Tí ostatní by mali pozdraviť teba za vďaku, ktorú im preukazuješ. Konektory malo byť prvé, čo si mal skontrolovať skôr, než si sem vôbec niečo napísal. To ti cez internet nikto neskontroluje.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG Opel Astra F-CC, X18XE Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Jako ja som bol vdacny za každú radu to iba RomanK chcel aby som to tu napísal aby ste vedeli ze ten CIM modul sa kazil do roku 2006 potom tam dávali už nejake nové a ze tie sú uz v pohode:-)
A ktory konektor bol akoze vypadnuty??? Ved to sa da na diagnostike zistit.. A neverim ze by vypadol konektor zo spojkoveho spinaca.. blbost.. ved tam drzi ako zabity...
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Podľa diagnostiky spínač spojky bol stále aktívny tak sme rozobrali pristrojovku pod volantom a tam bol odpojeny jeden konektor, neviem jako ale bol a to ma teda vôbec nenapadlo :-)
Možno to niekomu pomôže... Mal som problém s tempomatom a prišiel som na to kde bol problém.
Závada sa prejavovala tak, že tempomat začal samovoľne vypínať. Zo začiatku to bolo iba raz za dlhý čas, neskôr sa to začalo stupňovať a často to vyplo pri pustení pravej smerovky. Neskôr to už vypínalo aj keď som sa len dotkol páčky.
Príčina bola v zlom kontakte dosky plošných spojov priamo v páčke tempomatu. Plošák je napichnutý na takej vydličke. Otrasmi vznikla vôľa v konektore. Napruženie pomohlo len na chvíľu. Neskôr som tú vydličku, alebo piny pocínoval hrubšou vrstvou cínu a napichol ten plošák. Ešte som ho zaistil tavným lepidlom proti pohybom.
Od vtedy funguje na 100%
BMW X6 F16 30d 190kW (2018) EX-Opel Vectra C Caravan, 1,9CDTI 88kW (2008) Škoda Octavia II Tour, 1,6 MPI 75kW (2011) EX-Opel Astra G 1,2 16V (2002) EX-Opel Kadett E 1,3 (1986) EX-Škoda Felicia 1,4 MPI (1999) EX-Opel Astra H 1,7 CDTI (2006)