Ale coze by nevyriesili. Ked je vsetko nove, treba to len spravne nastavit a brzdi to vyborne. Dokonca som skusal aj za jazdy a funguje to tiez, kdezto na starych oblozeniach a bubnoch to hrozne hryzlo a buchalo.
Cela veda toho buchania bola v zlom nastaveni brzdy, kde boli velke vole. Potom sa to hryzlo.. Ono to treba aspon raz rocne nastavit, aj ked je pravda ze clovek nema o tom nastaveni velku predstavu, kym aspon raz nevidi nastavovaci mechanizmus pod bubnom.
Pár dní dozadu som ju pozeral, a zdá sa mi, že aby sa dalo dostať k vahadlám treba zhodiť výfuk a potom aj tú teplotnú izoláciu. Je tam popísané aj ako premazať lanká? Ako sa k tomu dostať? Nemám ju teraz pri sebe.
Fiat Palio Combi 1.2 -> 4 x Opel Vectra B 1.8/1.7TD -> Opel Astra G Caravan 1.4 -> Opel Omega 2.5 V6 LPG -> Škoda Octavia 1.9TDi L&K
[BRATISLAVA] Chiptuning & kódovanie & EGR off & DPF off & a iné soft úpravy -> SS
Volkswagen Passat 1.9TDi 96kw @ 132kw EGR off BMW 730d 160kw @ 200kw EGR off
Mám taký problém, že na jednej strane funguje ručná perfektne, a na ľavej strane sa to lanko absolutne nehýbe. Takže brzdí len jedna strana. A nechcem stávať moc na rýchlosti, keďže to škodí prevodovke.
Fiat Palio Combi 1.2 -> 4 x Opel Vectra B 1.8/1.7TD -> Opel Astra G Caravan 1.4 -> Opel Omega 2.5 V6 LPG -> Škoda Octavia 1.9TDi L&K
[BRATISLAVA] Chiptuning & kódovanie & EGR off & DPF off & a iné soft úpravy -> SS
Volkswagen Passat 1.9TDi 96kw @ 132kw EGR off BMW 730d 160kw @ 200kw EGR off
Mne nebrzdí ručná už vôbec, ale tam treba vymeniť "obsah" bubna, čiže čeluste, vratné pružinky a doštelovať. Budem asi musieť vymeniť aj vratnú pružinku páky... Stojím stále na rýchlosti, len si musím hľadať menej strmý kopec, lebo to motor neudrží Sranda je s policajtom, keď mám vystúpiť z auta v prudšom klesaní
Opel Astra K '20 F12SHL Opel Vectra C '06 Z19DTH Opel Vectra B '96 X18XE - ex
Ja som už menil na Vebe nové lanká na ručnú a výfuk musel dole .Jeden čas nezaberala ,ako väčšine Vebe do zadu iba do predu a to už boli vymenené komplet nové čeluste a všetko okolo toho .Moja rada je vymeniť lanká a dať nové čeľuste a kotúče a brzdenie do zadu bude o 100% lepšie.Zlepšenie nastalo až po nahodení nových kotúčov nakoľko na starých bol pravdepodobne ovál a tým pádom sa nedala ručná ideálne nastaviť.Nové lanká som dával z toho dôvodu ,nakoľko sa lanko zadrhávalo a začalo sa trhať.Po výmene všetko
Opel Vectra 1,8 16v-85kw-1997- ex VW-Passat 1,9 tdi-74kw-2005