil ktorý ide z posilovača sa dá skontrolovať je to ten ktorý ide z posilovača a druhá strana je v motore fukal som do hadičky tej z boku ta vedie do zasobníka len vzduch ide aj dnu aj von nedá sa to otestovať ked je to namontované dakujem za radu. :D

PoslaťNapísal: 07 Máj 2012, 20:18
od jano vectra B
Zdravím chcel by som vedieť ak má niekto skusenosť ako dlho vydrží podtlak ked sa vypne motor ,mám pocit ak vypnem motor hned sa stratí a skúšam hadicu na kurení tak začína byť teplá takže to znamená že sa otvorí kurenie,takže ak môže potreboval by som poradiť.

PoslaťNapísal: 01 Okt 2012, 15:54
od iurai
myslim si, ze mna vydrzi podtlak aj do dalsieho dna

tu su nejake fotografie ako je ventil kurenia pozapajany
je to na Vectre B X20XEV facelift.
predfaceliftove modely okrem X25XE nemali ten adapter, kde sa hadice pri servobrzde spajali

z fotiek je dost zrejme, kde je vystup a vstup vody

Obrázok
Obrázok
Obrázok

PoslaťNapísal: 01 Okt 2012, 17:01
od AReYco
:up:

rychlospojka na hadiciach kurenia

PoslaťNapísal: 06 Okt 2012, 11:35
od iurai
este pridam fotky rychlospojok, ako ich pouziva kurenie

doporucujem ich najprv nastriekat WD40, aby bolo mozne zaistovaci kruzok lahko posunut.

pri demontazi je treba stlacit poistku kruzku, kruzok stiahnut smerom od kurenia. potom je mozne stiahnut hadicu

pri montazi musime hadicu zasunut tak daleko, aby drazka v rychlospojke presne sadla cez rozsirene miesto na hlinikovej trubke.
inak riskujete stratu kvapaliny a zadretie motora

Zaisteny stav

Obrázok

Odisteny stav

Obrázok


photo hosting

Re: podtlakovy ventil kurenia (Vectra B, Omega B ...)

PoslaťNapísal: 16 Júl 2014, 05:14
od Mony
Podľa toho čo sa tu rozoberalo, tak ventil kúrenia je otvorený a uzavrie sa pôsobením podtlaku?Kedže sa mi zdá, že klíma chladí slabšie tak sa v tom trochu vŕtam a som si všimol, že pri vonkajšej teplote 27 °C a pustenej klíme boli trubky kúrenia horúce.Ak ide klíma,(alebo nastavenie na LO) ventil by nemal prepustiť vodu do radiátora.Iba ak sa vypol motor,klesol podtlak a pri opätovnom naštartovaní sa do trubiek dostala horúca voda?
Alebo to funguje inak?