Ahoj
Vím že se to tady už probíralo několikrát ale zatím jsem nenašel odpověď a tak možná když popíší svůj postřeh někoho to trkne, co by to mohlo být.
Vectra C Z19DTH /178 000 km. Problém je asi stejný jak psali ostatní. Jedu si na 4 v poklidu 80-90 a chci zabrat. Šešlapnu plyn V ten moment auto by mělo zatahnout ale místo toho je cítit škubání motoru. Chvíli to trvá než se vyhrabe z této agonie a pak se mi zdá jede nermálně - tiše . Spotřeba kolem 5 litru, při rychlosti 140- 160 km/h. To je jeden postřeh. Druhý postřeh je ten že celou dobu co vlastním toto auto byla spotřeba na volnoběh 0,9l/h. Teď se to nějak snížilo na mezi 0,7. Třetí postřeh je otáčky motoru - jedu normálně 80 - 90 a v dálce je křižovatka. Dám neutrál a dojiíždím. Totáčky motoru jsou cca na 800-900. Když už dobržďuji otáčky klesnou k 600 až 500 ( stalo se asi 2x že to i chcíplo ), po té zastavím a chvilinku trvá než se otáčky dostanou na 900.
EGR je už nějaký ten pátek zaslepený ( cca 3 roky ). Rozvody, setrvačník, spojka a ložisko, palivový filtr jsou nové.
Myslíte si že by to mohlo být třeba snímačem otážek kliky, nebo třeba snímačem vačkové hřídele ? Diagnostika hlásí kulový prd - nic. Díky