Zdar, len by som sa chcel uistit. Dneska z nicoho nic mi opadlo cisto len zrkadlo z vonkajsieho spatneho. Pozeral som nove zrkadla a zistil som ze sa rozdeluju na ASFERICKE a KONVEXNE. Cital som dalej zevraj knovexne su prave a asfericke su lave. Je to pravda? Moc dakujem.
Ja som mal na Vectre ľavé asférické s priblížením...a pri výmene zrkadla som menil aj sklo, pretože mi to na malých zrkadlách VB vôbec nevyhovovalo (to priblíženie myslím).
Väčšinou sa zaraďuješ a pripájaš do pruhu vľavo, kde môže ísť auto v mŕtvom uhle a inak by si ho nevidel. V asférickou zrkadielku, ktoré je na konci akoby zahnuté, by si ho vidieť mal. To je práve tá časť za tou čiarkou. Preto sa možno mýlne hovorí, že asférické je ľavé a konvexné pravé. To môže platiť, ale nemusí.
Moje ľavé zrkadlo po výmene za klasické konvexné bez priblíženia:
Nepopal sa ale...najskor napluj, ako na zehlicku Zrkadielko je take iste, dolezite na vyhrev su creva. Zrkadlo len nalepis lepidlom alebo silikonom a valis dalej
Já som si všimol, že sa na mojej strane zrkadlo pri jazde trepoce, tak som zastal, zrkadlo - sklo odlepil ( odtrhol z toho kúska,čo držalo) a doma som ho nalepil silikónom čiernym na motory a zatiaľ drží
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006 Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
Ja som nic nelepil. Ked mi odpadlo tak tam zostal ibe ten cierny plast na ktorom bolo nalepene. Ten som vybral ( v knihe AKO NA TO je vsetko popisane) a nove ma stalo 5,6€. To som tam iba nacvakol a bolo...... nic zlozite.... Nove zrkadlo bolo uz aj s tym plastom aj s konektormi na pripojenie vyhrievania.