no baterka je dobra.skusal som druhu a štart ten isty.pre istotu som premeral štavu na kabloch na žhaviče.je to ok.davalo 11,7v.odpor na žhavičoch na každom 1om.a nemohly by to byt trysky alebo čerpadlo?
no volal som nemenovanemu panovi Ondrejkovi do BA a povedal mi.čerpadlo ani trisky to nebudu.povedal som mu o čo ide a on.postav auto dolu kopcom a ak nastartuje riadne tak su nanič nejake gumičky pod triskami.a že či som mal spodok pal.filtra černejsi.la že ano.tak to budu tie gumičky.som sa nešiel dočkat rana.dnes -10st.sadnem nažhavim otočim klučik a čo nepočujem,krasny štart.no čiže sa predava sada okružkou.cca 35euri.NEVIETE NEJAKU STRANKU KDE SA TO DA OBJEDNAT?
Nazdar Peter, tak fajn ze uz vies co jej je, to som spominal aj v prispevku na prvej strane tie tesniace kruzky pod traverzami. Takze uz vies, ze nakoniec aj tak padala nafta.Cochvila to budem mozno menit aj ja. Bohuzial doma to asi nevymenis, lebo musi ist dole vackovy hriadel, vytiahnut vstreky a vymenit gumicky. Radsej by som to dal robit do servisu, kde to uz niekedy robili, alebo skor kde to robit vedia
no pani a mam zase probleeem.v decembri po vymene tesniacich kruzkov startovala vectra az do minuleho tyzdna ako vino.a teraz startuje zase na p.presne ako predtym.je to normalne?zeby zase kruzky?a vo februari som kupil noveho focusa 1L eco boost.no ale vectricku mi je luto predat.asi srdcovka
ja mam 2,0 16V a blbne mi tiez start... a este aj na modro mi zadimi... u mna je problem gufera na ventiloch... mozno aj to je ten problem.. ja tiez nastartujem a cca 2 minuti mi blbne auto..ako keby slo na 2 valce ... a troska som ho prebehol a pomohlo to ale aj tak to musim vymenit..toto bude mozno tiez problem.
no tebe dimi na modro tak to budu tie gufera.a mizne ti urcite aj olej.ja idem postupne.zacnem prepadovymi hadickami.no prepadove hadicky vymenene ale start to iste.ideme dalej.medene podlozky na holendroch na čerpadle.kto ma dalsi navrh? to aj medene podlozky vymenene a stale to iste.skontrolovane aj zhavice a aj fajky na zhavice.su v poriadku
Zdravym pani.. Prosim vas o radu ak sa z tym.niekto stretol.vectra b 1.8 Za studena motor startuje na brnk no ked je zohriaty najprv par sekund toci a ked stlacim par krat plyn tak pomaly chyti.. Ked ho takto tepleho nastartujem volakedy kolisu otacky , alebo ich plynom musim chvilu podrzat.. Mam pocit ze cim castejsie v prevadzkovej teplote vypinam a startujem tym dlhsie mu trva kym naskocim? Takto ked som to ukazoval znamemu .. Po viacerich tazkych startoch sa mi po nahodeni zdalo ze ide na 3valce chvilu a dymil mi chvilu na tmavo.. Ze olej zere som vedel aj ptedtym no nieje to nic extremne.. Co si otom myslite? Zeby uz motorek dozival? :/
V prvom rade by som vyčistil škrtiacu klapku, krokový motorček voľnobehu, skontroloval priechodnosť odvetrania kľukovej skrine a cez diagnostiku skontroloval tepelné senzory.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG Opel Astra F-CC, X18XE Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Po vycisteni skrtiacej klapky auto uz startuje ako predtym nabrnk.. Akurat ze po zahriati na volnobehu zacali kolisat otacky.. Mierne padaju az to budi dojem ze ide na tri valce..trasie sa cele auto. Diagnostika prezradila dva zle snimace teploty a chybnu lambda sondu.. Je mozne Ze lambda ovplivni otacky???? To by ma moc zauimali . inak Skusim sa popytat este na ten krokovy motorcek volnobehu a skontrolovat tu klukovu skrinu a dam vediet ci pomohlo..
Áno, lambda má vplyv na chod motora. Navyše regulácia lambda sondy začína fungovať až po zahriatí motora. Keby si tu napísdal kódy chýb, boli by sme možno múdrejší. V každom prípade vyčistenie krokáča nezaškodí. V telese škrtiacej klapky, pod samotnou klapkou, je cca 1mm otvor, na ktorý je pripojená hadička vedúca do veka ventilov, vedľa hadice odvetrania. Ten otvor musí byť pre správny chod motora taktiež priechodzí. Rád sa upcháva.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG Opel Astra F-CC, X18XE Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Po vymene lambda sondy problem v podstate vyrieseny, na volnobehu otacky krasne drzia auto uz netrha. Spotreba paliva citelne nizsia.. Vymenil sa aj jeden tepelny snimac na termostate a ukazalo sa ze ten druhy snimac teploty sa nachadza vo vahe vzduchu.. Dam ju casom premerat ale aj keby je s nou nieco v neporiadku neviem ako by sa to prejavovalo.. Casom este vycistim ten krokac lebo za studena pri vyradenej rychlosti stale obcas otacky kolisu medzy 1000 a 2000 r/min no nebol zatial cas.. Inak velice pekne dakujem za ochotu a pomoc