Ja som mal tiez asi vyskocene tiahlo, alebo ventil kurenia nefungoval, Lubec to bude davat dokopy tak on uvidi co je tam chyba. Fukal mi vzduch, a vlazny len vtedy ked som mal zapnutu vnutornu cirkluaciu vzduchu. A tie servomotorceky mam na predaj tiez...
Ahoj, jak se začíná ochlazovat, mám zase problém s topením, na maximální teplotu topí cca 30°C a když je venku 5°C, tak je v autě sotva akorát. Domnívám se, že bude ucpaný výměník tepla, protože při nižších otáčkách větráku topí víc, než při vyšších, ale potřeboval bych vědět, jak se k němu na vektře C dostat, případně jak ho lze propláchnout bez demontáže, pokud to jde. Snad bude někdo vědět, jak je to u VC... Auto má klimatizaci digitální.
Zkuste se mi někdo vyjádřit k těmto termo snímkům (přívody do topení od motoru): jeden je s větrákem vypnutým, druhý s větrákem a teplotou na MAX (ten chladnější)... Je možné, aby se voda ochladila o cca 40 stupňů, když zapnu větrák na max?