pod autom je podtlak,takze spodny kryt na akumulator vela ucinku nema,ine je to s olejovou vanou,ta je trochu nizsie ako naraznik a olej sa moze v lete prehriat,na benzin spodny kryt neodporucam,diesle maju zvacsa vymennik tepla,takze tam to nehrozi. Cez leto mam bateriu teplu,ci je tam spodny kryt ci nie.
meral som i teplotu v motorovom priestore,no vykyv teploty bol nepravidelny,teplota v motorovom priestore zavisela od mnohych faktorov,takze som nemohol porovnat vplyv spodneho krytu na teplotu.
Zistil som, že zvyšky toho Poľského krytu dobre slúžia ako rôzne spevnenia podblatníkov, konzolky apod.
Stačí plast nahriať na 150 stupňov a dá sa z neho vymodelovať čokoľvek, je z neho taká mäkká handrička, proste paráda.
Režem ho minikarboškou.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
nič, u mňa je to stále v teoretickej rovine...vždy keď zdvihnem auto a je celé zasraté, si poviem, že by sa tam hodil ten kryt.... ale potom akosi zabudnem na ten význam a znova jazdím...no niekedy keď idem po riadnej špine (mokré blato) tak myslím presne nato, že mi to čiape zospodu na celý motor.