Mám taký problém s mojou Vectrou 1,9 CDTI 110kW, 2005. Riadenie mi ide strašne ľahko... Jazdím na veľa automobilov rôznich značiek, ale s takýmto niečim som sa ešte nestretol .. Myslel som si že to je letnými pneumatikami..ale aj po prezutí na zimné je to stále rovnaké. V malých rýchlostiach to nevadí..ale ked idem 90 km/h a viac tak je to strašne nepríjemné a auto je nestabilné (citlivé na pohyb volantu). Poradte čo mám spraviť. Nedá sa to niekde nastaviť alebo niečo také? Zdá sa mi ako keby riadenie išlo stále v nejakom CYTI mode...alebo niečo také...
To iste stve aj mna. V meste je to dobre, ale mimo alebo na dialnici je to miestami dost neprijemne A to aj na pneu 255/35/19.
Vectra C nema posilovac s premenlivym ucinkom?
Neporadím v čom môže byť chyba, ale všetky Vectry C V6 majú posilnovač s premenlivým účinkom - možno aj všetky ostané motorizácie, to neviem. Používam aj BMW a Škodu - v meste aj na diaľnici ale rozdiel v riadení proti Vectre tam nie je. Nemení sa niekedy aj kvapalina v posilnovači alebo aspoň nedolieva? Nejak neviem, budem riešiť keď sa to aj mne doje...babre.
mam ten isty problem.na ceskom fore som sa docital ze nejaky chlapik v Prahe zvykne preprogramovat CIM:ja som to dal tiez urobit a slo to do chvile ,kym som nevybral baterku.bola vonku na nabijacke jeden den.ked som ju zalozil tak to znovu neslo ako ma.tak ked pridem domou idem znova na programovanie a uvidim.dam vediet ako to dopadlo
hmmm, zaujimave
ja mam praveze pri vyssich rychlostiach posilnovac prijemne tuhy a trocha zmakne, ked som v meste
auto sice reaguje na riadenie presne a ukazkovo, ale urcite je auto stabilne a zjavne mate v niecom chlapi problem, kedze to auto sa asi nechova tak ako ma
VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC Honda Legen( wait for it... )dary
cafte vsetci.tak po dlhom listovani po fore som poriesil aj to riadenie.myslim ze to bolo na fore astra elektro,a pravdepodobne je porucha odstranena .uzivatel Kajo ,myslim,pisal ze treba nakalibrovat uhol natocenia kolies.sice pisal pre iny typ auta ale ja som to hned odskusal .bol som uz zufaly.musel som prejst dakych 10km.a potom riadenie fakcilo ako ma.Huraaaaa.konecne.vyskusajte aj vy ,dufam ze sa podari aj vam!ja som jednoducho nastartoval auto a potom tocit volantom dolava uplne nadoraz,chvilu som to tam podrzal 3sek,a zase na druhu stranu .tam tiez podrzat.toto som urobil 2 krat a ide to.len dufam ze to nebudem musiet robit pri kazdom starte.tak hodne zdaru!dufam ze som pomohol.caf caf
info: tocenim dolava doprava odvzdusnite servo, ak chcete dotiahnut riadenie- slaby odpor v riadeni, tak dotiahnite regulacnu skrutku na servoriadeni-je tam 10, da sa pouzit 17-stka orech-racna, je tam malo miesta, len staci trochu lebo potom pojde volant az moc tazko, treba sa s tym pohrat, povozit-doladit atd.
to je jasne ze sa aj odvzdusnuje.ale ak niekto vyberie baterku na dlhsi cas tak to musi znovu nakalibrovat.a toto info mam aj od inych majstrov z fora. spon u mna to je tak