Vectra C V6 vibracia
Moderátori: dulo, buci_vectra
- Cierny korzar
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 531
- Dátum registrácie: 16 Mar 2008, 19:23
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Vectra C V6 vibracia
Chlapi , mam vymenene silenbloky na napravnici , tie dva uplne v predu , tycky stabilizatora , kotuce , dosticky , ale moj problem pretrvava...problem spociva v tom ze ked pridavam od 60-110 trasie mi celym autom , citim to v nohach , nie vo volante, proste idu take vibracie do auta pri akceleracii. Dalsia vec je ze ked uvolnim plyn tak to nerobi , jednoducho ked len idem bez pridavania , alebo dolu kopcom alebo sa ustalim na jednej rychlosti bez akceleracie tak je vsetko v poriadku .Alebo ked pustim spojku , tak tiez netrasie...Mam podozrenie na vnutorne homokinetaky + lozisko . Co vravite vy ?
If you continue to burnout the herbs , we gonna burn out the cane fields. ;P
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Vitaj v klube vibrujúcich Vectier.
Barry má myslím podozrenie na prevodovku.
Taktiež diferák nie je mimo podozrenia.
Ale homokineťáky to tiež môžu byť, v tom prípade by však vibrovanie podľa mňa bolo silnejšie na nižších prevodových stupňoch, ako to je u Teba?? Resp., súvisia vibrácie nejak so zaradeným stupňom?
S klímou? S pneumatikami? S otáčkami motora alebo čisto iba s rýchlosťou?
Ďalšia vec - máš na dlhšej poloosi závažie?
Niekedy sa odtrhne a poloos má tendenciu k rozkmitaniu.
Barry má myslím podozrenie na prevodovku.
Taktiež diferák nie je mimo podozrenia.
Ale homokineťáky to tiež môžu byť, v tom prípade by však vibrovanie podľa mňa bolo silnejšie na nižších prevodových stupňoch, ako to je u Teba?? Resp., súvisia vibrácie nejak so zaradeným stupňom?
S klímou? S pneumatikami? S otáčkami motora alebo čisto iba s rýchlosťou?
Ďalšia vec - máš na dlhšej poloosi závažie?
Niekedy sa odtrhne a poloos má tendenciu k rozkmitaniu.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
- Cierny korzar
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 531
- Dátum registrácie: 16 Mar 2008, 19:23
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Kajo: To závažie neviem , skontrolujem.
S otáčkami to nesúvisí ,podla mňa, ani s klímou .
Robi to iba pri zaradenej rychlosti ked pridávam . Ked idem jednou rychlostou tak to nerobi , ked stlacim spojku tak to nerobi , ked vyradim nerobi , dolu kopcom tiez nie , len ked pridavam.
Je to tak že idem v klude 50-60 a nic , mam zaradenu petku a pridávam pod plnym plynom tak medzi 80-115 to vibruje najsilnejsie.
Ked robim to isté na trojke , tak sa tiez rozvibruje , ale je to menej citit ,pretoze pri tej akceleracii sa to trochu viac straca.
Ked prejdem okolo 110 tak to nie ,ze prestava ale uz je to take suvisle ze to skoro necitit.
Inak auto mi este robi to ze ked prejdem nejaky hupák, ze auto nadvihne a klesne tak nieco zospodu zavrci a je to podobny zvuk ako ked sme mali na firemnej dacii vypukane klby.Takze by som tipoval to , lenze ked idem po meste v klude tak nepukaju , ani na parkovisku pri plnych rejdoch dopredu , dozadu nepukaju...
Este mam podozrenie na horne ulozenie tlmicov....lenze sypat do toho penaz neustale s neistym vysledkom...neviem neviem.
S otáčkami to nesúvisí ,podla mňa, ani s klímou .
Robi to iba pri zaradenej rychlosti ked pridávam . Ked idem jednou rychlostou tak to nerobi , ked stlacim spojku tak to nerobi , ked vyradim nerobi , dolu kopcom tiez nie , len ked pridavam.
Je to tak že idem v klude 50-60 a nic , mam zaradenu petku a pridávam pod plnym plynom tak medzi 80-115 to vibruje najsilnejsie.
Ked robim to isté na trojke , tak sa tiez rozvibruje , ale je to menej citit ,pretoze pri tej akceleracii sa to trochu viac straca.
Ked prejdem okolo 110 tak to nie ,ze prestava ale uz je to take suvisle ze to skoro necitit.
Inak auto mi este robi to ze ked prejdem nejaky hupák, ze auto nadvihne a klesne tak nieco zospodu zavrci a je to podobny zvuk ako ked sme mali na firemnej dacii vypukane klby.Takze by som tipoval to , lenze ked idem po meste v klude tak nepukaju , ani na parkovisku pri plnych rejdoch dopredu , dozadu nepukaju...
Este mam podozrenie na horne ulozenie tlmicov....lenze sypat do toho penaz neustale s neistym vysledkom...neviem neviem.
If you continue to burnout the herbs , we gonna burn out the cane fields. ;P
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Vyzerá to tak, že s Barrym máte veľmi podobné symptómy.
On má auto ešte v záruke, najlepšie asi bude počkať, ako mu to v opli vyriešia a zariadiť sa podľa toho.
To zavrčanie podľa mňa bude pravdepodobne niečo súvisiace s motorom, čo sa dotkne karosérie, pravdepodobne výfuk.
On má auto ešte v záruke, najlepšie asi bude počkať, ako mu to v opli vyriešia a zariadiť sa podľa toho.
To zavrčanie podľa mňa bude pravdepodobne niečo súvisiace s motorom, čo sa dotkne karosérie, pravdepodobne výfuk.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
- Cierny korzar
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 531
- Dátum registrácie: 16 Mar 2008, 19:23
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
- Barry
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 666
- Dátum registrácie: 27 Jan 2008, 20:42
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Zahorie
- Kontaktovať používateľa:
clovece.... presne viem co si popisal... to robi aj mne... ja som si myslel ze je to proste slaby motor a ked pridavam tak ten motor proste nevladze a jemne trha, alebo skor trasie... ked dam nizsi prevodovy stupen tak to prestane, lenze ty mas trocha silnejsi motor ze ?... inak zvykol som si jazdit vo vyssich otackach a tam to nerobi. Ale ja mam este ine vibracie a otravnejsie...
No Vectra C = nepodarok.
Auto uz nemam v zaruke, problem sa zatial nevyriesil a predpokladam ze po technickej stranke ani nevyriesi. Skusam riesenie ine, ale to je na inu temu.
Tak drzim palce, snad na nieco prides ty.
Osobne si myslim ze by stalo za to zalozit vedecko-vyskumny team na skumanie vectry C a paranormalnych javov s tymto vozom spoenych :O)
No Vectra C = nepodarok.
Auto uz nemam v zaruke, problem sa zatial nevyriesil a predpokladam ze po technickej stranke ani nevyriesi. Skusam riesenie ine, ale to je na inu temu.
Tak drzim palce, snad na nieco prides ty.
Osobne si myslim ze by stalo za to zalozit vedecko-vyskumny team na skumanie vectry C a paranormalnych javov s tymto vozom spoenych :O)
BMW X6 F16 30d 190kW (2018)
EX-Opel Vectra C Caravan, 1,9CDTI 88kW (2008)
Škoda Octavia II Tour, 1,6 MPI 75kW (2011)
EX-Opel Astra G 1,2 16V (2002)
EX-Opel Kadett E 1,3 (1986)
EX-Škoda Felicia 1,4 MPI (1999)
EX-Opel Astra H 1,7 CDTI (2006)
EX-Opel Vectra C Caravan, 1,9CDTI 88kW (2008)
Škoda Octavia II Tour, 1,6 MPI 75kW (2011)
EX-Opel Astra G 1,2 16V (2002)
EX-Opel Kadett E 1,3 (1986)
EX-Škoda Felicia 1,4 MPI (1999)
EX-Opel Astra H 1,7 CDTI (2006)
- tuning-hifi
- Prezidento
- Príspevky: 3164
- Dátum registrácie: 10 Dec 2009, 00:00
- Auto: Omega A
- Bydlisko: Levice
- Bydlisko: Martin, Pata
- Kontaktovať používateľa:
Rado, skusal si prehodit kola navzajom??? ci ti to nerobia gumy na predku.. ak su nejako zoslahane alebo tak.. Zotrvak by ti to robil stale, skor spojka by to mohla robit, mozno lamela ak jemne podklzuje... mne to skor pripada ako tie poloosi, moze ich mierne krizit.. ale to je otazne ci je to naozaj.. to by museli mat vole v oboch klboch.. al ekto vie.. je to silny motor
Drobcek2 - Opel Omega A Caravan 2,6i CD Automat
Evolution II - Opel Omega B limuzina 2,5 V6 manual
Srsen - Opel Corsa A 1,2
Krumplik - Opel Corsa B 1,2
Black Night - Opel Vectra B 1,8 16v
Maco - Mitsubishi Pajero Wagon GLS 3.0 V6
Evolution II - Opel Omega B limuzina 2,5 V6 manual
Srsen - Opel Corsa A 1,2
Krumplik - Opel Corsa B 1,2
Black Night - Opel Vectra B 1,8 16v
Maco - Mitsubishi Pajero Wagon GLS 3.0 V6
ked nesuvisi s otackami motora, tak to bude na ceste diferencial, poloosy, naboje, kotuce, kolesa
ale ked sa to deje pri rozbehu, najma pri nizkych otackach motora a silnejsom stlaceni plynu, tak by to mohlo mat suvis s motorom
napr. sviecky, zapalovaci modul, kable, ...
robi to aj pri jazde ustalenou rychlostou do kopca ?
ale ked sa to deje pri rozbehu, najma pri nizkych otackach motora a silnejsom stlaceni plynu, tak by to mohlo mat suvis s motorom
napr. sviecky, zapalovaci modul, kable, ...
robi to aj pri jazde ustalenou rychlostou do kopca ?
- Cierny korzar
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 531
- Dátum registrácie: 16 Mar 2008, 19:23
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
iurai: Ustalenou nie . Len ked zrychlujem ,teda v zabere najviac medzi 80-110,115 .
Kotuce su nove , mozme vylucit . Po najblizsej vyplate sa chystam na vnutorne klby + ložisko.
Myslis ze by mohol byt problem so zapalovanim ? Hmm...lebo mi svieti kontrolka motora ako som ju kupil , ale niekedy svieti niekedy nie...ked sme to mali s dulom na pc tak sme v podstate nic nezistili , len obcasny missfire...
Tukesko: Aj nad tym som rozmyslal , ci to nemozu byt kolesá , lenze penumatiky mam funglace , nové . Zavazia mam asi 300g na jednom kolese , lenze ked idem ustalene , alebo bez plynu atd , ze neakcelerujem tak netrasie , len pri pridavani 80-115 a v podstate je jedno na ako prevodovom stupni. Dolu kopcom sa to nedeje ,a kolesa by triasli stale , ci ?
Hifo: Lenze ja uz ani neviem ci to robi stale , alebo nie .Mam dojem ze mozno aj hej , len to niekedy menej , alebo skoro vobc necitit.
Kotuce su nove , mozme vylucit . Po najblizsej vyplate sa chystam na vnutorne klby + ložisko.
Myslis ze by mohol byt problem so zapalovanim ? Hmm...lebo mi svieti kontrolka motora ako som ju kupil , ale niekedy svieti niekedy nie...ked sme to mali s dulom na pc tak sme v podstate nic nezistili , len obcasny missfire...
Tukesko: Aj nad tym som rozmyslal , ci to nemozu byt kolesá , lenze penumatiky mam funglace , nové . Zavazia mam asi 300g na jednom kolese , lenze ked idem ustalene , alebo bez plynu atd , ze neakcelerujem tak netrasie , len pri pridavani 80-115 a v podstate je jedno na ako prevodovom stupni. Dolu kopcom sa to nedeje ,a kolesa by triasli stale , ci ?
Hifo: Lenze ja uz ani neviem ci to robi stale , alebo nie .Mam dojem ze mozno aj hej , len to niekedy menej , alebo skoro vobc necitit.
If you continue to burnout the herbs , we gonna burn out the cane fields. ;P
- Cierny korzar
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 531
- Dátum registrácie: 16 Mar 2008, 19:23
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
- Barry
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 666
- Dátum registrácie: 27 Jan 2008, 20:42
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Zahorie
- Kontaktovať používateľa:
Ides mojou cestou.... prehadzoval som kolesa s kamosom... v servise skusali nove kolesa... mam teraz nove elektrony..... stale je to rovnake. Kotuce mi tiez menili.. ani tym to nie je.... toto vsetko sme riesili na zaciatku.
BMW X6 F16 30d 190kW (2018)
EX-Opel Vectra C Caravan, 1,9CDTI 88kW (2008)
Škoda Octavia II Tour, 1,6 MPI 75kW (2011)
EX-Opel Astra G 1,2 16V (2002)
EX-Opel Kadett E 1,3 (1986)
EX-Škoda Felicia 1,4 MPI (1999)
EX-Opel Astra H 1,7 CDTI (2006)
EX-Opel Vectra C Caravan, 1,9CDTI 88kW (2008)
Škoda Octavia II Tour, 1,6 MPI 75kW (2011)
EX-Opel Astra G 1,2 16V (2002)
EX-Opel Kadett E 1,3 (1986)
EX-Škoda Felicia 1,4 MPI (1999)
EX-Opel Astra H 1,7 CDTI (2006)
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Chalani, nie je to len váš problém, je to vážnejšie:
http://www.motor-talk.de/forum/wiederholt-probleme-beim-beschleunigen-vibrieren-t1968281.html
Týka sa to mnohých Vectier C.
Ak si vlákno poriadne prečítate, zistíte niekoľko skutočností.
- Za dažďa sa problém neprejavuje.
???
- Jednému pomohla výmena hydrosilentbloku pod prevodovkou + výmena poloosí. Tvrdí, že najskôr odišiel ten silentblok a následne vibrácie poškodili polosi. Uzavretý kruh
http://www.motor-talk.de/forum/wiederholt-probleme-beim-beschleunigen-vibrieren-t1968281.html
Týka sa to mnohých Vectier C.
Ak si vlákno poriadne prečítate, zistíte niekoľko skutočností.
- Za dažďa sa problém neprejavuje.
???
- Jednému pomohla výmena hydrosilentbloku pod prevodovkou + výmena poloosí. Tvrdí, že najskôr odišiel ten silentblok a následne vibrácie poškodili polosi. Uzavretý kruh
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
- Cierny korzar
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 531
- Dátum registrácie: 16 Mar 2008, 19:23
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Kajo:Slusný poznatok z toho nemeckeho fora , mam ,,spadeno,, na jeden akceleracny silentblok , ktorý mam natrhnutý , je spredu na motore . Barry pise ze mu to tiez robi viac ked je auto plné a naložené. Takze teoreticky ma napadá...(aby sme odskusali tu poloos + silentblok ako pisu nemci ) zameral by som sa na pravu poloos , z pohladu vodica , ta je dlhsia + je tam jedno lozisko . Mozno by sa to dalo vyskusat to tak , ze posadit niekoho velkeho za sofera a skúsit akcelerovat do nejakej tiahlej pravotocivej zakruty. Neviem no...uz ma napada vselico...
A ci to robi za dazda som si nie isty ,ale myslim ze ano...inak nevies kde sa nachadza ten hydrosilentblok ?
Ako sa povie poloos po nemecky , dufam ze tie ceny tam niesu za poloosi.
A ci to robi za dazda som si nie isty ,ale myslim ze ano...inak nevies kde sa nachadza ten hydrosilentblok ?
Ako sa povie poloos po nemecky , dufam ze tie ceny tam niesu za poloosi.
If you continue to burnout the herbs , we gonna burn out the cane fields. ;P
- Miro Kohut
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5178
- Dátum registrácie: 28 Feb 2008, 21:47
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trencianske Teplice
- Cierny korzar
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 531
- Dátum registrácie: 16 Mar 2008, 19:23
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 30
- Dátum registrácie: 23 Sep 2010, 19:00
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Nitra Kolíňany
Zdravím. Trošku potrebujem oživiť túto tému. Páni, vyriešili ste problém s vibráciami? Mám úplne identický problém. Akurát som si všimol, že najviac mi to vibruje niekde medzi 1500 až 2000 ot/min. A je jedno pri ktorom rýchlostnom stupni. Len pri akcelerácii. Po 2000 otáčkach sa to ustáli a ide normálne. Gumy úplne nové Continental t-830. Tyčky stabilizátora nové. Čapy riadenia nové. Geometria lava strana +0,2mm , pravá +0,3mm , čiže v norme.
Opel Vectra C, 2003 , 2,0DTI 16 V , Comfort.