Zdravím, po oprave Vebečky po búračke ide všetko ako má, len mi búcha vzadu, ak som dobre počul zadné pravé koleso, môže to byť tým, že mi nešla najprv odbrzdiť ručná brzda a ešte búcha ak sa celkom neuvoľnila? Nie je to búchanie ako pri prechode po nerovnostiach, ale akoby búchanie kladivom. Keď idem pomaly, tak búcha pomaly a čím idem rýchlejšie, tak tým búcha viac ..
Asi mi nič iné neostáva, len to celé rozobrať a pozrieť, poprípade pomeniť brzdy. Auto 3 mesiace stálo, čiže uvidíme, čo tam bude, no skúsil som šťastie či náhodou niekto niečo podobné nemal díky .. Aj keď je zaujímavé, že predtým mi to nerobilo. Auto stálo a potom začalo robiť. Nechápem
No, ono ti to auto nestalo bez priciny, ze? Zatial, co si sa kochal divokym porastom sa ti okrem predku bezproblemovo mohli rozpadnut aj ine casti auta nachadzajuce sa vzadu. Predpokladam, ze sa ti pri tom poslednom divokom parkovani komplet rozpadla bubnova brzda.
Omega MV6 '98 AT4 - N2O Vectra 2,5 V6 '97 AT4 keď budem veľa papať a vyrastiem, kúpim si VXR8 Bathurst S
dnes som prezrel brzdy, nápravy, etc. a všetko je ok, skôr ma napadlo, neohlo sa stať, že nejako ohlo disk do vajca aj keď bola na ňom pneu? A tým pádom ako idem tak to búcha?
ja som v chorvátsku stal na ručnej a rýchlosti 12 dni a keď som sa pohol tak mi dačo šuchalo -nič som nevidel ale asi po 5km to prestalo predpokladám že zadná pravá brzda ale od vtedy mam pokoj
Ručná mi ide odkedy som ju uvoľnil v poriadku. Keď odbrzdím, odbrzdí, keď zabrzdím zabrzdí. Bolo tam asi len zaseknuté lanko. Pozrel som nápravy, všetky silentbloky, dal to na zdvihák a skúšal či nie je nič uvoľnené a nič sa tak nejaví, netuším o čo tam ide.
skus pri malej rychlosti zabrzdit rucnu a potom ju pomaly povolovat a takto jazdit a obrusit povrch bubna.
na buchanie staci, ze na tom vnutornom povrchu bubno kotuca je nejake miesto, ktore po dlhom stati drie o oblozenie. samozrejme takto na dialku nevieme posudit, ze ake je to hlasne.
ak sa ti ktocu citelne hreje, tak to radsej rozober
Vo štvrtok s ním idem na dlhšiu cestu aj v piatok, tak budem skúšať. Je možné, že mi to tam trie, pretože aj keď dám na zdvihák auto a je ručná povolená a točím kolesami zadnými, tak je počuteľné šúchanie. Vo štvrtok sa ide robiť aj geometria, tak uvidíme čo povedia v servise, už som kamaráta oboznámil
lenže počuť šúchanie (také mierne) nie je nič hrozné ani netradičné...raz to je už všetko staré a aj po rozobratí a nastavení to máličko šuchoce... avšak mám na mysli šúchanie, ktoré počuješ, keď máš auto na zdviháku a keď si priamo pri kolese.
Keď sedím v aute nepočuť to ani pri vypnutom rídiu a otvorených oknách....kedysi mi to šúchalo tak, že keď som šiel vedľa domu alebo plotu v dedine, tak sa to odrážalo a pom počul šu-šu-šu a podľa rýchlosti to zrýchľovalo.
Juraj mi robil zadné brzdy a po nastavení sme ich nechali aby máličko šúchali. Nehrialo sa to a po pár zabrzdenia to ešte trošku sadlo....odvtedy brzdí ako má a nič nedrie. Aj keď sa mi 2x stalo, že keď som vychádzal z parkoviska, kde som stál na ručnej a som sa pohol na prvých metroch, bolo počuť výraznejší zvuk, také zarezonovanie v zadných bubnoch ...ale to len kým sa neuvoľnili dobre pakne. Počas jazdy to nerobí ani nemôže samozrejme.
Ak ti teda nepomôže prejsť pár metrov na ručnej, aby sa to trošku "prečistilo", budeš to musieť rozobrať a kuknúť v akom sú stave. Prípadne ak máš peniaze nazvyš tak kúpiť nové pakne so strunkami.
Mne to tiež šúchalo, na VeBe to robili platničky, teraz na Omege mi šúchala ručná, tak ju nepoužívam vobec, a nešúcha, ale v poslednom čase mi zas v zadnom lavom kolese začalo niečo vrzgať, ako ked sú napr. zle pánty namazané, také to iá-iá-iá a zrýchluje sa to tiež s rýchlosťou kolesa, bohvie či ložisko alebo čo, inak po pár desiatkách metroch to prestane, resp. už to dovnutra nepočujem, ale tie prvé metre to počujem aj so zavretými oknami dosť dobre.
Fiat Palio Combi 1.2 -> 4 x Opel Vectra B 1.8/1.7TD -> Opel Astra G Caravan 1.4 -> Opel Omega 2.5 V6 LPG -> Škoda Octavia 1.9TDi L&K
[BRATISLAVA] Chiptuning & kódovanie & EGR off & DPF off & a iné soft úpravy -> SS
Volkswagen Passat 1.9TDi 96kw @ 132kw EGR off BMW 730d 160kw @ 200kw EGR off
kamarát v servise mi povedal, že na 99% si je istý, že to budú uvolnené platničky, ktoré o seba búchajú a potom to je akoby mi búchalo kladivom do podvozku, pretože sa to všetko prenáša. Zajtra o druhej geometria + sa na pozrie, čiže uvidíme, čo z toho vznikne ďakujem však za rady + areycovi za photo, z toho vždy človek viac vyrozumie ako len, keď číta