Vectra 2.2 dti turbo pomoc
Moderátori: dulo, buci_vectra
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 16 Aug 2015, 18:34
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Šaľa
Vectra 2.2 dti turbo pomoc
Zdravym oplaci
Chcem sa opitať potrebujem repasovať turbo vie my niekto stim pomocť?
Chcem sa opitať potrebujem repasovať turbo vie my niekto stim pomocť?
- otravaga
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 240
- Dátum registrácie: 04 Dec 2011, 13:11
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Šaľa
- Bydlisko: šaľa
Re: Vectra 2.2 dti turbo pomoc
pozri si par videi na youtube a rozhodni sa ci si to chces sam repasovat. predpokladam, ze vyvazovacku doma nema nikto.
- Eisy
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 5608
- Dátum registrácie: 08 Nov 2012, 18:57
- Auto: Insignia
- Bydlisko alt: Zohor okr. MA
Re: Vectra 2.2 dti turbo pomoc
Asi myslel ze kde si moze dat.
Tu by nebolo odveci napisat skade si ...
Aaaaa snad ti niekto niekoho odporuci ...
Tu by nebolo odveci napisat skade si ...
Aaaaa snad ti niekto niekoho odporuci ...
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 16 Aug 2015, 18:34
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Šaľa
Re: Vectra 2.2 dti turbo pomoc
Som z okresu Nitra presnejšie zo Šali.
Diky za skoru odpoved
Diky za skoru odpoved
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 16 Aug 2015, 18:34
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Šaľa
Re: Vectra 2.2 dti turbo pomoc
Oplaci ešete my prosim poradťe ako zistim že ozaj je turbo KO?
Od turba mi idu nejake divne zvuky a ked pridam plyn tak mi auto dymí je to biely dym presne .
Cez OPCOM som pozeral zavady ale žiadne chyby mi to neukazovalo.
Poradťe pls?
Od turba mi idu nejake divne zvuky a ked pridam plyn tak mi auto dymí je to biely dym presne .
Cez OPCOM som pozeral zavady ale žiadne chyby mi to neukazovalo.
Poradťe pls?
- otravaga
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 240
- Dátum registrácie: 04 Dec 2011, 13:11
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Šaľa
- Bydlisko: šaľa
Re: Vectra 2.2 dti turbo pomoc
turbo by s bielym dymom nemalo mat nic spolocne. Biely dym je to znak toho, ze ti spaluje vodu (mala by ti miznut). Ak by to bol olej tak je to taky sivy dym. Co sa tyka turba, tak je casto sprevadzane takym húkanim (https://www.youtube.com/watch?v=lGhmm2RGUEI). Priamo v sali robia repas turba na sturovej ulici - Sauto - turboservis. Neviem ake maju referencie ale chvalia sa najmodernejsou technologiou.
- Eisy
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 5608
- Dátum registrácie: 08 Nov 2012, 18:57
- Auto: Insignia
- Bydlisko alt: Zohor okr. MA
Re: Vectra 2.2 dti turbo pomoc
Mozno mu vypaľuje DPFko
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 16 Aug 2015, 18:34
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Šaľa
Re: Vectra 2.2 dti turbo pomoc
otravaga napísal:turbo by s bielym dymom nemalo mat nic spolocne. Biely dym je to znak toho, ze ti spaluje vodu (mala by ti miznut). Ak by to bol olej tak je to taky sivy dym. Co sa tyka turba, tak je casto sprevadzane takym húkanim (https://www.youtube.com/watch?v=lGhmm2RGUEI). Priamo v sali robia repas turba na sturovej ulici - Sauto - turboservis. Neviem ake maju referencie ale chvalia sa najmodernejsou technologiou.
Otravaga diky za video presne taky zvuk ma moj motor.
Chalani nejaky navod na vybratie turba nemate nahodov?
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 29 Jún 2010, 08:16
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Re: Vectra 2.2 dti turbo pomoc
Zdravim, rad by som sa podelil o skusenost ktora mi usetrila 230 Eur za repas turba.Dam sem riesienie, a potom pribeh kto by si to rad precital .
Skontrolujte si elektropneumaticky ventil, ktory ovlada banku, a ta zas je zodpovedna za otvaranie a zatvaranie klapky v samotnom turbe. Nefunkcny ventil bude drzat klapku stale otvorenu, a tam je vlastne unik tlaku.
Auto stracalo vykon, tak som dohldal kadeco an forach. Spominali uniky vzduchu spojene s hadickami, egr ventil, ktory ale ma spolocne s vykonom velmi malo pri spodnych otackach. Prisiel som k chalanovi a povedal ze turbo v haji kedze priu 3000 otackach hadica netvrdla. Repas za 230 Eur. Vybral som ho teda, lebo sak nie som lavy, a turbo bolo okej. Ziadna vola. Odmietol som teda repas, a hladal dalej. Nikto sa nezamysla nad tym ze turbo nieco riadi a nie su to otacky motora. To je len podnet. Na vectre B je pred turbom tzv. banka, ktora ovlada klapku v tubre. Ta ma byt defaultne zavreta. No a o to sa prave stara tzv. elektro pneumaticky ventil. Je na strane spolujazdca v hornom rohu (smerom k oknu). Miesto toho aby som vyberal turbo tri hodiny, stacilo vyskusat ten ventil. Original v nakupe stoji 105 Eur, nahrada 38 Eur, neviem kolko je predajna cena,ale urcite nie 230 plus cena ventilu kedsze turbo bude okej a v serrvise vam povedia cosi ine, lebo sak zarobit treba.
AK mate problem s tahom auta, urcite si vytocte na 3 tisic a skuste stlacit hadicu ktora vedie z turba,,mala by byt tvrda,,ak nie je, niekde je unik vzduchu. Urcite ale myslite na ten ventil co ovlada banku ktora otvara a zatvara klapku v turbe. Moj unik bol prave na klapke ktora nezatvarala koli nefunkcnosti ventilu.
vela zdaru.
Skontrolujte si elektropneumaticky ventil, ktory ovlada banku, a ta zas je zodpovedna za otvaranie a zatvaranie klapky v samotnom turbe. Nefunkcny ventil bude drzat klapku stale otvorenu, a tam je vlastne unik tlaku.
Auto stracalo vykon, tak som dohldal kadeco an forach. Spominali uniky vzduchu spojene s hadickami, egr ventil, ktory ale ma spolocne s vykonom velmi malo pri spodnych otackach. Prisiel som k chalanovi a povedal ze turbo v haji kedze priu 3000 otackach hadica netvrdla. Repas za 230 Eur. Vybral som ho teda, lebo sak nie som lavy, a turbo bolo okej. Ziadna vola. Odmietol som teda repas, a hladal dalej. Nikto sa nezamysla nad tym ze turbo nieco riadi a nie su to otacky motora. To je len podnet. Na vectre B je pred turbom tzv. banka, ktora ovlada klapku v tubre. Ta ma byt defaultne zavreta. No a o to sa prave stara tzv. elektro pneumaticky ventil. Je na strane spolujazdca v hornom rohu (smerom k oknu). Miesto toho aby som vyberal turbo tri hodiny, stacilo vyskusat ten ventil. Original v nakupe stoji 105 Eur, nahrada 38 Eur, neviem kolko je predajna cena,ale urcite nie 230 plus cena ventilu kedsze turbo bude okej a v serrvise vam povedia cosi ine, lebo sak zarobit treba.
AK mate problem s tahom auta, urcite si vytocte na 3 tisic a skuste stlacit hadicu ktora vedie z turba,,mala by byt tvrda,,ak nie je, niekde je unik vzduchu. Urcite ale myslite na ten ventil co ovlada banku ktora otvara a zatvara klapku v turbe. Moj unik bol prave na klapke ktora nezatvarala koli nefunkcnosti ventilu.
vela zdaru.
Jazdim teda som..